Lung Fung

Stationsplein 3A 2515 BT Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lung Fung

HappyCoupleforever .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Lung Fung heeft heerlijk vegetarische broodjes. Maar ook de pom is heerlijk! Ik kom hier echt al meer dan 10 jaren om een broodje te halen en het is altijd top. Personeel is echt altijd vriendelijk!
Caked .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Hier kom erg vaak een broodje pom halen, tot nu toe hebben zij de beste broodje pom van heel Den Haag!!! De andere hartige hapjes zoals kippastei zijn ook erg lekker. Echt stevig gevuld met echte kip en geen andere troep! Als je geen spek of ei door je nasi wilt, maken ze zonder gedoe en met veel plezier een speciale portie (klein of groot) voor je klaar! Natuurlijk kies ik dan voor de kleine portie, want de normale gerechten vind ik eigenlijk net iets te groot voor 1 persoon.

Stiekem vond ik het oude decor authentieker en je kon ongestoord je broodje eten zonder dat je weer bekenden tegenkomt. Het ziet er nu wel frisser, hygiënischer uit. Kortom, ze zijn er qua decor er niet op achteruitgegaan.
Jordie W.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Ben hier na ruim 3 jaar weer geweest. Wat een verandering, ze zijn echt vooruit gegaan met alle punten. Sfeer-inrichting - service alles is bijna perfect.

Eten smaakt prima, de chinese nasi met geroosterde eend en de chowmein met gewokte spicy prawns heerlijk alles.

Het word nu 1 van mijn favoriete restaurants waar ik vaker terug ga komen met mijn gasten.

Een zekere aanrader voor ieder die van Surinaams-chinees houden.
Pentage .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
Zowel het decor als de service waren in orde. Wat het eten betreft, daar hebben we gemengde gevoelens over. Zowel de beide soepen waren niet te eten vanwege de zéér zoutige bouillon. Deze hebben we ook maar laten staan.
De bara was daarentegen wel weer prima, net zoals de vegetarische loempia.
Anne_dh .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Lung fung is recentelijk helemaal gerenoveerd en ziet er perfect uit: schoon en uitnodigend. De broodjes zijn hier heelijk: goed gevuld, goed brood en met komkommer. Aanraders zijn: hete kip, steak en geroosterd spek. Ik heb hier ook twee keer de surinaamse bami moksie gegeten, maar die is iets minder goed van kwaliteit (vooral in vergelijking met bami moksie van andere Chinees-Surinaamse eethuisjes). Het vlees was goed en smaakvol, maar de bami was beide keren een beetje muffig en er worden geen groenten bij geserveerd of iets dat het gerecht wat frisser maakt. De bediening is altijd even vriendelijk en ondanks dat het vaak druk is, hoef je hier niet lang te wachten. Zeker een aanrader voor een lekker broodje!
Kimball K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Broodje kip kerrie is hier niet te versmaden. Vraag wel naar extra peper en zuur. Vriendelijke mensen in een splinternieuwe setting.
Che59 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
De beste 'chinees' die ik ken. Bijvoorbeeld de chinese tomatensoep en de Babi pangang met nasi zijn de lekkerste die ik ooit gegeten heb. Ik rij minimaal 2 keer per maand vanuit Zoetermeer hierheen om te eten. Dit restaurant is onlangs compleet verbouwd en heeft nu een gloednieuw strak design. Ook super aardige mensen en dus een absolute aanrader!!
Arumar .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
De surinaamse broodjes zijn goed gekruid en de broodjes worden heel goed gevuld! De saoto soep smaakt ook goed, alleen is het een te kleine portie. Het is een echt eethuis met een simpel decor. De bediening is niet echt vriendelijk, maar ze zijn wel snel met het opdienen van je bestelling. Je hoeft hier nooit lang te wachten op je eten.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Het eten is op zich niet verkeerd, maar de service is erg slecht. Als amuse krijg je een kleine schotel met gesnipperde uien die ik overgeslagen heb. Had ik meer van verwacht. Zoals eerder gezegd is het eten niet verkeerd. Heb er heerlijk Peking-eend gegeten en lekkere soep. Helaas wel van mening dat het aanbod op de kaart best mager is, zeker wat betreft Chinese gerechten. Het personeel komt helaas nogal kortaf over. Verwacht geen mooi gedekte tafels en gezellig interieur, want dat is er gewoon niet. Het decor is uiterst simpel en het idee dat je bij een Chinees zit is heb je helaas niet. Ondanks het lekkere eten, helaas een tegenvaller.