Lust Restaurant & Lounge

Langestraat 94 1211 HB Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Lust Restaurant & Lounge

Proef de wereld

Gevestigd in een historisch pand uit 1902. In de open keuken bereidt het enthousiaste keukenteam sublieme internationale gerechten. Japan, Italië, Frankrijk, India; je maakt een spectaculaire reis om de wereld in de lekkerste smaken.

Meer informatie over restaurant Lust Restaurant & Lounge

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We zijn afgelopen zondag 13 november bij "LUST" in Hilversum gaan eten. De bedoeling zou zijn dat we bij " Déjà Vu" ( een zusje van Lust) zouden eten maar die was door omstandigheden gesloten. Op zich niet echt een probleem, maar we waren vergeten dat bij "Lust" het lezen van de menu kaart niet te doen is, de verlichting is beneden alle pijl. Je ziet bijna niet wat je aan het eten bent en het oog wil toch ook wat, toch!! We hebben daar eerder opmerkingen en ook grapjes over gemaakt. Maar op een of andere manier wil het niet lukken om daar wat aan te doen. We hebben (nu) ook ontdekt dat het invloed heeft op de smaak van dat wat je denkt te eten. Zo dat was even onze gram, van een leuk en gezellig restaurant waar onder andere de bediening altijd aardig en zeer attent is.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Bij binnenkomst bleek dat onze reservering vanuit Iens niet doorgezet was naar de eigen planning van Lust. Dat werd opgelost door ons een plekje aan de bar te geven, wat op zich prima was. En we zouden een fles wijn van het huis krijgen, dat bleek bij de rekening slechts '2 glazen wijn' te zijn, de rest moesten we betalen.
Na het 3e gerecht verhuisden we van de bar naar een tafeltje, daar was minder zicht op ons, dus eindeloos wachten op bediening. We kregen een gerecht dat niet geschikt was, ondanks 2 keer doorgegeven allergie.
Na 3u 15m zaten we aan ons toetje. Duurde erg lang. En 10,50 euro voor een klein stukje cheesecake vonden we buitenproportioneel.
Kwaliteit van het eten was goed.
Corien A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het is een gezellig restaurant met vriendelijk personeel. De gerechtjes waren heel smaakvol, maar een paar van de gerechten waren niet warm genoeg. Ik nam als laatste gerecht een dessert wat ik super lekker vond, ik wilde niet het lamsvlees, maar dat kreeg mijn vriend als laatse gerechtje, dus tegelijk met mijn dessert, dat was wel een gekke combinatie. De tussentijd tussen de laatste gerechten vond ik wat te lang. Beter was geweest om mijn vriend sneller het laatste gerechtje te serveren en mij daarna het dessert te geven, dan had hij er nog een kopje koffie bij kunnen nemen.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk 5 gangen verrassingsmenu met AH kaart. Een aardappeltje bij het hoofdgerecht had niet misstaan. Verder alles prima, zowel bediening als sfeer.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een heerlijk 5 gangen verrassingsmenu met de AH kaart. Een aardappeltje bij het hoofdgerecht had niet misstaan. Verder geen opmerkingen, prima.
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het is een leuk hip restaurant en het speciale AH menu bestond uit een proeverij van 5 gangen, allemaal perfect uitgevoerd. Heerlijke wijn erbij geadviseerd, en vlotte attente bediening. Echt een aanrader!!!!!
Nina S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het eten was erg lekker. Helaas kwam de serveerster bij de laatste gang vragen of we wijn wilde voor de laatste gang(vlees), ik kijk haar vragend aan en zei: "De laatste gang kan toch vervangen worden door een nagerecht?" "Nee dat kan niet, daarom zei ik aan het begin al dat het een 5 gangen donderbus op basis van vlees en vis." Op de Iens site stond dat dit wel kon en aangezien we geen zin meer hadden in vlees zijn we nog maar even naar de serveerster gelopen. Die geloofde ons niet en ze had al 6 jaar ervaring, dus zij wist het en wij niet. Toen we nogmaals aangaven dat we het opgezocht hadden op de site moest ze het perse ook opzoeken, waar we notabene naast stonden. Toen ze zag dat we gelijk hadden kon het opeens wel. Erg klantonvriendelijk...
Hank D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten van het 5-gangen verrassingsmenu via de AH restaurantactie. Vriendelijke bediening , maar weinig alert. We moesten moeite doen om nog wijn en/of water bij te bestellen en de 5e gang liet erg lang op zich wachten (zeker een half uur). Men was ons waarschijnlijk vergeten. Nadat wij gereclameerd hadden kwam de laatste gang snel. Nogmaals prima kwaliteit, vriendelijke bediening, maar weinig alert.
Gijs A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijke gerechten, mooie balans in hoeveelheid, erg goede service, werkelijk complimenten! Zo kom je het niet vaak (meer) tegen. Best wel prijzig, maar zeker zijn geld waard!! We komen zeker nog eens terug.
E&A D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Bij Lust is het lekker eten. Het menu bestaat uit 5 gangen met allemaal heerlijke, kleine gerechten die met zorg op de borden worden gepresenteerd. Zeer geschikt voor iedereen die zich graag laat verrassen.
Eimmax R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk verrassingsmenu gehad met de Ahrestsurantkaart bij Lust. Er wordt rekening gehouden met allergieen en dieetwensen. Helaas is het niet meer mogelijk om andere gerechten van de kaart te kiezen tegen een meerprijs, dit vond ik jammer. Lekkere wijnen, goede sfeer en heerlijk eten. Service was soms wat rommelig (wijnarrangement sloot qua serveren niet goed aan op de gerechten). Maar dit deed niets af aan de totale beleving, ook mede door de gunfactor naar de gene die serveerde (lees: de jonge leeftijd)
Melissa D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk 5 gangendiner gegeten. Alles was lekker! Porties ook goed zo. Mistte wel patatjes. Dus extra bij besteld. Zat er niet bij in. Thee met zoetigheden van de kaart was ook lekker! Leuke tent en vriendelijke mensen.
Jacolien D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Maandagavond hebben wij in Lust gegeten middels de AH restaurantactie. En het heeft onze verwachting absoluut overtroffen. Ze boden een 5 gangen menu aan voor 34.95 EUR. Alle gerechten waren stuk voor stuk erg smakelijk. We hebben 1 gang gewisseld voor een toetje. Ook de bediening was super behulpzaam en wist alle gerechten goed uit te leggen. Daarnaast zit het er ook nogeens erg gezellig en sfeervol. Kortom we gaan zeker terugkomen hier!
Proever94 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Hier met ah actie overheerlijk 5 gangenverassingsmenu gegeten, de gerechten waren precies de juiste hoeveelheid en echt voortreffelijk. Bediening ook keurig en correct we werden niet al teveel gestoord, echt een super goed verzorgende avond gehad, wij komen zeker nog eens terug! Top!
Danieljvdberg .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wederom een voortreffelijke avond gehad met zijn vieren bij Lust. Het is zo heerlijk om boven op de banken te 'chillen', bij te praten en te eten. Je zit er zo een uur of 4. Heerlijk.

Het eten was voor de 3e keer op rij fantastisch. Ook al was het menu dit keer vooraf uitgekozen in verband met de Albert Heijn actie.

De service was zoals altijd erg vriendelijk.

Een aanrader!
J B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Met de AH actie een 5 gangen verrassingsmenu gegeten. Afwisseling met vis, vlees en velouté.
Zeer vriendelijke bediening. Wij waren met z'n vieren waarbij twee naar de film gingen. Na het aangeven te hebben werd daar in het doorkomen van de gerechten rekening mee gehouden. Tot het laatste gerecht gingen we samen op, het laatste gerecht separaat. Wij vonden dit echt top.
Vroede .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gegeten met de AH restaurantaktie. Het 5 gangen menu was lekker en gevarieerd. De bediening zeer vriendelijk en correct.
LauraCR .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten en de sfeer was goed. Helaas meerdere keren gemerkt dat de bediening onvriendelijk is. Geen glimlach maar nors zijn ze aan het werk. Dit geldt niet voor elke serveerster/serveerder maar vele zijn onpersoonlijk en dat maakt de ervaring minder plezierig
Dagmar D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Tja....
Twee nadelen over de locatie waar het restaurant gevestigd is:
1. Parkeermogelijkheden
2. Een terras letterlijk naast een erg drukke weg. Niet echt gezellig zitten. Binnen is het beter, maar met mooi weer wil je niet binnen zitten!

Tafel:
1. Gat in het servet...Controleren voordat de tafel wordt gedekt of bij de was al een selectie maken!
2. Lavendel op tafel. Leuk, maar uitgebloeide planten kunnen best vervangen worden.

Het menu:
- 5 gangen. Erg veel en ik kreeg het ook niet op. Jammer genoeg was het een vijf gangen zonder dessert.

Brood was prima al heb ik lekkere broodjes gehad tijdens of voorafgaand aan het eten (warme bolletjes vind ik persoonlijk lekkerder en verser proeven). Daarnaast bleef het broodplankje erg lang staan.

Het eten:
Eerste gang: Makreel. Helaas was het op (slecht ingekocht). Het werd zalm. Eerlijk gezegd hadden wij geen zin in zalm, maar het werd ons door de strot geduwd. Gevraagd of het wat anders kon zijn. Dit kon.
Tweede gang: Pompoen soep. Prima
Derde gang: Kalfsbil. Lekker, maar wat eentonig voor de hoeveelheid. Verder lauw en iets te veel vetranden.
Vierde gang: Snoekbaarsfilet. Prima. Lekker
Vijfde gang: Lamsnek. Was ook erg lekker.

We hadden in het eerste uur nog maar één gang gehad. Dit duurde ons echt te lang! Daarna schoot het nog steeds niet echt op, terwijl wij na gang twee er al wat van hadden gezegd.

De desserts vonden wij te machtig na de vijf gangen, dus hadden wij koffie en thee besteld. Helaas kreeg ik thee met een lege theedoos.

Bediening vriendelijk, maar echt knullig. Bij elke gang zei de ober (te onervaren) "hallo". Te informeel en van waar zo vaak "hallo"?!
Af en toe gaven wij feedback en hij gaf of de keuken de schuld of zei honderd keer sorry.

Door het lange wachten en de vele fouten, vond ik het geen relaxt avondje.
Wel lekker gegeten, maar komen hier niet meer. Toch fijn een Albert Heijn actie. Dan kan men meteen een restaurant voor weinig geld uit proberen.
Overigens vonden wij het eten zonder korting te duur. Niet in verhouding.
Ellenjanssen123 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De gerechten waren verrukkelijk de bediening onervaren wat jammer is als er op zo'n hoog nivo gekookt wordt. Complimenten aan de chef. Wij hebben in iedergeval genoten.