Lunchroom Tasty

Meer informatie over restaurant Lunchroom Tasty

7,2
Ricardo B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Mooi terras en buitenplaats achter. Zaak is netjes maar mist wat sfeer. De kaart is zeer uitgebreid, een beetje te zelfs. Salade met kip was goed gevuld en aardig van smaak. De hamburger zat op een wat droog broodje maar gelukkig samen met zelfgemaakte frieten. Kort samengevat: oké maar niet bijzonder. Een beetje meer liefde in de zaak, het eten, en het personeel zou de boel goed doen.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Om te schuilen voor een stortbui hier naar binnen gestapt voor lunch. De zaak oogt rommelig, stoffig en het overdekte terras lijkt wel een camping plaats. Het kleine popperige dametje van de bediening is erg vriendelijk dus dat geeft hoop. Maar als de broodjes arriveren valt mijn broodje erg tegen. Het brood, brie (ijskoud), rucola en tomaatjes zijn vers maar de truffelsaus is er zo dik overheen gespoten dat het een onsmakelijk geheel is geworden.
Brianna5152 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
leuke ongedwongen sfeer,super gezellig terras en echt heerlijke broodjes,vooral de special met rosbief.ook de kip cashew is heerlijk.bediening is vriendelijk.we gaan hier beslist ook een keer dineren.
Chantal987 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Lunchroom voor een lekkere snelle hap, veel expats te bekennen hier. Uitsmijters altijd op vers brood en goed belegen. Van binnen wat rommelig maar verpest de eetlust niet
Iwan .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Prima lunchroom, uitsmijter ham/kaas goed te doen. Personee vriendelijk en attent, achtertuin oogt een beetje rommelig in vergelijking met de rest vd zaak. Eten snel op tafel en voor een mooie prijs.
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Ook hier lekker genoten van een heerlijke clubsandwich, dan op maisbrood geroosterd en lekker dik belegd en kreeg er wat ribbelchips. bediening had het even erg druk dus je moet wel geduld hebben tijdens lunchtijd, maar ons eten kwam snel op tafel, mijn partner had een BLT en die was ook om te smullen, beste lunchplek !
Veenendaal621 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Als ik eens een middagje frederik hendriklaan ga is dit een van de betere broodjeszaken die ik ken, lekkere panins's en nog veel meer, lekker vers en goed belegd. Prijs kwaliteit is hier dik in orde.
De dames van het tasty team ook altijd behulpzaam, maar mag ietsjes (ietjes) oplettender.
Verder leuke zaak waar een goede sfeer hangt.
Jessica M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Ik ben hier al een aantal keer geweest voor de lunch: lekkere salades, goede broodjes, smoothies en meer. Gezellige entourage. Vandaag voor op kantoor lunch besteld voor 8 personen en dat werd keurig op tijd, goed verpakt bezorgd en was allemaal erg lekker en vers. Rekening kon achteraf worden betaald, dat maak je eigenlijk niet vaak meer mee.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Tasty is een van mijn vaste lunchplekken op de Fred. Goede eten en snelle efficiente bediening. Perfect voor een informele lunch. De burgers zijn heel lekker. Salades zijn ook aan te raden.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Een verbogen juweeltje! Van buiten konden wij niet zo goed opmaken hoe de sfeer binnen zou zijn, maar wat was dat een verrassing, zeg! Mooi en sfeervolle inrichting, goede bediening en heerlijk eten voor een fijne prijs! Lunchroom is misleidend, want je kunt hier 's avond heerlijk eten... Wij zijn voor de entrecote met saus van bruinbier en wortelpuree, vistrio en de spinaziestampot gegaan, maar de spareribs met lak van stroop leek ons ook erg lekker. En...heerlijke hisgemaakte patatjes erbij! Echt een aanrader!