Lust Restaurant & Lounge

Langestraat 94 1211 HB Hilversum Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Lust Restaurant & Lounge

Proef de wereld

Gevestigd in een historisch pand uit 1902. In de open keuken bereidt het enthousiaste keukenteam sublieme internationale gerechten. Japan, Italië, Frankrijk, India; je maakt een spectaculaire reis om de wereld in de lekkerste smaken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Lust Restaurant & Lounge

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Gisteren vanwege het mooie weer op het terras van Lust neergestreken. Na een eerste flesje wijn en wat hapjes kozen wij voor de vijf gangen lusterijen met een bijpassend wijnarrangement. Mijn partner lust geen vis en daar werd keurig rekening mee gehouden. Heel bijzonder was de gerookte tofu en de black Angus was fantastisch. Het gerechtje met de snoekbaars heb ik teruggestuurd en daarvoor in de plaats werd zonder probleem dorade geserveerd. Je moet bij Lust lekker de tijd nemen. Wij hebben lekker vier uur genoten.
Carolien T.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Het vijf gangen menu was erg verrassend en lekker. Fijn dat we de vijfde gang konden omruilen voor een dessert.
Achteraf schrokken we erg van de prijs voor een glas prosecco, €7,50 ... als we dat hadden geweten dan hadden we het niet gedaan.
Timo B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Lekker 5 gangen verrassing menu gegeten met heerlijke gerechten. Er heerste een prima sfeer het tempo zou echter wat hoger mogen. Ik was zeer verrast door de verschillende gerechten en de hoge kwaliteit. Ik kom zeker terug.
Jelga A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Echt een aanrader LUST in Hilversum .. alles klopt.. het eten wordt heerlijk bereid en prachtig gepresenteerd, de bediening is aardig en attent en de sfeer heel gezellig! We komen zeker (binnenkort hopelijk :) terug ! Jelga & Nico
Juul B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Gisteravond met vriendinnen heerlijk gegeten. De gerechten waren stuk voor stuk mooi opgemaakt, goede combinaties en erg lekker.
Sandy P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Gisteren met vriendinnen bij Lust gegeten met de AH actie. 5-gangen verrassingsmenu. Standaard geen dessert, maar het was mogelijk om de laatste gang om te ruilen voor een petit grand dessert. Alles erg lekker, maar wel erg kleine porties.
F.vanderveen V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Gereserveerd via restaurant actie van AH, maar dat was niet bekend bij de serveerster die ons een kaart gaf. Zelf moeten vragen wat het menu dan was. Is dus een 5-gangenmenu met vis en vlees en geen dessert. Het duurde steeds veel te lang voor ieder gerechtje door kwam. De porties zijn erg (te) klein en niet hoogstaand. Veel gerechten te lauw. Het eerste gerechtje is te complex en de als aspergesoep aangekondige courgettesoep en had teveel room. Longhaas vliegt bijna van je bord, zo dun en weinig. 5e gerecht is dan stukje succade, maar nergens aardappeltje of frietje bij. Dan ben je inmiddels ruim 3 uur verder. Dat is veel te lang. Conclusie: te weinig, te lang wachten, niet bijzonder en wat ons betreft een onvoldoende.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We twijfelde om hier te gaan eten gezien de slechte recensies op deze site.
Maar gelukkig zijn we toch gegaan. We hebben echt heerlijk gegeten.
Het eten werd ook mooi opgediend en we hoefden helemaal niet lang te wachten voordat het eten kwam.
Ook de bediening was erg vriendelijk.
We komen zeker nog een keer terug!
OlgavanderWurff .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Geweldige plek! Bij Lust koken ze zoals ik wil eten. Mooie 5 gangen menu met vis en vlees. Allemaal goed bereid en bijzonder smakelijk en ook heel mooi opgemaakt op je bord. LUST om te zien en om te eten:-) Jonge vrouw die ons bediende was erg vriendelijk en heeft ons avond nog prettiger gemaakt. Bedankt!!!!!
Anuscka .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk gegeten op een prachtige zomerse avond. Menu was goed samengesteld en elk van de 5 gerechten was even lekker. Ook een lekker plekje ondanks de race auto's die af en toe voorbij scheuren.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Een uitstekend restaurant met heel enthousiaste medewerkers. Alles was even heerlijk! Fijne bediening. Het was warm, dus er stonden deuren en ramen open en er kwamen veel motorrijders voorbij, die een irritant hard geluid maakten, maar daar kan het restaurant niets aan doen.
Zeker een aanrader!
bart S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Verrassingsmenu gekozen, de kok mocht zich uitleven en is erg positief uitgepakt. De 5 gangen gingen niet snel, maar juist wij waarderen dat. De gast moet daarin ook zelf communiceren als je dat niet bevalt. Deel van de verrassing was geen dessertgang. maar voor mij juist een pre omdat ik geen toetjes man ben. Dus genoten van 2vlees 2vis gerechten en een heerlijk soepje. Bij het boeken niet gerealiseerd dat je er ook buiten kon eten dat was dus een kadootje bij het mooie weer. Ongedwongen en lekker gegeten zoals het hoort, aanbevolen.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Vegetarisch om te smullen. Met veel zorg worden de gerechten gemaakt. Eerst buiten in het zonnetje gezeten, later binnen. Kwaliteit-eten om van te genieten.
p.kokkie .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Dit was mijn favoriete restaurant... ik was er alleen een hele tijd niet meer geweest ik wilde hier met mijn dochter heen eindelijk eens laten zien hoe fantastisch het hier is... Nou dat viel heel erg tegen... ten eerste vond ik het personeel totaal niet vriendelijk, het voorgerecht was heerlijk maar toen het hoofdgerecht... wij wilde de vers gedraaide spaghetti met kaas... dat wordt aan tafel door de kaas gedraaid helemaal leuk... alleen kwam de serveerster met 2 borden spaghetti wat al klaar was... ik ging hier uiteraard niet mee akkoord heel geërgerd liep de serveerster weg... het was haar fout zij was het vergeten... toen kwam ze met de kar met de kaas aan dat ging ook helemaal mis, borden vergeten, vuur ging uit. De spaghetti was veel te veel doorgekookt niet zoals ik hem in het verleden bij jullie heb gehad. We hebben ook geen excuses gehad...Heel erg jammer. Want ik had me er erg op verheugd!
marco S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Extreem lang moten wachten op de gerechten. de mensen naast ons verlieten hun tafel omdat ze niet langer wilde wachten. Bij het afrekenen om 2300 uur de opmerking van een andere gast of hij zijn vlees nog voor 2400 uur kon krijgen. Men had op zijn minst even een drankje kunnen aanbieden met de excuses / uitleg waarom het zo liep.
gijswijk .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We moesten 2 uur wachten op ons voorgerecht. Uiteindelijk gearriveerd maar de loeihete soep werd door een broekie uit de keuken vol op mn broek geschonken. Geen excuses, niets.
Toilet liep niet door en er waren geen schone doekjes om je handen mee af te drogen.
annet A.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
via restaurant actie van ah. Het duurde vooral heel erg lang voor ieder gerechtje verscheen. De gerechten waren wel lekker, maar niet erg restaurant-waardig. De smaak was prima, maar het vlees was erg taai, veel dingen waren lauw, kortom niet erg bijzonder en wat ons betreft was een keer echt voldoende. En dan moet ik er bij zeggen dat wij al snel tevreden zijn.
Njambi A.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Bij Lust is het altijd genieten van het heerlijke eten, lekkere wijnen, enthousiaste bediening en een fantastische sfeer. Door het warme weer konden we deze keer lekker buiten zitten.
Dit restaurant staat op nummer 1 voor mij.
Oliver F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was heerlijk en zag er ook nog heel leuk uit. De tempo waarin het uitgedient werd was ook fijn. Vegetarisch opties waren origineel en lekker. Zeker de mooite waard.
Marja C.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijk eten en gastvrije bediening. Knus restaurant. Ik kom hier graag terug