Lust Restaurant & Lounge

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Lust Restaurant & Lounge

Proef de wereld

Gevestigd in een historisch pand uit 1902. In de open keuken bereidt het enthousiaste keukenteam sublieme internationale gerechten. Japan, Italië, Frankrijk, India; je maakt een spectaculaire reis om de wereld in de lekkerste smaken.

Glas champagne

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Lust Restaurant & Lounge

Tom G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk eten in een mooie ongedwongen setting.
Alian B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Prima tent!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Na jaren weer eens bij Lust gegeten. De bediening was vriendelijk maar slordig (geen glazen bij het water, twee keer moeten vragen om een servet) en dat terwijl er maar 5 tafels zaten. De carpaccio en kipsalade waren heerlijk, net als de ossenhaas in zoutkorst. De spaghetti was mij veel te heftig van smaak (maar dat kan aan mijn smaak liggen). Het dessert 'hete honing' was lekker maar de geserveerde kletskoppen waren helaas verbrand. De koffie compleet bevatte andere onderdelen dan op de kaart stond; de marshmallow gin-tonic smaakte naar truffel en de andere gerechtjes (boterkoek, cheesecake en chocoladetruffel) waren allemaal erg zwaar en niet in balans. De steken die zijn laten vallen zou je niet mogen verwachten van wat we er voor moesten betalen: de rekening was echt erg hoog. Voor hetzelfde geld (en veel minder!) kun je echt lekkerder eten op veel andere plekken in Hilversum. Lust voelde voor ons een beetje als vergane glorie. Jammer, wij komen hier niet meer terug.
Menno W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We genoten van een 5 gangen verrassingsmenu.
Het was van hoog niveau, behoudens één gang met rundstaartstuk. Maar dat vergaven we vanwege de andere gerechten die verrassend en zeer lekker waren. De bediening zou met iets meer aandacht de gerechten kunnen benoemen.
We zaten buiten en daar heeft het restaurant pech: auto's en motoren trekken daar op de Langestraat vaak met veel lawaai net op.
Roel T.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijk gegeten in Lust. We hadden de traditionele gerechten (spaghetti en ossenhaas). Voor de kids is er geen apart menu, maar ze maken graag een apart gerechtje, zoals witte vis met frietjes: prima. Enig minpuntje was dat we wat lang moesten wachten op de gerechten.
Sybren Z.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Leuke ontspannen sfeer en een goede akoestiek. Goede keuken en prima menu en wijnkaart. Wij gaan hier wel weer terug komen.
leo H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Een prima restaurant waar je op de 1ste verdieping lekker kunt borrelen en eten. Het lusterijmenu is een aanrader. We hadden er een wijnarrangement bij en de wijnen gingen prima samen met de gerechten. Kennis van zaken¡ Erg leuk om hier relaxed uit eten te gaan en lekker bij te kletsen.
Anya V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk 5 gangen AH verrassingsmenu. Gerechtjes verrassend en op topniveau! Hier komen we zeker terug ook zonder AH bon!
Syl F.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het eten zag er perfect uit en de smaak was ook goed. Helaas ging er van alles mis bij mij vanwege dieet wensen. Ik kreeg van alles wat ik niet mocht hebben ondanks dat ik dit van te voren had aangegeven. Erg jammer, vandaar de lagere waardering.
martijn L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten met Ah actie, anders wordt het wel iets prijzig maar dat mogen ze vragen. Uitstekende gerechten en fantastisch meiden in de bediening, aanrader!!
Annie P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een prima restaurant wij hadden een 5 gangen diner kleine hapjes zeer smakelijk en goed verzorgt.
Dit restaurant is een aanrader en als ik een cijfer zou mogen geven is dat een 9,5
gerrit R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Bijzonder goede maaltijd in combi met AH-actie en prijsbonnen van tennistoernooi gooiland. Al met al, super leuke avond voor heel schappelijke prijs, huiswijn was top (syrah)
f.westenborg .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Uitstekend bereidt, bijzonder smaakvol. Verfijnd. wijnarrangement met goed passende wijnen. Attente en vriendelijke bediening. Sfeervolle ambiance.
Marjo S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijke combinatie van smaken. 5 kleine gerechten maar precies voldoende in totaal. Lekkere wijnen. Goed afgewisselde combinatie van vlees en vis.
J B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij zijn hier vaker geweest. Altijd heerlijk eten, ook nu.
Er was nu één vaste kracht die ook veel kon vertellen over de wijnen. Dat is wat je wil bij een wijnarrangement. Daarnaast is het ook fijn dat er verteld wordt over de gerechten. Dat liet erg te wensen over. Er werd één gerecht snel genoemd als het geserveerd werd. Dus zelf op onderzoek en navragen als het bord werd opgehaald.
Advies is ook nieuwkomers hier goed op te begeleiden.
Marleen L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prijs- kwaliteitsverhouding is redelijk. Kwaliteit van het eten was matig (soep erg zout, vlees smakeloos) terwijl je een flink bedrag moet neerleggen uiteindelijk.
Buiten op het terras zitten is niet fijn. Erg veel lawaai van de doorgaande weg.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Gisteren vanwege het mooie weer op het terras van Lust neergestreken. Na een eerste flesje wijn en wat hapjes kozen wij voor de vijf gangen lusterijen met een bijpassend wijnarrangement. Mijn partner lust geen vis en daar werd keurig rekening mee gehouden. Heel bijzonder was de gerookte tofu en de black Angus was fantastisch. Het gerechtje met de snoekbaars heb ik teruggestuurd en daarvoor in de plaats werd zonder probleem dorade geserveerd. Je moet bij Lust lekker de tijd nemen. Wij hebben lekker vier uur genoten.
Carolien T.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Het vijf gangen menu was erg verrassend en lekker. Fijn dat we de vijfde gang konden omruilen voor een dessert.
Achteraf schrokken we erg van de prijs voor een glas prosecco, €7,50 ... als we dat hadden geweten dan hadden we het niet gedaan.
Timo B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Lekker 5 gangen verrassing menu gegeten met heerlijke gerechten. Er heerste een prima sfeer het tempo zou echter wat hoger mogen. Ik was zeer verrast door de verschillende gerechten en de hoge kwaliteit. Ik kom zeker terug.