Lunchroom petit paris

Kruisweg 55 2011 LA Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lunchroom petit paris

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 19:00
Zondag Gesloten

Roël T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Super vriendelijk en attent personeel. Een omelet met ui staat niet op de kaart maar is wel mogelijk! Goede kwaliteit van het eten en een nette open keuken.

Verborgen parel in Haarlem aan het randje van de stad, vlakbij het station.
Ninasombroek79 S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
vanavond met mijn twee broers en
vader heerlijk gegeten en heerlijk gezeten, ambiance was perfect uiensoep zoals ik hem wil eten en de tournedos was echt mals! wij komen zeker terug!!! bedankt
John F.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Ik woon zelf aan de Parklaan (hartje centrum Haarlem), ik heb alles geprobeerd bij mij in de buurt maar Petit Paris is de beste en lekkerste. Service is super net en snel. Kwaliteit van het eten is top. Ik vind dat ze de lekkerste spareribs en ossenhaas saté van Haarlem hebben. Altijd mals en vers :-) Ook niet te vergeten zijn de prijzen super betaalbaar!
Horecavrouw .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Zelden ben ik in mijn leven zo onbeschoft behandeld als bij Petit Paris.
Vooraf was al bij de reservering doorgegeven dat ik coeliakiepatient ben en geen gluten verdraag. Maar was is gluten?
Ik belde om het uit te leggen, een omelet kon ik krijgen en dat was het. Glutenvrij brood was te moeilijk. Daar had de chef allemaal geen tijd voor.

Op de dag zelf kon ik een omelet naturel bestellen, met pijn en moeite heb ik nog een plakje ham en kaas ebij kunnen krijgen, en wat rauwe ui.
Op het bord lag ook glutenbevattende huzarensalade en saus.
Ik vroeg om een nieuwe. Ze zou het er wel af halen want het was er niet mee in aanraking gekomen. Ik wilde liever een nieuwe omelet en anders minstens een nieuw bord. Dat kreeg ik niet.
Ik vroeg nog of het een ander 'schoon' bord was. Want ik zag dat het niet zo was.
Ik werd behoorlijk afgesnauwd. "Nee mevrouw, ik geef u een vies bord"

Aan de telefoon ben ik onvriendelijk te woord gestaan, op de dag zelf ronduit onbeschoft.
Zelf 11 jaar al in de horeca dus ik weet hoe het zou moeten.

Beste 'horecavrouw'

Vervelend dat u dit zo heeft ervaren bij ons .
Wij staan zeer zeker open voor kritiek en willen graag onze gasten tevreden stellen, maar in u geval was dit haast onmogelijk.
Ten eerste weten wij wel degelijk wat glutenvrij is ,u hoefde dit niet aan ons uit te leggen.wij hebben u meerdere optie's gegeven wat u glutenvrij kon eten bij ons maar u koos zelf voor onze heerlijke boeren omelet gevuld met ham ,kaas ,ui ,champignons en tomaat (zonder brood ) toen u aangaf dat u de salade ook niet wilde heb ik u keurig de optie gegeven voor een nieuwe omelet maar u zei dat een ander bord voldoende was . En dat heeft u ook gekregen uiteraard op een nieuw schoon bord !
Jammer dat u ons verteld heeft dat alles naar wens was toen u weg ging ,als u dit op de dag zelf had aangegeven ipv een slechte recensie te schrijven hadden we het mischien op een leukere manier op kunnen lossen!

Met vriendelijke groet!
Petit paris
OpaWouter .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Er staan veel te weinig recensies over dot heerlijke restaurantje / lunchroom !
Vandaar dat ik graag deel wat ik vrijwel elke week bij Petit Paris ervaar.
Een gezellige en betrokken bediening met goeie aandacht voor de klant; humor en snel reageren op bestellingen !
Kwaliteit is uitstekend en Paul heeft elke keer weer heerlijke hapjes, broodjes en niet te vergeten de daghap !
Laagdrempelig in alles en kwaliteit die hoog is !
Op naar het voorjaar en het terras om daar weer heerlijk in de z????n van alle lekkernijen te genieten !
Ik kom hier vaak en ben nog nóoit ergens in teleurgesteld bij bezoek; als ik tien duimen had zou ik ze allemaal omhoog doen voor PP !!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Dagje winkelen in Haarlem; s morgens eerst een kopje koffie (de heerlijk uitziende appeltaart met slagroom hebben wij met moeite kunnen weerstaan), heel knus en leuk restaurant met hele vriendelijke bediening dus uiteindelijk bewust gekozen om op de terugweg daar te eten. Wij hadden varkenshaassate met heerlijke satésaus, mooie salade en frites. Niets uit een pakje. Absoluut gaan we nog eens terug.
Bubblezzz .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Weekendje Haarlem. Op weg van station naar het hotel kwamen we deze lunchroom tegen. Het was druk, maar nog wel plaats. We hebben genoten van een broodje zalm en koffie.
Helaas had het personeel niet heel veel tijd voor ons en ik merkte ietwat dat de vriendelijkheid ontbrak door die drukte. Maar de broodjes waren heerlijk!
Barbara E.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Een tijdje terug een dagje Haarlem bezichtigd met mijn moeder. Tijdens de wandeling vanaf het station naar de stad dit leuke plekje tegen gekomen! Grootste gedeelte van de dag schijnt er een heerlijk zonnetje op terras. Heerlijke cappucino en ontzettend vriendelijke bediening. Ik ben zelf een horecamens en heb zeker wel gemerkt dat zij goed in het vak zitten! Besloten om er 's avonds te dineren.. Heerlijk was het! Prima gerechten voor een goede prijs! Ik had zelf de ossenhaas saté, heerlijk stuk vlees met een lekkere marinade. Ook de satésaus ambachtelijk bereid, heerlijk! Nogmaals mijn complimenten! Wat een leuke tent is dit, met een zeer sfeervolle inrichting. Kom er zeker terug als ik in de buurt ben!
Marieke141 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Prima lunchroom. Werk om de hoek en kom er vaak. Heerlijke broodjes. Alleen de bediening die er staat: ga eens lachen! Helaas altijd chagrijnig en snauwerig tegen de klanten en dat is zonde omdat de broodjes wel goddelijk zijn.
JustusJoost .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Voor een zaterdagmiddag lunch komen we terecht bij Petit Paris. Aan het werk zijn twee kwieke dametjes van een jaar of vijftig. Ze zijn vriendelijk, vlot en vakkundig.

De inrichting is sfeervol en er zijn kranten in verschillende talen beschikbaar. We kiezen beiden een broodje 'Parklaan', een verse jus en een cappuccino. De broodjes zijn lekker, de jus zit in een groot glas en de cappuccino is vakkundig bereid. De service is snel en alles behalve opdringerig. De prijzen zijn zeer schappelijk en de monterheid van de bediening is aanstekelijk.

Petit Paris bleek een uitstekende keus voor de lunch. Het lijkt erop dat dit plekje nog niet voldoende op waarde wordt geschat.