Lutscher Alm

• Mastercard , Pin
  • Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Monique E.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gisteren heerlijk gegeten de bediening was super. De sfeer ook.
Alleen jammer dat je niet rustig kunt eten je voelt je meer dan welkom maar krijg wel het gevoel dat je ook zo snel mogelijk weer weg moet. Bord amper leeg en wordt gelijk weggehaald alles in turbo. Voor- hoofd en nagerecht alles binnen 1 uur en 15 min. Heel jammer. Wij hebben met kerst ook gereserveerd maar hoop wel dat we dan fatsoenlijk de tijd krijgen en niet met 1 uur weer buiten staan.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Tiroler themarestaurant.
Bij binnenkomst waan je jezelf direct in Oostenrijk: vrolijke Tiroler muziek, skihut interieur en bediening in lederhozen en Dirln jurken. Ook op de kaart is het thema goed door getrokken. Bij binnenkomst kregen wij een mandje brood met 2 sausjes.
Wij kozen beide de Goulashsuppe, goed gevuld (maar smaak mag iets authentieker).
Daarna beiden een Bauern schnitzel met royaal veel spekjes, uien en champignons. Voldoende garnituur van koolsalade frietjes en gebakken aardappelen. Apart erbij pepersaus besteld.
Alles smaakte goed en de porties zijn zeker ruim.
Zeer zeker een leuk adresje om goed en goedkoop te eten.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Hier al vaker gegeten Het eten wat oke maar ik heb het idee het vlees dat van de bbq of gril komt allemaal dezelfde kruiden mee krijgen Mijn glas was zo vies dat ik een ander heb gevraagd En het is daar snel eten Je bent daar niet een avondje uit Het wordt allemaal veel de snel opgediend Misschien ivm de volgende ronde?????
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Lachen! Op een zaterdag met een stel gegeten. Het eten is redelijk goed. De entourage is top! Vrolijke mensen en een hoop Tiroler flauwekul. Na een paar Erdinger's had ik buikpijn van het lachen door het personeel. Zo door gaan. Heerlijk avondje uit.
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Trioler restaurant. Ingericht voor families die aan een lange tafel zitten. Niet geschikt voor een romatisch dinner voor 2, vandaar een 6 voor decor. Trioler muziek op (volle) sterkte. Vriendelijke bediening en de kwaliteitsverhouding van het eten is goed. De gebakken aardappelen zijn niet rondom goed gebakken, waarschijnlijk gebakken in een grote volgeladen pan op een groot vuur. Voordeel is dat de mindere eter kan kiezen voor een 'kleinere' portie vlees uit de seniorenkaart. Het restaurant voldoet aan de behoefte(n) van klanten en reserveren is gewenst.
Bartelo .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het bezoek aan Lutscher Alm overtrof mijn verwachtingen. Het restaurant is erg sfeervol ingericht en de bediening draagt bijpassende kleding. De porties waren prima en je hoeft niet te betalen voor bijgerechten. Aardappels, friet, sla en koolsalade worden geserveerd. Grote klasse! Ik heb veel plezier beleefd aan de optredens. Absolute aanrader voor een groepsuitje en je krijgt waar voor je geld.
Arton053 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Gezellig restaurant met Tiroler sfeer. Bijzonder leuk ervaring. Lekker eten voor redelijke prijzen. Vriendelijke bediening. Wij hebben het als een feestelijke avond ervaren. Zeker aanrader!
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Hier gegeten terwijl de zaak vol zat! Soep lauw .Bij het hoofdgerecht werd rijst geserveerd helaas stond het water nog onder in het bakje Stoofpotje erg weinig vlees te vinden
Mandarijn op ijs vers maar een mond vol pitjes
En van een kop waren 3 stukjes af
Had hier al eerder gegeten maar dit keer viel het erg tegen
O ja en het was er bloedheet
Komen we hier nog eens?????
RobinvP .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
We komen vaak bij dit restaurant eten.
De bediening is erg vriendelijke en persoonlijk.
De laatste keren gaat er wel vaker wat mis, maar ze lossen dit altijd erg netjes op en bieden je bv een gratis drankje aan.
Helaas veranderd de menukaart niet vaak.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Hier lekker gegeten Het is er ongedwongen en toch hangt er een bepaalt vrolijk sfeertje.
Het eten was prima en ook de bediening was goed De rauwkost erg smakelijk Zalm goed gebakken en mijn tafelgenoot was zeer tevreden over de eendenborst
Al met al een prima locatie

Henk-V .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Gezellig restaurant met Oostenrijkse sfeer en muziek. We komen hier zeer regelmatig, de bediening is goed en het eten smaakt uitstekend, of je nu een vis- of vleesgerecht neemt. De Lutscher Alm Salat is zalig. De koolsalade heerlijk. Een feestelijke "verlichte" ijstaart of heerlijke yoghurt na maakt het helemaal af.
Helicam .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Ongedwongen eten in een fantastische sfeer.
We gaan er regelmatig naar toe en het eten is altijd goed. Het personeel is altijd vriendelijk en werkt zichtbaar hard.

Zaterdags moet je echt wel reserveren. Er wordt uitgebouwd maar op zaterdag kun je al gauw weer naar huis als je niet gereserveerd had tussen 19.00 en 21.00
Jasper T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Voor de echte Oostenrijkse keuken moet je natuurlijk gewoon naar Oostenrijk, maar als steakhouse is dit restaurant verrassend goed. Misschien wel de beste in de wijde omgeving. Hier kom je gewoon om veel vlees te eten, zonder dat je het idee hebt in een vreetschuur te zitten. Het is erg smakelijk en mals vlees, goed en professioneel bereid en ook lekker gekruid. De sfeer van het restaurant is Tirools, de serveersters zijn helemaal in die stijl gekleed. Naast dat ze kennelijk elke avond samen een dansje moeten doen om zo een feeststemming te creëren, zijn ze gastvrij, vriendelijk en vrolijk en doen ze ondanks de drukte prima hun werk. Je wordt goed ontvangen en hoeft niet lang wachten. Kortom een leuke tent voor een avondje uit en we komen zeker een keer terug. Maar een echt Oostenrijks restaurant dus nog net niet, want we hebben geen knödel, tafelspitze of kaiserschmarrn op de kaart gezien. Vooral de laatste had het bij ons goed gedaan als nagerecht...de apfelstrüdel is natuurlijk wel een beetje voorspelbaar.