Lunchroom Terlago

Kerkstraat 9 5961 GC Horst Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lunchroom Terlago

Knilly .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Met een groep hier gelunched. Alles prima op tijd en goed warm. Met zorg bereidt.
Zeer smaakvol en mooie gerechten. Voor elk wat wils.
Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Hele prettige lunchroom waar je erg lekker kunt eten.
Regelmatig wisselende gerechten op de kaart.
Niet de standaard lunchgerechten, maar net even met een andere twist.
Ook lekkere drankjes.
Buiten in de tuin kun je ook heerlijk zitten.
MKrom .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Prima lunchroom. Lekker buiten zitten bij mooi weer in prettige winkelstraat net buiten het centrum. Gezellig druk en toch ontspannen.
At hier in korte tijd twee keer. Was goed. Snelle, vriendelijke en attente bediening.
Nam de gemengde salade met gebakken kipfilet en champignons (9,85): Prima. En de tweede keer de hamburger van de grill met kaas en huisgemaakte frieten (10,50): Uitstekend!
J. D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Via Iens vonden we dit restaurantje, toen we een weekje in Limburg waren. Wat hebben wij hier genoten zeg! Heerlijke tapa's, leuk terrasje tegen een nog leukere prijs.
Paulwelles .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Superlekkere tapas hier! Bediening erg vlot en indeling en aankleding restaurant erg sfeervol/gezellig. Ook voor lunch is dit aan te bevelen.
Maretta B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Een verborgen parel in Horst! Wat een geweldig Tapas restaurant! Toen we de Bruchetta's kregen wisten we dat het een culinair feestje zou worden. Alles zo heerlijk vers bereid en we zijn echt kritische eters. De heerlijke Bacaloa al paupilotte; kabeljauw met groenten in een pakketje uit de oven, de Patatas crocantes, een krokant aardappelgerecht 1 portie is genoeg voor 2 personen, de Pincho de Polo, spieshert van kipfilet en varkenshaas super mals vlees met heerlijke gemarineerde saus , de gehaktballetjes en de super nagerechten en hun genomineerde koffie varianten. Kortom; de moeite waard om onderweg op de A2 of A73 de afslag naar Horst te nemen.
Herman J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Lunchroom Terlago is waar men overheerlijke tapas kan eten die geserveerd worden door een uitstekende en perfecte bediening
Valentijn .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Dit plekje verdient meeraandacht!! Heerlijke verfijnde tapas, wijnen, koffie.. zelf goede ristretto. Goede bediening, sfeer. Mijn favoriete plek als ik op doorreis ben van Limburg naar huis. Tja, je verwacht dit niet in Horst...