Lung Tin

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Lung Tin

Jos D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Geweldig restaurant hier set ik al 30 jaar kwaliteit en redelijke Prijzen helaas de Buurt gaat achteruit en is een slechte wijk geworden daarom zal lung tin niet overleven
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
SOJAVAN is een aanrader, maar ook de Peking Eend is subliem, wel vooraf reserveren voor de eend! Ruime porties met de goede smaak. Zeer vriendelijke bediening, Redelijke prijzen , Chinese rijsttafel geweldig maar ook dit VOORAF RESERVEREN . Bij reserveren krijg je alles vers , de kok is daar al jaren en komt ip verzoek horen of je pittige of minder pittige gerechten wil. Zeer geschikt voor Fam reünie en If feestje . Dan zijn speciale prijzen beschikbaar.
T J.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Een gedateerd restaurant, maar met eenvoudig doch goed eten.
Service is zeer persoonlijk en zeer vriendelijk.
Decor kan wat opsmuk gebruiken, maar goed het gaat om het eten.