Lunchroom Prego

12-A Langestraat 1811 JG Alkmaar Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lunchroom Prego

Andrea236 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Even snel een broodje Hawaï hier gegeten tussen de middag.
Goede prijs kwaliteitsverhouding
Snelle service.
Broodje had iets warmer gemogen maar dat is persoonlijke smaak.

robbert B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Eenvoudige lunchroom met leuk terras, een kaart die weer eens wat andere gerechten dan de gebruikelijke lunchgerechten biedt die vervolgens heel smakelijk blijken. Uitstekende espresso en bovenal: wat een positieve, vriendelijke en attente service. Hulde. Ook eenvoud kan opmerkelijk zijn.
Arjan P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Het terras was vol, dus binnen neergestreken voor een lunch. De sandwiches/tosti's waren lekker. De koffie was niet zo best, maar toen we dit aangaven konden ze er niets aan doen. Het interieur doet wat armoedig en smoezelig aan.
Bourgondiër23 ..
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Rommelige zaak. Een half gesloten gordijn scheidt de ruimte achterin af van het deel waar de gasten zitten. Bediening vriendelijk. Broodje warme beenham en sandwich zalm/tonijnsalade waren kwalitatief in orde, de daarvoor in rekening gebrachte hoge prijs echter niet. Er zijn in Alkmaar lunchzaken met een betere prijs/kwaliteit verhouding.