Lust Restaurant & Lounge

Langestraat 94 1211 HB Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Lust Restaurant & Lounge

Proef de wereld

Gevestigd in een historisch pand uit 1902. In de open keuken bereidt het enthousiaste keukenteam sublieme internationale gerechten. Japan, Italië, Frankrijk, India; je maakt een spectaculaire reis om de wereld in de lekkerste smaken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Lust Restaurant & Lounge

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Oliver F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was heerlijk en zag er ook nog heel leuk uit. De tempo waarin het uitgedient werd was ook fijn. Vegetarisch opties waren origineel en lekker. Zeker de mooite waard.
Marja C.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijk eten en gastvrije bediening. Knus restaurant. Ik kom hier graag terug
Noor V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Ik sta werkelijk waar versteld van het feit dat dit restaurant nog geopend is. Het zusjes-restaurant Déja Vu is al failliet gegaan en het is een kwestie van tijd voordat Lust ook de deuren zal sluiten. Het is duidelijk te zien dat het overgrote deel van het personeel hard werkt, maar dat de "leidinggevende" er niets van bakt. Zij is onwijs asociaal en weet totaal niet hoe zij haar personeel moet aansturen.

Het duurt heel lang voordat het eten en de drank wordt geserveerd, bepaalde klanten worden voorgetrokken; de zogeheten vriendjespolitiek en een deel van het personeel is ronduit asociaal.

Het eten is prima, maar niet bijzonder. Uit de grond van mijn hart deel ik u mede: GA HIER NIET ETEN! Bespaart u zich de teleurstelling.
eric H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Gereserveerd om 20.00 uur en vijf miniuten te vroeg gearriveerd. De begane grond was levendig en oogde als een restaurant. Ontvangst werd gevormd door een gebarende medewerkster die ons niet bij de deur (vanwege plaatsgebrek) maar dieper in de zaak tussen de tafeltjes toesprak en controleerde op een computer of er wel een reservering was gemaakt. Direct daarna, zonder omhaal, naar de eerste verdieping verwezen "waar wij een plaatsje voor u hebben". Boven gekomen waren er een aantal zithoeken, met uitzicht op een twee meter verder gelegen kale muur. De zithoeken, -zijn dat de lounges?- dreigden de plek van het diner te worden, met houten planken tegen de wand, die mogelijk tot tafel op de knie zouden gaan worden. Zonder toelichting, die ontbrak en zonder zelfs maar een meegelopen medewerkster zaten wij zonder verder woord of drankaanbod van een medewerkster in een verdomhoekje.

Na enige minuten besloten op te stappen en elders te gaan eten.
Simone R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We kwamen eten via de Albert Heijn actie en kregen daarvoor het speciale vijf gangen menu. Dit bleek bij betaling 71,-- te kosten. Het was netter geweest als dit bedrag van tevoren was gecommuniceerd. De tweede gang een soepje was ongelofelijk zout en hebben we terug gestuurd we kregen daarvoor een ander soepje terug deze was prima alleen jammer dat deze lauw was en dat de lente uitjes in de soep nog rauw waren. En 4,50 voor een fles water vindt ik teveel kraanwater voldoet prima. Verder heerlijk gegeten.
Philip D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Bij het overhandigen van de menu kaart werd gevraagd of wij voor de AH actie kwamen, terwijl ik bij binnenkomst al had verteld dat ik gereserveerd had via IENS... Bij de reservering vermeld dat mijn vriendin jarig was. Hier werd geen aandacht aan besteed. Voorgerechten en 1 tussengerecht waren prima van hoge kwaliteit. De overige gerechten vond ik teleurstellend. Dat betrof oesters en asperges. Hier had ik meer creativiteit vd kok verwacht. Deel van het personeel had geen idee wat er bested was. Diverse malen is gevraagd wat we wilden drinken terwijl we een wijnarrangement besteld hadden. Ook werd gevraagd of we nog een dessert wilden bestellen terwijl het hoofdgerecht nog niet geserveerd was. Ik had helaas meer van dit restaurant verwacht.
Dago B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Om 19.00uur binnengevallen met 6 personen. Wel gereserveerd.
Voor het gemak allemaal het 5 gangen verrassingsmenu gekozen. Om 21.00 uur na 2 gangetjes, maar eens gevraagd of er nog iets kwam. Hierna ging het beter. Het eten was goed, met uitzondering van de eendenborst rilette die was heerlijk. Het is een leuke tent met open keuken(altijd een plus voor ons). Parkeren in de garage op 2 minuten.
Vincent T.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Uitgebreide menukaart met veel diversiteit. Leuk aangekleed restaurant met levendige sfeer.
Malgorzata K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
vanavond bij de restaurant Lust geweest. De bedoeling was een gezellig avondje met lekker eten. Het begon hartstikke goed met een glas wijn en lekker voorgerechten....en toen werd het stil. Naar 1.5 uur wachten en lege keuken (alle koks waren verdwenen) gevraagd of wij nog de hoofdgerecht zouden krijgen....die was daarna binnen 10 minuten gereed. Een heerlijk eendenborst voor mijn vriendien met...niks, geen salade, geen friet bij. Niemand die excuses zou bieden voor lang wachten. Een hele slechte service. Ik zou hier nooit meer terug komen.
Edwin P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Leuk en knus restaurant en wellicht niet op de meest voor de handliggende plek en erg zichtbaar, maar absoluut de moeite waard om op zoek naar te gaan. Ik was in de buurt, zonder voorkennis en het was al ruim na 9-en, dat ik binnenstapte bij deze verrassing. Het was goed vol, maar het was geen enkel probleem evenals het bestellen van de proeverij van 5 gangen.

Een gevarieerd menu, wat verzorgd werd geserveerd, bestaande uit gerechten met o.a. makreel, staartstuk, zeebaars, kangoeroefilet. Wel ging door wellicht wat jeugdig enthousiasme/onervarenheid van de kelner het wijnarrangement de mist in en was de informatie hierover ook erg beperkt, maar kreeg uiteindelijk met wat vertraging een paar mooie en goede wijnen.

Ik was verrast dat in de 5 gangen niet het nagerecht was opgenomen, maar dat had dan weer het voordeel, dat ik nog een nagerecht kon kiezen uit verzorgde kaart met nagerechten. Het befaamde Italiaanse taartje was toen al op, maar ook de gekaramelliseerde peer was om niet te versmaden.

Ondanks het latere tijdstip werd er niks afgeraffeld en zo was het dat ik na betaling van zo'n 70 euro tegen twaalven voldaan naar buiten stapte.

Lust is echt absoluut een aanrader en kom je met meerderen, dan zou ik zeker even van tevoren reserveren, daar je anders naar verwachting echt je lust ergens anders moet zoeken.
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een kalm tempo. Vriendelijke bediening. Goede uitleg van de gerechten.
Ëén minpuntje: op de dessertkaart ontbreekt een kaasplankje. Alle aangeboden desserts zijn zoet.
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We zijn afgelopen zondag 13 november bij "LUST" in Hilversum gaan eten. De bedoeling zou zijn dat we bij " Déjà Vu" ( een zusje van Lust) zouden eten maar die was door omstandigheden gesloten. Op zich niet echt een probleem, maar we waren vergeten dat bij "Lust" het lezen van de menu kaart niet te doen is, de verlichting is beneden alle pijl. Je ziet bijna niet wat je aan het eten bent en het oog wil toch ook wat, toch!! We hebben daar eerder opmerkingen en ook grapjes over gemaakt. Maar op een of andere manier wil het niet lukken om daar wat aan te doen. We hebben (nu) ook ontdekt dat het invloed heeft op de smaak van dat wat je denkt te eten. Zo dat was even onze gram, van een leuk en gezellig restaurant waar onder andere de bediening altijd aardig en zeer attent is.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Bij binnenkomst bleek dat onze reservering vanuit Iens niet doorgezet was naar de eigen planning van Lust. Dat werd opgelost door ons een plekje aan de bar te geven, wat op zich prima was. En we zouden een fles wijn van het huis krijgen, dat bleek bij de rekening slechts '2 glazen wijn' te zijn, de rest moesten we betalen.
Na het 3e gerecht verhuisden we van de bar naar een tafeltje, daar was minder zicht op ons, dus eindeloos wachten op bediening. We kregen een gerecht dat niet geschikt was, ondanks 2 keer doorgegeven allergie.
Na 3u 15m zaten we aan ons toetje. Duurde erg lang. En 10,50 euro voor een klein stukje cheesecake vonden we buitenproportioneel.
Kwaliteit van het eten was goed.
Corien A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het is een gezellig restaurant met vriendelijk personeel. De gerechtjes waren heel smaakvol, maar een paar van de gerechten waren niet warm genoeg. Ik nam als laatste gerecht een dessert wat ik super lekker vond, ik wilde niet het lamsvlees, maar dat kreeg mijn vriend als laatse gerechtje, dus tegelijk met mijn dessert, dat was wel een gekke combinatie. De tussentijd tussen de laatste gerechten vond ik wat te lang. Beter was geweest om mijn vriend sneller het laatste gerechtje te serveren en mij daarna het dessert te geven, dan had hij er nog een kopje koffie bij kunnen nemen.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk 5 gangen verrassingsmenu met AH kaart. Een aardappeltje bij het hoofdgerecht had niet misstaan. Verder alles prima, zowel bediening als sfeer.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een heerlijk 5 gangen verrassingsmenu met de AH kaart. Een aardappeltje bij het hoofdgerecht had niet misstaan. Verder geen opmerkingen, prima.
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het is een leuk hip restaurant en het speciale AH menu bestond uit een proeverij van 5 gangen, allemaal perfect uitgevoerd. Heerlijke wijn erbij geadviseerd, en vlotte attente bediening. Echt een aanrader!!!!!
Nina S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het eten was erg lekker. Helaas kwam de serveerster bij de laatste gang vragen of we wijn wilde voor de laatste gang(vlees), ik kijk haar vragend aan en zei: "De laatste gang kan toch vervangen worden door een nagerecht?" "Nee dat kan niet, daarom zei ik aan het begin al dat het een 5 gangen donderbus op basis van vlees en vis." Op de Iens site stond dat dit wel kon en aangezien we geen zin meer hadden in vlees zijn we nog maar even naar de serveerster gelopen. Die geloofde ons niet en ze had al 6 jaar ervaring, dus zij wist het en wij niet. Toen we nogmaals aangaven dat we het opgezocht hadden op de site moest ze het perse ook opzoeken, waar we notabene naast stonden. Toen ze zag dat we gelijk hadden kon het opeens wel. Erg klantonvriendelijk...
Hank D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten van het 5-gangen verrassingsmenu via de AH restaurantactie. Vriendelijke bediening , maar weinig alert. We moesten moeite doen om nog wijn en/of water bij te bestellen en de 5e gang liet erg lang op zich wachten (zeker een half uur). Men was ons waarschijnlijk vergeten. Nadat wij gereclameerd hadden kwam de laatste gang snel. Nogmaals prima kwaliteit, vriendelijke bediening, maar weinig alert.
Gijs A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijke gerechten, mooie balans in hoeveelheid, erg goede service, werkelijk complimenten! Zo kom je het niet vaak (meer) tegen. Best wel prijzig, maar zeker zijn geld waard!! We komen zeker nog eens terug.