Lusso

1-A Vos in Tuinstraat 2514 BX Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lusso

Marloes_1993 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Erg lekker gegeten!! Goed verzorgde verse broodjes en aan hygiene ontbreekt het niet.
Fijne bediening, ga zo door.
Wij komen zeker terug!
Remcokoning .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Ik lunch regelmatig met mijn collega's bij lusso. De broodjes worden altijd vers ter plekke gemaakt en ze smaken iedere keer perfect! Iedereen die bij lusso werkt is altijd vriendelijk en behulpzaam! Top plek om even tussen je werk door te lunchen!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Hier kom ik regelmatig voor een broodje tijdens de lunch, en die zijn echt overheerlijk. Je moet er wel wat voor over hebben want de rij staat vaak tot buiten op dat tijdstip (en met reden). Vandaag besloot ik ook eens pasta mee te nemen voor het avondeten en die smaakte eveneens geweldig!
A M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Op aanraden van een collega hier samen een lunch genuttigd. In de vitrines ligt hier letterlijk bijzonder veel aanbod: van uniek Italiaanse delicatesse tot doorsnee Hollandse pot. Maar beide smaakt prima en zijn van ruime kwaliteit; in ons geval de Serrano ham, de gehaktbal, de pastasalade en de filet américain. Door de inrichting van de zaak handelt het bedienend personeel niet even efficiënt/effectief: achter de toonbank is het te vol voor vier mensen en de kassa staat in het midden.