Lux

's-Gravendijkwal 133A 3021 EK Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lux

tram 4: halte 's Gravendijkwal, metro A, B en C: halte Dijkzicht
  • : gratis parkeren in de buurt

dinsdag - zaterdag 18:00 - 22:00 uur

Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Verborgen parel van Rotterdam! Minimalistische keuken doch puur en eenvoudig italiaans met pure smaken. Blijkt ook uit de originele wijnen en de fris. Bediening uiterst professioneel, georganiseerd en vriendelijk. Inrichting dito, origineel met de LP speler en vinylcollectie met relaxte jazz. Jammer dat het te slecht was anders hadden we ook heerlijk in de tuin kunnen gaan zitten. Dit keer met de ah actie gaan eten, volgende keer komen we terug voor de 7 gangen!.
maryvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
jokestaal.js .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Was helemaal goed. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Er is zelfs een terras waar je met mooi weer buiten kunt zitten.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De smaak van de gerechten was wel redelijk oke, maar de presentatie ervan best fantasie- en kleurloos. Eigenlijk gold dit ook voor de inrichting van het restaurant. Het personeel was beleefd, niet echt voorkomend en toonde weinig enthousiasme.
Al met al een wat saai geheel.
JoHanna S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Mooie zaak. Prima ontvangst en zeer goede bediening. Heerlijke jazzmuziek met precies het juiste volume.
Menu AH actie biedt voldoende keus. Met € 36,00 wel aan de prijs.
Wij ruilden ons dessert in voor koffie en thee. Een stukje koek of chocolade had het meer afgemaakt. Oogde nu wat kaal maar verder niets dan lof over heerlijk voor- en hoofdgerecht.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het restaurant heeft dit erg positief opgepakt door mij te bellen en een voorstel te doen om het weer goed te maken. Hulde!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We komen regelmatig bij Lux. Het eten is/was altijd "eerlijk", "what you see is what you get", met bijbehorende goede smaak en de sympathieke bediening. Ook deze keer was dat zo. Alleen zijn de porties van het hoofdgerecht tegenwoordig zeer gierig uitgevallen. Met z'n tweeën kregen we 6 heerlijke plakjes aardappel met kappertjes. Veel te weinig. Geen spoor van groenten bij het gerecht, ook niet los te bestellen. Gelukkig was de gastheer gul met het heerlijke brood. Maar ja, we kwamen niet om te lunchen... De huiswijn was lekker, maar veel te duur voor €25 per fles. Daarom geen fooi deze keer, die was immers al inbegrepen in de totaalprijs. We hopen op betere tijden.
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Mooi menu met leuke variaties. Mooi geserveerd met erg plezierige bediening. Het was een feestje om hier weer een keer te eten.
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima prijs kwaliteit. Uitstekend menu en hele aardige vlotte bediening. Mooie wijnkaart. We werden zeer hartelijk ontvangen.
Trees D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De kwaliteit van de Lux van vroeger, prima personeel en complimenten aan de kok
zeker tot een volgende keer
Trees en Rob de Jongh
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuk samengesteld AH-menu, fijne ambiance. Pluspunt voor de heerlijke jazzmuziek en de vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Aan de achterkant is een heerlijk terras. Tot aan het dessert hebben we buiten kunnen zitten. Toen het net wat te fris werd, was een plaatje binnen geen probleem.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima restaurant met kwalitatief uitstekende gerechten. Wat ons betreft had men wel wat meer tijd tussen de gangen mogen nemen.
atprins .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk vitello tonnato als voorgerecht. Boter te geel, resp. te lang buiten gestaan. 4 stukjes brood vooraf, wie het mini kontje had, had pech. Zet dan gewoon het hele brood op tafel, zoals bij van der Dussen in Delft. Hoofdgerecht beperkt tot vis, octopus en worst. Een klein bordje met blaadjes groene sla voor vier personen, dat is echt te weinig. Dessert lekker, maar ook kleine portie. Chocolaatje of klein koekje bij de koffie kon er niet van af, helaas. Wijn lekker. Eigenlijk het geld niet waard, zeker niet als je de volle mep ervoor zou moeten betalen.
Lidwien O.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Een heerlijke avond bij Lux, mooi eten, goede wijnen en goed gezelschap. Alle gerechten die we kregen deelden we, zodat we alles konden proeven en we werden niet teleurgesteld. Met dank aan de AH actie viel de prijs enorm mee.
nellyhoogendoorn .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Een zeer vriendelijke ontvangst, ongevraagd een fles koel kraanwater op tafel, die geregeld werd ververst. De gekozen gerechten waren goed, vooral de vis en de panna cotta waren heerlijk.
Edward J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Geweest vanwege de AH restaurant actie. Het eten is van prima kwaliteit. Maar de porties met deze actie zijn beperkt en eenvoudig van opzet. De bediening wat onverschillig. Met zijn vijven wordt het met deze actie, inclusief een fles wijn, toch gewoon een duur avondje. Dat dus wat tegenvalt. Doe het met deze actie goed, of doe het niet. We hebben dat met de AH actie wel beter meegemaakt. En dan kom je mogelijk ook nog een keer terug.
marcelle.lazeroms .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
We hebben op dinsdagavond met gebruik van de ah restaurantactie heerlijk en rustig gegeten.
Gerechten waren erg lekker en goed op elkaar afgestemd . Heerlijk wijntje en prima bediening heeft het voor ons tot een super leuke avond gemaakt.
Aanrader!!
M.J. V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten was goed maar zeer minimalistisch. Als je een normale eter bent moet je daar niet zijn. Kleine porties zonder bij gerechten. We konden kiezen uit een 3 gangen menu waarbij je maar uit 2 hoofd gerechten kon kiezen. Wel 5 voorgerechten en nagerechten. Prijs van €36,00 is niet in verhouding met wat je krijgt. Gelukkig hebben we de 2de maaltijd door de AH actie niet hoeven te betalen. Wat we kregen was goed van smaak. Het was mooi weer dus we konden buiten zitten in een zeer knusse binnen tuin. Verder is het een leuk restaurant.
a-tsar T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Menu keus is vrij beperkt. Service is attent, goed en deskundig. Drankkaart kan uitgebreider. Er worden weinig gerechten of dranken aanbevolen.