Lungo Mare

Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Jeroen Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Hier gegeten tijdens het drukke Colours by the Sea festival. Druk, ondanks het slechte weer. Heerlijk mandje brood vooraf. En een carpaccio. Deze was heerlijk op smaak gebracht en maakte het feit dat het niet zelf vers gesneden was een beetje goed. Maar wel gemiste kans want voor die prijs kun je ook vers zelf snijden ipv voorgesneden diepvriesproduct te serveren.
De pasta was heerlijk en royale portie. De spiesen van diamant haas waren top. Fijn op smaak gebracht en heerlijke friet erbij.
Leuke 'winkel' met een echte houtgestookte oven voor de pizza's. Volgende x eten we hier pizza ;-)
Hmj B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Prima pizza's gegeten. Een vegetarische en een quattro stagioni. Rijkelijk gevuld. Prijs/kwaliteit verhouding zonder meer goed. Buiten gegeten onder grote parasols.
Uitstekende service, snel en vriendelijk.
Aan te raden.
Ferdi D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Inmiddels alweer 2,5 jaar een nieuwe eigenaar wist de serveerster ons te vertellen. Onze indruk: de inrichting is stukken beter dan de oubollige kruikjes aan het plafond en treinzitjes. Het eten.....echt heerlijk, niets op aan te merken en vol bewondering over het feit dat de saus voor o.a. Lasagne echt zelf bereid wordt met bleekselderij, wortel, uit, tomaat en laurierblad. Vol van smaak en niet kunstmatig gezoet zoals tegenwoordig vaak gebeurt. Twee avonden op rij geweest, vriendelijke bediening en de tweede avond bruschetta van het huis gekregen. Aanrader als je van lekker en eerlijk Italiaans eten houdt.

Één verbeterpuntje, frisdrankautomaat eruit en schenken uit flesjes.

Verder niets dan lof! Bedankt voor twee heerlijke avonden!
Angelmama .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Wat heb ik hier heerlijk gegeten zeg, ik heb denk ik nog nooit zo'n lekkere pizza gegeten. Heerlijk gebakken in een echte steenoven. En wat een lekkere verse producten zaten er op.

Het begon al met een ontzettend lekker broodmandje met allerlei tapenades en pesto.

De ontvangst was zeer klantvriendelijk, jassen werden aangenomen. Werden snel geholpen. Er is in het restaurant een hele fijne sfeer.

Bij het weg gaan werden we weer in onze jassen geholpen, erg netjes moet ik zeggen.

Als je in vlissingen bent ga dan vooral hier even langs!
MaartenenMarianne .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten bij Lungo Mare. De Pasta Vongole en de spiezen van diamanthaas zijn echte aanraders. En de bediening is top!
Dudes .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Heerlijk Italiaans eten. Echte houtoven, die zichtbaar is in de zaak. Goede pizza's lekker brood vooraf en de bediening is attent, oplettend en zeer vriendelijk. Echt een aanrader!
Clasien S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
In oktober waren wij met de PGV bij Lungo Mare om heerlijk Italiaans te gaan eten. We konden kiezen uit 3 menu's. Ik koos voor Spaghetti Vongole, dat leek mij erg lekker,anderen kozen ook voor Spagetti met kabeljauw en vleesspies. Bet zag er allemaal zeer aantrekkelijk uit! Als voorgerecht kregen we heerlijk vers brood en lekkere tappenades. Mijn Spaghetti Vongole was werkelijk verrukkelijk. De bediening was ook fantastisch, kortom EEN AANRADER om er te gaan eten!
Emvanwijk .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
De pizza was prima; de bediening prettig en attent.
Het mooie weer werkte mee, maar het Bellamypark
met z'n terrassen was een sfeervol decor
Marank L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Vandaag geluncht bij Lungo Mare. Tonijnsalade was echt huisgemaakt en de afgebakken broodjes waren lekker. Normaal ben ik zeer kritisch ten aanzien van de bediening en (jammer genoeg) is dat vaak negatief. Maar vandaag liep er een serveerster te bedienen die echt plezier had in haar werk en dat ook uitstraalde. Petje af. Laten al het sjagarijnige horecapersoneel bij haar eens een lesje nemen. Grandioos.
Léon B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Goede prijs / kwaliteit verhouding! Eten was erg lekker, wijn was goed. Voorgerecht voor 2 (staat onder borrelhapjes) is een aanrader. Bediening was wel aan de trage kant en kwam onervaren over.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Op het gezellige terras van Lungo Mare pizza gegeten. De pizza die ik zelf had, de quattro stagioni, smaakte niet bijzonder. De pizzabodem was OK, maar een beetje taai. De toppings waren jammergenoeg niet allemaal even vers (olijven/artisjokken uit een potje). Ook miste ik de lekkere Italiaanse kruiden, nu had de pizza een vrij vlakke smaak. De vegetarische pizza van mijn partner smaakte wel goed. Dit gold ook voor de tiramisu als dessert. Grote keuze in soorten wijn en bier!
De bediening vonden we vriendelijk en attent.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Na een verdwaalde actie richting Vlissingen en een vroege trek zojuist al gegeten bij Lungo Mare. Extreem vriendelijk en proffessioneel personeel en net zo lekker eten. Het interieur was prima, niet bijzonder gewoon goed.

We komen terug vanuit Eindhoven!
Saskia .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Gisteren samen met mijn vriend hier gegeten. Bij binnenkomst werd de deur voor ons open gehouden, onze jas aangenomen. Zeer nette service.
Vooraf namen we de broodjes met kruidenboter en tapenade, erg lekker qua smaak allemaal. Als hoofdgerecht allebei een pizza. Mijn vriend de Pollo en ik de Carpaccio. Ook deze waren erg lekker. Bij het zien van de nagerechten toch maar eentje genomen, ondanks dat ik al aardig vol zat.. Gekozen voor de Tiramisu, deze wordt zelfgemaakt vertelde de ober mij. Zodra ik begon te eten was ik blij dat ik het toch besteld had. Ook deze was erg lekker! Daarbij was het bord ook nog eens mooi opgemaakt én was het een grote portie.
Als we ooit nog eens in Vlissingen terecht komen, gaan we hier zeker weer eten!
Bourgondier1982 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Derde kerstdag bij Lungo Mare gegeten. De zaak oogt nog vrij nieuw en mist daardoor in mijn beleving sfeer. Het komt allemaal wat steriel over en mag best wat 'italiaanser'.

Het eten daarentegen maakt veel goed. Wij hadden als voorgerecht gewoon brood met smeersels; toch weet Lungo Mare hier iets extra's mee te doen. Kleine platte broodjes van pizzadeeg met voortreffelijke huisgemaakte smeersels in de vorm van tapenades en kruidenboter. Heel smaakvol en mooi opgediend.

Voor het hoofdgerecht bestelden we de pasta mista met lasagne, cannelloni en tortellini. De pasta's waren zeer smaakvol en hadden elk een eigen saus en niet, zoals je wel vaker ziet, een algemene rode saus. Mooi opgediend ook. Onze tafelgasten hadden een pizza besteld. De pizza's waren goed van smaak maar iets te dik en iets te veel kaas; daardoor lastig te snijden. Desert hadden we niet meer nodig; een mooie kop koffie was voldoende. Ook hierbij viel de presentatie in positieve zin op!

De bediening was prima te noemen; attent en snel. Ook toen de zaak ineens helemaal vol stroomde. De een is wat persoonlijker dan de ander!

Lungo Mare is zeker een bezoek waard!!
Beste Bourgondier1982,

Inderdaad, wij hebben Ristorante Pizzeria Lungo Mare in november van 2014 verbouwd en wij zijn nog wat zoekende om iets meer sfeer in het restaurant te krijgen.

Wij zijn echter blij om te lezen dat het eten goed heeft gesmaakt en dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven! Hartelijk dank hiervoor!
Wij hebben ook de min-puntjes over onze pizza's gelezen en zullen deze zeker niet negeren!

Nogmaals bedankt voor de reactie en graag tot ziens!
Team Lungo Mare
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Op een drukke zaterdag een tafeltje kunnen bemachtigen bij dit sfeervolle restaurant aan het plein. Bij een echte Italiaan verwachtten wij goede pizza's, dus bestelden we de Americana en de pollo. Door de snelle service stonden de pizza's snel op tafel. De bodem was helaas iets te dik en het beleg miste smaak. Veel kaas, weinig topping. Dit maakte de pizza's taai en moeilijk te snijden. Jammer, voor die prijs hadden wij beter verwacht.
Minpuntje was ook de regelmatig openstaande deuren, waardoor er telkens ijskoude lucht de zaak binnen kwam. Personeel was hier redelijk oplettend op, maar zorgde toch voor een minder prettige ervaring.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Lekker buiten eten en kunnen genieten van de Italiaanse keuken
bij Lungo Mare.

Voorgerecht was de Vitello Tonnato, dun gesneden kalfsvlees
mooi opgemaakt met plakjes tonijn, basilicum blaadjes en rucola.

Als hoofdgerecht had ik de Bistecca di Tonno al Sesamo.
Een tonijn steak gemarineerd in sesamolie op een bedje van
heerlijk gewokte groente.
De steak was wat te gaar en daardoor wat droog.
Daarbij vele schaaltjes met friet, lekkere spaghetti en verse groente.

Het toetje heb ik maar gelaten voor wat het was, het eten was al
ruim voldoende!

Finy V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Prima verse pizza en lekker brood met boter, aioli en pesto. Bediening in orde.
Op het terras lekkere dekentjes bij iedere tafel.