Lunchroom Waldeck

Alphons Diepenbrockhof 26 2551 KG Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lunchroom Waldeck

GeeskeHoos .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
De kaart is zeer uitgebreid, Nederlandse en Indonesische gerechten. Sapje, biertje en 8 bitterballen voor 7,75 op het terras is ronduit goedkoop en ook op de menukaart is de prettige prijsstelling terug te vinden. Kip + boontjes en beenham waren prima, snel en fraai geserveerd. Een goede maaltijd in een gemoedelijke ambiance voor een zeer schappelijke prijs. Restaurant sluit om 20.00 uur
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
De menukaart is sinds kort aangepast, er staan meer pastagerechten op de kaart. Maar het was weer prima. Mijn moeder (88 jaar oud) voelt zich helemaal thuis in dit restaurant-in-de-buurt. Een praatje maken met een andere gast, de informele, vriendelijke bediening. Mijn moeder koos voor een uitstekend pastagerecht, ik genoot van een lekkere biefstuk, met meer dan voldoende bijgerechten. Voor twee gerechten, 1 wijn, 1 tomatensap én een halve liter wijn rekende ik 40 eu af. Ga zo door!
Minpuntjes: er kan niet worden gepind bij het betalen. De menukaart is slecht leesbaar. Het is jammer dat deze zaak geen eigen website heeft!
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2013
Altijd gezellig voor een lunch of een Daghap. Deze is zeer goed geprijsd. Alles vers en zeer goed verzorgd. Was ook binnen er gezellig en kaarsjes aan. Echt top en zat helemaal vol. Nu en dat voor een lunchroom. Nee ik kom hier zeker terug.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2012
Lekker druk voor een dinsdagavond (vroeg, want restaurant sluit om 20.00 uur). De kaart is zeer uitgebreid, Nederlandse en Indonesische gerechten. Ik had hier al eerder op het terras gezeten (sapje, biertje en 8 bitterballen voor 5,75) en ook op de menukaart is de prettige prijsstelling terug te vinden. Ik kies voor een Indonesisch gerecht (kip en boontjes), mijn moeder gaat voor de beenham. Alles wordt keurig geserveerd, halve liter huiswijn erbij (7eu) en het smaakt boven verwachting. Verwacht geen haute cuisine, wel een goede maaltijd in een gemoedelijke ambiance. Inclusief aperitief reken ik 32 eu af.