Lutke Hulscher

Lang

Jouw recensie over het restaurant Lutke Hulscher

reinald D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
bediening is brutaal en erg gestrest we hadden meegebakken vliegen in de pannenkoek. vonden ze normaal
kon gebeuren volgens hun.ik wilde deze pannenkoek niet betalen.werden ze boos.en duwden mij omver .
het gaat te ver dat personeel aan je zit. ze zien mij daar nooit weer
marleuse .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
geen prettige ontvangst....kwaliteit gewoontjes.
geen gezellige sfeer, geen leuke bediening, zelfs wat brutaal.
hier kom ik niet meer terug.
Jose L.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Gisteren met 8 personen en kleindochter wezen eten bij deze pannenkoekenboerderij. We waren er om 16.15 uur aangezien onze kleindochter (bijna 1,5 jaar) rond 17.00 's avonds eet. Het was er helemaal niet druk. Het eerste drankje werd snel gebracht. Daarna duurde het erg lang (wel bijna een 1/2 uur voordat er weer iemand langs kwam en dat kwam omdat we hem wenkte. De jonge bediener mocht de bestelling niet opnemen maar nog wel een drankje. Duurde weer min. 10 minuten voordat we konden bestellen bij een erg nonchalante, ongeïnteresseerde ober. Gewoon super ergelijk. Ondertussen waren er al meerdere mensen binnen gekomen die al eerder van eten werden voorzien. Onze kleindochter had het helemaal gehad. Begon te huilen. Gelukkig hadden we nog wat tucjes in onze tas. Eindelijk kwam de pannenkoeken eraan (ondertussen was het 17.30) en die werden gebracht door de kok. De pannenkoek van onze kleindochter was koud en die van de volwassenen lauw. De smaak was goed maar daar is dan ook alles mee gezegd. Wij zullen hier dan ook nooit meer komen.
raymond013 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Met de kinderen pannenkoek eten. Naast pannenkoeken hebben ze ook nog een gewone kaart. Kwaliteit van eten is redelijk goed, zeker voor een dergelijke ambiance. Het is nogal een massale bedoeling, waardoor je erg lang moet wachten op je eten. Voor de kinderen erg vervelend. De bediening is matig.