Lunchroom Tries No. 54

Voorstraat 54 2251 BP Voorschoten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lunchroom Tries No. 54

Theo B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Nadat we enige tijd geleden een kennismaking met Tries gehad hadden en er een slechts een kop koffie hebben genuttigd waren we deze keer wat meer geintresseerd in de mooie scores van IENS en brachten we wederom een bezoek aan Tries.

Het decor is eenvoudig maar redelijk gezellig te noemen als je een afgebladderde vloer mooi vindt. We zochten vrij annoniem een plekje en werden vrij snel redelijk vriendelijk geholpen.

Toen bleek dat we slechts een kop koffie namen met een tostie erbij bekoelde de relatie zichtbaar en ging de interesse meer uit naar andere zaken. Het was niet echt druk en de tosties werden redelijk snel geserveerd. Twee dunne sneetjes brood met kaas en ham en dat was het. Nee, geen frutseltje groen erbij, geen plusje, slechts een kaal verhaal en dat is eigenlijk wat wij in zijn totaliteit ervaarden.

De broodjes die op de andere tafels werden geserveerd waren goed om te zien en wel met van alles opgesierd. Toen we de prijslijst raadpleegden snapten we het. Je betaald een behoorlijke prijs voor een broodje maar dan heb je wel wat.

Dus een lunchroom welke gericht is op het wat duurdere segment van de markt. Nee, wij gaan wel verderop als dit de insteek is.
Yvonne0752 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
We hebben verschilde high-tea gehad, bij Tries no. 54 vinden wij een topper en de beste tot nu toe.
Voortreffelijk eten en een vriendelijke bediening .
Een echte aanrader.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Gisteren mijn 50e verjaardagsfeest gevierd bij Tries. Het was in alle opzichten een topfeest.
De locatie, bereikbaarheid, gratis parkeren zijn een pluspunt daarnaast worden alle gerechten door Tries zelf gemaakt zoals de petit fours inclusief 50.
Wij hebben genoten van heerlijke hapjes, drankjes, geweldige bediening door Tries en Roy.
Al mijn gasten waren vol lof.
Het is ook betaalbaar en ook aan de kleine gasten word gedacht.
Ik kan het een ieder aanraden een feestje te geven of te komen genieten van de gezelligheid
onder het genot van een heerlijke koffie met een lekker stuk zelf gebakken taart of heerlijk broodje op een unieke locatie in het gezellige dorp Voorschoten.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
We vonden het toch wel eenvoudig belegde broodjes, en niet erg veel.De rekening vonden wij nogal hoog uitvallen. Ook koffie en frisdrank (niet per flesje maar in een glas, dus geschonken uit de grote 1,5 liter fles) is nogal prijzig. De Menukaart is zelf gemaakt , getypt op een roze A4 en (zelf ?) gelamineerd.
Het lijkt dat van een oud woonhuis een restaurantje is gemaakt.
Niet bijzonder ingericht, wel veel blauw en roze.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar gezien het gebodene, de prijzen en de ligging.
Anne-Martine S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Vandaag een heerlijke salade gegeten, met verse jus en als toetje cappuccino. Heerlijk genoten in de zon op het terrasje. De salade was top, de bediening uitstekend. Een absolute aanrader !
SuusenCo .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Gisteren weer heerlijk en bijzonder gezellig gegeten bij Tries. Een mooie afwisseling van bijzonder lekkere tapas hapjes. Persoonlijke service met aandacht, maakt het lekker en gezellig. We komen gauw terug!
MrsPussygolightly .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Als doorgewinterde, zoetgebekte high-tea-expert met veelvuldige snoepervaring heb ik deze keer mijn verjaarsthee aangeboden bij Tries! En daar heb ik zeker geen spijt van, niet alleen heeft zij het merendeel van de 3 hartige en zoete gangen zelf gebakken en gecomponeerd, waardoor zelfs de sandwiches fantasievoller belegd waren dan gebruikelijk, maar ook was het veel meer dan meestal aangeboden wordt en dat voor minder geld!
Vooral de hartige hapjes deden verlangen naar het aanrukken van volledige bakplaten vol van bijv. de tonijnpasteitjes, een dikke 10 mevrouw Tries en een bonuspunt voor de hondvriendelijke opstelling bovendien, wij waren met 3 hondjes en daarv by nog opgeteld de aanwezigheid van haar eigen beestje, geen wanklank!
gastvrijheid waar veel gelegenheden een puntje aan kunnen zuigen!
Lizasmitlubach .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Gezellige lunchroom, niet duur, vriendelijke bediening, lekkere, zelfgebakken taart. Heel geschikt voor koffie met vriendinnen of om vrijdagavond met een groep heerlijk tapas te gaan eten. Een echte aanrader!