Over restaurant Luno Kitchen

Ambacht zoals het bedoeld is

Hartje Hilversum, trendy interieur, goede kaart en enthousiaste bediening. Wat wil een mens nog meer? Een goed glas wijn? Ook daarvoor ben je bij Luno Kitchen aan het juiste adres. De gedreven keukenbrigade doet er alles aan om jouw smaakpapillen op scherp te zetten. Geniet van prachtige olijfolie, geurige kruiden, verse groenten en ambachtelijk bereide gerechten.

Meer informatie over restaurant Luno Kitchen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Zn N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk geluncht bij Luno. Fijn dat er zo veel mogelijkheden op de kaart zijn, ook als je een dieet moet volgen of vegetarisch wilt eten. De omelet fritata is echt een aanrader, heerlijk luchtig en goed van smaak. En het comfortabele terras maakt de lounge-lunch helemaal af!
Brandybro .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Voor een eenvoudige lunch heerlijk gezeten in het najaarszonnetje op het terras van Luno. Vriendelijke bediening en vlot aan tafel.
Een rijkelijke carpaccio en daarna een kipsate van kippedijtjes. Heerlijk niet droog kippenvlees met verse frieten, mayo en een frisse salade aangemaakt met een lekkere dressing. Alles op smaak in de juiste proporties en een grappge presentatie. De uiterst vriendelijk heer in de bediening is het vergeten van een biertje en later de koffie vergeven. Leuke zaak met nette prijzen. Op een later tijdstip het diner ook maar eens proberen!!
Helen0404 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het eten was prima. Vooraf prima steak tartaar en als hoofdgerecht kip van the green egg. Was heerlijk mals met lekkere patat.
Hangop als toetje genomen; was iets te dik/stijf. Maar wel lekker van smaak. Kortom; voor herhaling vatbaar! En hele aardige bediening!
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Leuk restaurantje in Hilversum. Wij hebben met 3 pers. genoten van de high tea. Prijs-kwaliteit is echt prima. 3e gang (kaasplank) was, hoewel origineel, niet helemaal aan ons besteed (zeker zonder toastjes en met deze warmte). Die mag er van mij af - en dan bijv. met onbeperkte thee.
Eemschipper S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Op 22 mei 2016 gegeten bij Luno Kitchen met Shell actie tank en dineer. Vriendelijk ontvangst, ongedwongen sfeer en relaxed publiek. De dinerkaart is niet groot, maar wel gevarieerd. Steak tartaar was zo lekker dat mijn man dit gerecht nogmaals bestelde. Als hoofdgerecht sate, geserveerd in schaaltje samen met frites in een mini wijnkoeler en schaaltje salade erbij op een snijplank. Erg leuk voor de gasten, lastig voor de bediening om mee te lopen. Het nagerecht een warm chocoladetaartje met aardbeienijs is echt een aanrader, alsook het sinaasappeltaartje met espressoijs. De jongeman (Sander) in de bediening is zeer professioneel, heeft humor en als er tijd is, maakt hij een praatje met de gasten. Wij hebben een leuke, gezellige avond gehad en komen zeker nog een keer terug.
Verleun .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Heerlijk gegeten, plezierige bediening. Voor herhaling vatbaar, het was sowieso niet onze eerste keer. Komen er regelmatig om te lunchen.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
voorgerecht capattio was prima Het hoofdgerecht spareribs was opgediend op een houtenbord daar hou ik niet zo van, en er was wel heel weinig salade bij. nagerecht wat op de kaart stond was niet op voorraad. kok heeft zelf iets gemaakt dit was prima. De kaart was erg beperkt. Wij zijn geen grote eters en drinkers dus voor ons was het genoeg, maar het is wel irritant als er meerdere keren gevraagd wordt of je echt niets meer wilt drinken.
Reshma B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Gisteren daar gegeten met de Shell actie. We konden gewoon a la carte bestellen, wat heel prettig was. De bediening was erg vriendelijk en attent. Eten was prima!
Hjklop .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
We gingen via de shell-iens actie bij Luno eten. Het was er rustig. We werden vriendelijk ontvangen. Geen restricties op het menu. Het personeel was vriendelijk en vrolijk op één meisje na. Zij deed haar werk maar had geen aandacht voor ons als klant.
Het eten was goed maar niet super. We vonden ook dat er weinig keuze was.
We zaten wel flink vol, een beetje ons eigen schuld omdat we de gangen snel achter elkaar lieten komen.
De aankleding van het restaurant is wat saai. Het uitzicht op de kerkbrink van Hilversum maakt dit weer goed. De stoeltjes zijn wat hard maar je kan kussentjes pakken. De geluidsinstallatie is erg goed, het leek of er live muziek was.
Al met al hebben we goed gegeten en ons vermaakt. De prijs viel ons ook mee.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Afgelopen maandag heb ik hier met drie vrienden gegeten. Het was een van de weinige restaurants waar we op maandag met de Shell actie terecht konden. De zaak oogt ruim en is in een soort van bistro stijl ingericht. Op zich niets mis mee voor een lunch, maar voor een diner schiet het dan te kort. Dan gaat een zit van 3 uur op houten stoelen ook deze heren opbreken. We werden bediend door een jonge knul. Dat beloofde wat. Maar het moet gezegd, hij wist zich kranig staande te houden tussen vier jolige vrienden. De drankjes werden goed bijgehouden, men stond open voor een praatje en de gerechten werden prima geserveerd. Enige minpuntje waren de wachttijden tussen de gerechten. De zaak was vrijwel leeg. Een zit van 3 uur voor 3 gangen is dan vrij lang. Dan het eten. Omdat we gebruik maakten van de Shell actie kregen we het tweede diner gratis, wat inhoudt dat we per gang de goedkoopste gerechten niet hoefden te betalen. Ik kan niet spreken voor mijn tafelgenoten, maar zelf had ik de steak tartaar, T-bone en een variëteit aan toetjes. Het voorgerecht was ok, maar niet hoogdravend. In mijn optiek hoort steak tartaar fijn gemalen te zijn, maar deze was behoorlijk grof. De smaak was overigens wel prima. De T-bone werd medium rare besteld en zo kwam hij ook. Je proefde de grillsmaak goed. Over de kwaliteit van het vlees had ik echter mijn twijfels. Op zich prima, maar het leek uit de diepvries te komen. De structuur was gewoon niet wat ik van een T-bone gewend ben, maar als ik mij hierin vergis dan verneem ik dat graag. Als bijgerecht huisgemaakte friet. Smaak was prima, maar de frieten wat slap. De sla was prima. We sloten af met een variëteit aan toetjes. Ook hier weer prima, maar niet hoogdravend. Al met al, prima gegeten en door de bonnen voor een prima prijs. Zonder die bonnen was de prijs-kwaliteit wel wat zoek. In ieder geval was de avond erg gezellig, hetgeen mede te danken was aan de bediening en de drankjes die bleven vloeien.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Het eten is altijd lekker. Broodje tonijnsalade is erg lekker. Bediening altijd vriendelijk. Kindvriendelijk restaurant, maar geen geluidsoverlast.
Haijo1609 G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Eten was prima, slechts 1 opmerking: de slibtong bestond uit twee stuks, die wel erg klein waren. Ik kom al bij Luno zo lang als het bestaat, en dit heb ik nooit eerder meegemaakt.
Bediening zeer vriendelijk, omgeving vind ik prettig, maar verwacht niet de sfeer van een intiem restaurant. Het straalt nog wel de sfeer uit van een gelegenheid waar je iets eet of drinkt tijdens of na het winkelen in het centrum van Hilversum. Maar zoals gezegd, ik kom er al vanaf het begin en vind het eten altijd lekker klaargemaakt.

Dana V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Algehele ervaring was ok. Een beetje brasserie stijl, maar niet heel spannend. Allebei de carpaccio was goed, maar erg koud en we hadden iets meer smeuïgheid verwacht bijv. een olietje o.i.d.! Als hoofdgerecht de saté en tournedos. Beide niet heel bijzonder maar gewoon goed. Leuk tent om eigenlijk een wijntje te doen na het shoppen of in de zomer op het terras te zitten met een salade. Qua diner in de winter is het zo...zo. Eten is oké maar prijs- kwaliteitsverhouding kan beter. Bediening is top en übervriendelijk op een prettig manier. Ik kom zeker terug!
Zn N.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Goeie carpaccio, lekkere saté, heerlijke biefstuk, al met al prima gegeten.
De informatie over allergenen is nogal rommelig en incompleet, daarom een puntje minder voor de service. Dat lag niet aan de bediening zelf.
Jan665 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Met zijn vieren gegeten en waren erg tevreden.
Van één persoon was de tournedos een beetje taai.
Met een speciaal vleesmes was het waarschijnlijk beter gegaan.
We komen zeker nog een keer terug.
Suzanne T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
We voelden ons (net als de vorige keer) erg welkom bij de ontvangst. Vlotte opgewekte bediening. Het eten smaakte prima en wat ons betreft blijft dit een absolute aanrader.
Annika1308 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Heerlijk gegeten en top service! Enige minpuntje waren de stoelen; harde houten stoelen waar je rug zeer van ging doen. Maar verder top!
H.sterken .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Bediening was prima, maar eten 2 keer teruggestuurd omdat het niet goed was. Toen maar weggegaan omdat het vlees niet goed was wat in de keuken op voorraad was.
Dit nog nooit meegemaakt!!!!
Alleen voorgerecht gegeten.
Jammer
Bea55 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Eten was goed : spaghetti en vispotje waren lekker en ook het dessert : chocoladetaartje was heel verrassend en lekker , met vers fruit erbij .
De bediening was vlot en vriendelijk . In overleg is er veel mogelijk .
Het decor is wat zakelijk en de stoeltjes wat simpel.
Labmvanvliet .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Zeer vriendelijke bediening. Kwamen een aantal keer vragen of alles naar wens was. De deur werd zelfs voor ons open gedaan toen we weggingen