Langestraat 94 1211 HB Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Lust Restaurant & Lounge

Proef de wereld

Gevestigd in een historisch pand uit 1902. In de open keuken bereidt het enthousiaste keukenteam sublieme internationale gerechten. Japan, Italië, Frankrijk, India; je maakt een spectaculaire reis om de wereld in de lekkerste smaken.

Meer informatie over restaurant Lust Restaurant & Lounge

Decor7,6/10
Voordelig
Jacolien D. 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Maandagavond hebben wij in Lust gegeten middels de AH restaurantactie. En het heeft onze verwachting absoluut overtroffen. Ze boden een 5 gangen menu aan voor 34.95 EUR. Alle gerechten waren stuk voor stuk erg smakelijk. We hebben 1 gang gewisseld voor een toetje. Ook de bediening was super behulpzaam en wist alle gerechten goed uit te leggen. Daarnaast zit het er ook nogeens erg gezellig en sfeervol. Kortom we gaan zeker terugkomen hier!
Proever94 . Fijnproever (6 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Hier met ah actie overheerlijk 5 gangenverassingsmenu gegeten, de gerechten waren precies de juiste hoeveelheid en echt voortreffelijk. Bediening ook keurig en correct we werden niet al teveel gestoord, echt een super goed verzorgende avond gehad, wij komen zeker nog eens terug! Top!
Danieljvdberg . Bourgondiër (3 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wederom een voortreffelijke avond gehad met zijn vieren bij Lust. Het is zo heerlijk om boven op de banken te 'chillen', bij te praten en te eten. Je zit er zo een uur of 4. Heerlijk.

Het eten was voor de 3e keer op rij fantastisch. Ook al was het menu dit keer vooraf uitgekozen in verband met de Albert Heijn actie.

De service was zoals altijd erg vriendelijk.

Een aanrader!
J B. Gastronoom (19 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Met de AH actie een 5 gangen verrassingsmenu gegeten. Afwisseling met vis, vlees en velouté.
Zeer vriendelijke bediening. Wij waren met z'n vieren waarbij twee naar de film gingen. Na het aangeven te hebben werd daar in het doorkomen van de gerechten rekening mee gehouden. Tot het laatste gerecht gingen we samen op, het laatste gerecht separaat. Wij vonden dit echt top.
Vroede . Gastronoom (12 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gegeten met de AH restaurantaktie. Het 5 gangen menu was lekker en gevarieerd. De bediening zeer vriendelijk en correct.
LauraCR . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten en de sfeer was goed. Helaas meerdere keren gemerkt dat de bediening onvriendelijk is. Geen glimlach maar nors zijn ze aan het werk. Dit geldt niet voor elke serveerster/serveerder maar vele zijn onpersoonlijk en dat maakt de ervaring minder plezierig
Dagmar D. Gastronoom (15 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Tja....
Twee nadelen over de locatie waar het restaurant gevestigd is:
1. Parkeermogelijkheden
2. Een terras letterlijk naast een erg drukke weg. Niet echt gezellig zitten. Binnen is het beter, maar met mooi weer wil je niet binnen zitten!

Tafel:
1. Gat in het servet...Controleren voordat de tafel wordt gedekt of bij de was al een selectie maken!
2. Lavendel op tafel. Leuk, maar uitgebloeide planten kunnen best vervangen worden.

Het menu:
- 5 gangen. Erg veel en ik kreeg het ook niet op. Jammer genoeg was het een vijf gangen zonder dessert.

Brood was prima al heb ik lekkere broodjes gehad tijdens of voorafgaand aan het eten (warme bolletjes vind ik persoonlijk lekkerder en verser proeven). Daarnaast bleef het broodplankje erg lang staan.

Het eten:
Eerste gang: Makreel. Helaas was het op (slecht ingekocht). Het werd zalm. Eerlijk gezegd hadden wij geen zin in zalm, maar het werd ons door de strot geduwd. Gevraagd of het wat anders kon zijn. Dit kon.
Tweede gang: Pompoen soep. Prima
Derde gang: Kalfsbil. Lekker, maar wat eentonig voor de hoeveelheid. Verder lauw en iets te veel vetranden.
Vierde gang: Snoekbaarsfilet. Prima. Lekker
Vijfde gang: Lamsnek. Was ook erg lekker.

We hadden in het eerste uur nog maar één gang gehad. Dit duurde ons echt te lang! Daarna schoot het nog steeds niet echt op, terwijl wij na gang twee er al wat van hadden gezegd.

De desserts vonden wij te machtig na de vijf gangen, dus hadden wij koffie en thee besteld. Helaas kreeg ik thee met een lege theedoos.

Bediening vriendelijk, maar echt knullig. Bij elke gang zei de ober (te onervaren) "hallo". Te informeel en van waar zo vaak "hallo"?!
Af en toe gaven wij feedback en hij gaf of de keuken de schuld of zei honderd keer sorry.

Door het lange wachten en de vele fouten, vond ik het geen relaxt avondje.
Wel lekker gegeten, maar komen hier niet meer. Toch fijn een Albert Heijn actie. Dan kan men meteen een restaurant voor weinig geld uit proberen.
Overigens vonden wij het eten zonder korting te duur. Niet in verhouding.
Ellenjanssen123 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De gerechten waren verrukkelijk de bediening onervaren wat jammer is als er op zo'n hoog nivo gekookt wordt. Complimenten aan de chef. Wij hebben in iedergeval genoten.
Menno W. Gastronoom (13 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We namen samen een 5-gangen verrassingsmenu. Voortreffelijk van smaak. Verrassende combinatie van (kleine) heerlijke gerechten. In de 5 gerechten was geen dessert inbegrepen. Het was jammer dat de interval tussen de gerechten steeds langer werd. Zeker niet terecht in verhouding grootte van de gerechten. 3 van de 10 gerechten (samen hadden we er 2x5) werd niet warm genoeg op tafel geserveerd.
Het was een prachtig menu, maar het gaat nog niet goed in de organisatie.Daarmee moet het gemakkelijk zijn om veel te verbeteren.
Enne....de ruimte verkoelen door deuren open te zetten heeft het bezwaar van een te koude wind door de zaak.
Ebbo1 . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijk eten. Vriendelijke bediening.
Niets mis mee. Zat er met AH punten actie: elk restaurant heeft eigen invulling. Zou beter zijn als je weet waar je aan toe bent met de actie.
Lawaai van de weg blijft toch wel hinderlijk.
Beste ebbo1, hartelijk dank voor uw recensie! Fijn dat jullie genoten hebben.
Graag wilden wij bij deze nog even vermelden dat op de reserveringssite voor de AH restaurantactie (www.ahrestaurantactie.nl) wordt aangegeven dat wij een 5-gangen verrassingsmenu aanbieden, inclusief een voorbeeldmenu en de opmerking dat één van de gangen vervangen kan worden door een dessert.
Ashley1e . 1e beoordeling (1 recensie) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Normaal gesproken is Lust een top restaurant waar je heerlijk kunt dineren.
Helaas bij aankomst kom je erachter dat je geen keuze hebt in je 3 gangen menu.
Maar dat je "de lusterijen" krijgt. Een 5 gangen menu samengesteld door de kok.
Eigenlijk 5 kleine gerechtjes waar je niet op zat te wachten. Wij kozen voor dit restaurant omdat wij weten wat een fantastische kaart ze hebben. Dus dit was een behoorlijke domper gezien dit nergens staat vermeld en je dit pas hoort als je aan tafel zit en om de kaart vraagt. Wel is er zeer vriendelijk personeel. Er werd goed rekening gehouden met mijn zwangerschap en ook toen ik 1 gerecht echt na 1 hap direct weer terug zetten en ze hoorde dat ik het niet lust kreeg ik een vervangend gerechtje. Dus aan service verder geen gebrek.
Wel kregen we tussen 2 gerechten in een scropinno (een soort ijs drankje) aangeboden. Dat je daar ietsje voor moet bij betalen begrijp ik dan nog wel. Maar om dan 16 euro!!!!!! extra op je rekening te zien vond ik belachelijk. Dan moet je het erbij vermelden als je het als bediening aanbied.
Beste ashley1e, hartelijk dank voor uw recensie!
Graag wilden wij bij deze toch nog even vermelden dat op de reserveringssite voor de AH restaurantactie (www.ahrestaurantactie.nl) wordt aangegeven dat wij een 5-gangen verrassingsmenu aanbieden, inclusief een voorbeeldmenu en de opmerking dat één van de gangen vervangen kan worden door een dessert.
Onze excuses als dit niet helemaal duidelijk was.
Eric D. Bourgondiër (3 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Een 1 voor service, omdat we ons genept voelden. We hebben een lekker 5-gangen menu gehad, maar het toetje zat daar niet bij. Dat moesten we extra betalen. Wij hadden een compleet menu verwacht en waren daardoor er teleurgesteld. Ze hadden het op z'n minst kunnen aangeven, nu werden we erdoor verrast. Geen stijl!
Verder was het goed.
Beste eric145, hartelijk dank voor uw recensie!
Onze excuses als dit niet helemaal duidelijk was. Wel zullen wij onze bediening er attent op maken dat dit ook bij binnenkomst nog even vermeld moet worden.
Brenda T. Fijnproever (6 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk gegeten, vooral de spinazie salade met bacon en balsamico azijn was erg lekker. Als hoofdgerecht de vis, ook erg lekker en als toetje het overheerlijke chocoladetaartje, waar de warme chocolade uit druipt als je hem open snijdt. Ik heb genoten! Bediening ook prima en de entourage erg knus.
Arjen K. Gastronoom (27 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Via de Albert Hein spaaractie weer eens bij Lust geweest. Lust is een pittoresk restaurantje in het centrum van Hilversum met goede naam. Het 5 gangen menu was bij voorbaat veelbelovend. En de Chileense Chardonnay was goed van smaak. Het eten viel helaas tegen vanaf derde gang, die bestond uit een combinatie van kuiken, sla en linzen, maar de linzen waren papperig en leken onvoldoende aandacht te hebben gekregen. Vierde gang bestond uit meerval met risotto, waarvan eigenlijk alleen de risotto smaakte. De meerval was papperig en smaakloos. Blunder van de bediening was bovendien dat de meerval als kuiken werd geserveerd. Vijfde gang was een bavette met rode wijn saus en kousenband. De bavette was helaas niet warm, pezig en smaakloos. Hoewel culinair geenszins een hoogstandje, noch van het niveau hoe Lust in Hilversum bekend staat, complimenten voor de bediening/eigenaresse/manager. Mijn feedback werd zeer goed opgepakt, zowel verbaal als non-verbaal, oa in de zin hoe er gevolg aan werd gegeven. Koffie, wijn en dessert kreeg ik aangeboden voor rekening van het huis. Samenvattend, de kwaliteit van het eten behoeft aandacht, de bediening (althans eigenaresse/manager) was zeer goed. Onze herinnering van eerdere bezoekjes en voortreffelijke bediening tijdens ons laatste bezoek zijn voor ons reden om Lust nog eens te bezoeken. Let wel, we verwachten bij een volgend bezoek een beter kwaliteit van het eten te mogen ervaren (en ook dat de junior bediening bekend is met wat wordt geserveerd).
Luukvijverberg . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Gerechten waren origineel en smaakvol. Met restaurantbonnen van AH konden we helaas niet a la carte eten, maar kregen we een 5 gangen menu, samengesteld door de chef. Bediening was zeer vriendelijk, wel lang wachten tussen de gerechten door.
Flore_wels . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Genoten van een heerlijk 5-gangenmenu via de AH-restaurantactie. Het eten was erg goed en de bediening erg vriendelijk. Enige minpuntje was dat we aan een erg drukke weg zaten met veel lawaai, maar dat kon je van tevoren weten als je bekend bent in Hilversum. Zeker voor herhaling vatbaar!
NicoleJeanine . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Lust. Lekker loungend op de banken boven met vlotte en attente bediening. Heerlijke gerechten, variërend van zelfgemaakte ravioli, coquilles en kabeljauwfilet tot het befaamde zoutkorst-vleesgerecht. Moet je zeker een keer proberen! Lust is niet goedkoop, maar het geld zeker waard!
Blomh . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijk vijf gangen diner en erg goede service! Voor herhaling vatbaar! Ossenhaas is zoutkorst was ook erg goed. Bijpassende wijnen.
Lucygerritsenteun8 . Bourgondiër (2 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Het eten was lekker MAAR de porties zooooo klein, De prijs verhouding is zoek in dit restaurant, We hadden bonnen van AH .Je kon geen 3gangen menu kiezen ,alleen 5 gangen. Als je met een kus begroet werd dan zaten de wijn glazen beduidend voller, zo erg zelf dat mijn partner de opmerking maakte van : DAT MEEN JE TOCH NIET. Dus Lust mocht het de mensen de lust vergaan om bij jullie te eten kijk eens naar de revieuws
Beste Lucy en Teun, dank dat jullie de tijd hebben genomen om jullie ervaring bij te delen. En onze excuses als het niet zo geweest is als jullie hadden gehoopt. Dat is natuurlijk niet wat wij willen voor onze gasten. Bij ons moet iedere gast heerlijk kunnen genieten. Inclusief al onze zeer gewaardeerde AH gasten. Vandaar dat wij een 5-gangen verrassingsmenu aanbieden. Dit menu staat ook op onze reguliere kaart - ons populaire Lusterijen-menu. Natuurlijk zullen wij nog even bij ons Chef van die avond checken wat het Lusterijen-menu die avond geweest is, maar qua hoeveelheid zou het overeen moeten komen met een traditioneel 3-gangen menu (en in veel gevallen nog iets meer zelfs). Wij hopen dat wij jullie met deze toelichting toch nog een keer mogen verwelkomen tijdens de AH Restaurantactie.
Ozzy E. Gastronoom (23 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Bediening was wat langzaam in het begin waardoor start eten lang duurde.
De hoeveelheid van de voorgerechten was wat veel, porties waren groot en verschil hoofdgerecht en voor gerechten niet duidelijk.
Vlees van het zwaardstuk en de eendeborst waren niet weg te krijgen.
Ambiance was prima