Lunchroom Sapp

Gravenstraat 5 1012 NL Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lunchroom Sapp

Samantha B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Heerlijke smoothies, lekkere tostie en huisgemaakte kippensoep. Boven voldoende zitruimte. Een aanrader voor een heerlijke lunch of lekker drankje tijdens een dagje shoppen.
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Leuk lunchtentje in de Gravenstraat. Zeer ruime keuze aan broodjes, en niet te vergeten heerlijke tosti's. De broodjes zijn groot en niet duur. Hier ga ik vaker naar toe!
Proevenmaar .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
We hebben hier geluncht met een Groupon. Het restaurant is klein maar gezellig ingericht. Het eten was echt voortreffelijk!

Vooraf kregen we een kop soep. We mochten kiezen tussen tomaten- of kippensoep. Beide soepen werden zeer gewaardeerd aan tafel. We kregen er meerdere soorten stokbrood en kruidenboter bij. Daarna mochten we een broodje, een tosti, een omelet of een salade van de kaart kiezen. De kinderen wilde een afwijkend broodje dan wat er op de kaart stond. Het was geen probleem om de gerechten naar wens aan te passen.

De broodjes waren goed belegd en de salade goed gevuld. Al met al hebben we heerlijk gegeten en als we nog eens in Amsterdam zijn, gaan we zeker terug!
Jessica123 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Hier kan je een omelet, tosti, broodje of salade eten voor een bedrag waarvoor het nog leuk is om te gaan lunchen (4 tot 5,50 euro). Er is heel veel keus en de combinaties smaken prima. De porties zijn ruim voldoende. Bestel je de rijk gevulde soep, dan krijg je er een mandje brood met kruidenboter bij. Ook de smoothies zijn heerlijk en evenals de andere drankjes vriendelijk geprijsd. De service is attent en persoonlijk. Eén nadeel: als je gezellig wilt zitten moet je een steile trap op en voor het toilet moet je nog een verdieping hoger.