Lunchroom Queen Bee

7,2
Erg lang
Chiel G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
De reservering voor een avondeten was netjes doorgevoerd en de tafel stond klaar. Redelijk vlot gehopen met het opnemen van de bestelling, maar daarna werd het teleurstellend:
We wilden graag een broodmandje tijdens het wachten op het hoofdgerecht (geen voorgerecht besteld), na een 30min werd gevraagd of men nu het hoofdgerecht kon gaan bereiden en brengen. Ik gaf aan dat we daar dus al 30min op zaten te wachten. Misverstand, OK. Hoofdgerecht was op zich prima, simpel, niet erg goed, maar gewoon OK.
Maar daarna moesten we zeker weer 30min wachten totdat men ueberhaupt langskwam om de tafel af te ruimen en het nagerecht te brengen. Uiteindelijk ben ik zelf naar de bediende gelopen om te vragen of er wat snelheid in kon. Ik kreeg een excuses.
Het was ook zeker niet druk, misschien 8 of 9 tafeltjes bezet en er waren zo'n 4 bediendes buiten de keuken werkzaam.
Uiteindelijk zat dan bij de rekening nog een 2-tal drankjes die we niet besteld hadden (dus waarschijnlijk van een andere tafel) en ook nog een klein kuipje frietsaus die we niet specifiek besteld hadden en waarvan we uitging dat dat standaard bij de frietjes hoort. Alle 3 dus van de rekening laten halen. Zeker niet netjes.
Alles bij elkaar dus met name een slechte bediening en het eten redelijk. Al wel eens hiervoor een lunch gedaan en dat was wel goed (zowel de lunch zelf als de bediening).
Dus voor een avondmaal zeker niet te adviseren.
Bahija R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Na een speltuin avontuur met mijn kinderen besloot ik hier mijn dessert te nemen. Mijn bestselling was een koffie verkeerd en een brusselse wafel met aardbeien en chocolade saus. De koffie verkeerd was ook echt verkeerd en niet te drinken het was zo vies! De wafel wat normaal heerlijk warm hoort te zijn was bevroren van binnen!!
Brabogondier .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Ik heb hier met vriendinnen een high tea gedaan. Dat was erg lekker en vullend. We zaten buiten, waar het eigenlijk veel te warm was. Verder zaten we in een hoekje gepropt, waardoor het voor ons vaak moeilijker was een serveerster aan te spreken. Gelukkig hield zij ons wel in de gaten. De High tea is erg verschrikkelijk lekker, met veel keuze in thee. Je bent er minstens 2 uur zoet mee.
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Kom hier heel regelmatig eten en over het algemeen is het eten heel smakelijk en goed geprijsd. Dit geldt zeker voor de broodjes. De salade biefstuk (weekspecial) was echter de € 15 niet waard. De nougatine ijstaart is een topper, een echte aanrader. Bediening attent en behulpzaam, ook bereid aan speciale wensen tegemoet te komen. Qua sfeer, inrichting niet bijzonder maar functioneel. Niet een uit-eten-gaan beleving.
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
lekker met zijn tweetjes gegeten bij de queen bee geen spijt van was lekker en goed bediening is top.ik had een goed gevulde toscaanse tomatensoep vooraf,daarna als hoofdgerecht entrecote met warme groente en friet en als toetje limoencello ijs met alcohol heerlijk.mijn vrouw hield het bij een twee gangen als hoofdgerecht zalm met warme groente en frietjes. als toetje na ze een verse wafel met warme kersen.ook zij heeft genoten toppie.
complimenten voor de koks en bediening.
Ingridburman .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Ik bestelde een waldkornbol vistrio. Hier zat ook gerookte makreel bij. Na een hap hiervan genomen te hebben, had ik een mond vol met graten. Ik heb hierover gereclameerd. Het antwoord hierop was: "wij krijgen het ook zo aangeleverd dus daar kunnen wij niets aan doen".
Ik heb gewoon het volle bedrag moeten betalen.
Dit is dus buitengewoon slecht. Uiteindelijk zijn zij verantwoordelijk voor hetgeen ze op tafel zetten.
Frijo .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Personeel te jong om er iets van te snappen.
De kip nacho-salade besteld. Toen we net het bord hadden werd er gevraagd of alles naar wens was. Tijdens het eten van de kip stond deze me steeds meer tegen. Hij was erg taai. De helft laten staan. Brood erg machtig en te veel smaak bij deze kruidige salade. Van een salade van 12.95 had ik wel wat meer verwacht. Bij het afhalen van de boorden gemeld dat de kip erg taai was. Serveerster zou het doorgeven aan de kok. Bij het afrekenen gevraagd of dit gedaan was. Dat was zo en daar bleef het ook bij. Heel jammer want nu ga ik niet meer terug.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
wij waren al erg vroeg in het winkelcentrum
ondanks dat de zaak nog gesloten was mochten wij toch even van de toilet gebruik maken.gelukkig
even later gingen wij terug toen de zaak open was
erg kleurrijk en fris uiterlijk
wij hebben er met 3 personen geluncht
ja was lekker .1x carpaccio, 1 x tournedos met kippenlevertjes en een noordzeetong
ja was heerlijk en lekker warm binnen .was vroeger ook anders
succes
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Na mijn positieve ervaring van een maand geleden, moet ik die helaas weer bijstellen. Het lijkt wel alsof je als klant afhankelijk bent van de man of vrouw die in de keuken staat. Ik had gekozen voor het "Vistrio". Tot mijn verbazing werd mij de vragen gesteld of ik wit of bruin brood wilde en of ik een pistolet of een zacht broodje wilde. Ik dacht een bord met krabsalade, gerookte vis en twee scampi's te krijgen, maar geen broodje. Na verloop van tijd werd mij een zacht wit broodje geserveerd met daarop wat krabsalade, gerookte vis en twee scampi's. Op zich hoeft daar nog niets mis mee te zijn, maar het broodje was niet besmeerd met boter en de hoeveelheid gemengde sla die op het broodje zat, overtrof de hoeveelheid vis. Op de bediening valt niets aan te merken. Die zijn met velen constant aan het lopen om de bestellingen bij de klanten te brengen.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Na mijn negatieve recensie van drie maanden geleden wat betreft het eten bij "Queen Bee" ben ik vandaag er weer gaan eten. Ik was rond lunchtijd in Winkelcentrum Woensel en vond dat "Queen Bee" recht had op een herkansing. Ik koos voor toast met Hollandse garnalen en een cocktailsaus. De toast was rijkelijk voorzien van garnalen en smaakte goed. Op de bediening valt niets aan te merken. Het aantal dames en heren wat op het terras rondliep was voor mij niet te tellen.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Over de bediening is niets aan te merken, want die was voortreffelijk. Maar wat de keuken over een vispotje verstaat, begrijp ik echt niet. Ik verwacht daarin verschillende soorten vis. Nou, mooi niet, dus.
Melanie J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Dit restaurant is bijna mijn tweede eetkamer. Ik kom hier heel vaak en heel graag. De bediening is gewoon goed en je kunt zonder problemen vragen om kleine aanpassingen in een gerecht als je ergens allergisch voor bent of een dieet moet volgen.
Toen ik tijdens een langdurige ziekteperiode eindelijk weer een keer buiten de deur kon eten, werd ik prompt misselijk van de warme chocolademelk, die wel lekker was, maar veel te zwaar voor mijn zieke lijf.
In plaats daarvan Sprite besteld. De chocomel stond naderhand niet op de rekening. Vanaf dat moment ben ik er niet meer weg te slaan. Zelfs als ik in de binnenstad ben gaan winkelen, kom ik nog terug naar Queen Bee om te eten.
Ik raad het dus van harte aan.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Als je in korte tijd je geld moet verdienen zou je verwachten dat vrijwel direct als de gast gaat zitten de bediening klaar staat. Helaas, voor een snelle lunch is het niet de juiste plaats... De kwaliteit van soep, tosti en uitsmijter is prima, niks bijzonders. De locatie, op de kop van het winkelcentrum, pal naast het parkeerterrein, is goed maar de sfeer in de zaak is kil. Jammer!
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
De ruimte is gezellig, maar onoverzichtelijk en zelfs als er niet veel mensen zijn voelt het 'druk', rommelig. De bediening is heel aardig, maar we zaten met een mandje brood te wachten op ons eten, erg lang. Na meer dan een half uur (lunch) kwam de serveeerster vragen of ze ons gerecht op mocht dienen of dat ze moest wachten tot het brood op was. De kip van de pikante kipwrap was droog en verder was het niet meer dan ananas met en kommetje chilisaus ernaast. Qua prijs - kwaliteit kan het wel en er zijn ergere lunchgelegenheden. Maar niet mijn ding.