Lunchroom Op de Hoek

Vlierboomstraat 603 2564 JH Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Lunchroom Op de Hoek

Het beste van de lunch

Een Lunchroom, maar ze hebben ook wijn voor de borrel. Geurige koffie, verse sappen en knapperige brood is wat je te wachten staat! Het interieur is puur gezelligheid in de vorm van coole lampen boven een fijne bank en kleurige stipjes op de muur. Er is ook gedacht aan de kleintjes die zich in de speelhoek en ruilbibliotheek kunnen uitleven.

Halve fles mineraalwater

- Ontbijt 10:00 - 18:00

Jouw recensie over het restaurant Lunchroom Op de Hoek

Anita K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Zondag 20 januari om 13.00 uur geluncht met AH restaurant actie. Lekkere verse broodjes goed belegd en prima koffie .De bediening was de zoon van de kok echt vriendelijk en goede service .Toen we wilde afrekenen en vertelde dat we AH actie hadden werd er nog een stuk taart aangeboden .We hebben de zelfgemaakte aardbeien cheesecake genomen was lekker.Op het eten krijg je dan 50% korting .We hebben genoten van de heerlijke lunch aan het broodje heb je echt genoeg , prima portie. Ze gaan verhuizen een klein stukje de vlierboomstraat in.We komen zeker weer een lekker vers broodje eten.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Superleuk tentje. Alles was even heerlijk en vers. Heel aardige bediening en jongens konden lekker spelen.
Wij komen zeker terug!
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Gezellige zaak en heerlijk eten.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Gezellige entree,met vriendelijk personeel. De broodjes en soep waren heerlijk. Komen zeker nog eens terug..
Bregje V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Aardige bediening! Heerlijke broodjes gegeten. De mango cheesecake was lekker, smaakte alleen niet naar mango.
Rian B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Bediening onthield niet wat er was besteld. Misschien even noteren tot hij meer ervaring heeft. Wel erg vriendelijk. Brood was een beetje droog, beleg prima.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Vriendelijke bediening en een prima lunch
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Leuke plek voor lunch en lekker kleinschalig.
Het duurde even voordat de bestelling werd opgenomen maar de lunch was heerlijk.
Vriendelijk personeel en leuk dat je er ook kunt snuffelen tussen spullen die daar worden verkocht.
Yvette D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Lunch met de AH-actie. De jongen die bediende mompelde dat er met de AH-actie een 2-gangenlunch gold dus wij dachten dat dat niet anders kon. Half kommetje soep bleek ‘normaal’ € 6,50 te kosten (veel te duur voor wat je krijgt) en met broodjes erbij, dus uiteindelijk een hoge rekening betaald. Bij afrekenen bleek dat 2-gangen helemaal niet verplicht was. Hoogtepunt was dat de jongen aan 2 gasten naast ons vertelde dat de huiscake lag te ontdooien...
Els V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
leuke locatie,heerlijk gegeten,prettige bediening, wij komen zeker terug
Rudy J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prettige bediening leuke vriendelijke
Omgeving en broodjes wel ok niet super voor de prijs
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Fijne lunchroom met een liefdevolle en persoonlijke sfeer. Er werkte een nieuw meisje en mede daardoor duurde het denk ik langer voordat er bestellingen werden opgenomen. Maar we hebben echt heerlijk! gegeten en gezellig zitten kletsen.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Lekkere lunch gezellige locatie
Alex G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Bijzonder vers, lekker, én goede combinaties van smaken. Heerlijk onthaasten! Prima aanrader! Owja de koffie is excellent!
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
In de middag hier een lunch genuttigd. De wrap van €8,- was eerder iets van €2,-. Mager belegd en amper smaak. De salade eveneens niet veel bijzonders. Het meisje in de bediening kwam erg knullig over.
Enig groot pluspunt was de perfecte koffie!
Sorry dat het eten je tegen viel...misschien door drukte en snelheid (mag geen excuus zijn, maar kan gebeuren)
Maar de knullige bediening was een stagiaire, iedereen moet het leren!
En dat kan bij ons, aangezien wij een leerbedrijf zijn. (er zit een sticker op het raam naast de deur)
Piet A.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk in de zon het terras gezeten!
Griekse salade en de onovertroffen truffel Italiaanse bol gegeten.
Goede wijn en heerlijke koffie: TOP
Norma J.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Fijne bediening, lekkere tosti.
Anoescka K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Prima sfeer. Vriendelijk personeel. Stoelzitting is niet meer helemaal fris. Tafeltje kan wat grondiger schoon na klantwissel. Opmaak van het bestelde eten gezellig. Menukaart voor ieder wat wils. Prijs/kwaliteit verhouding goed. Parkeergelegenheid in orde. Leuke aanvulling is mini bieb met leenleesbrillen!
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Moesten heel lang op onze lunch wachten en het personeel wekte de indruk dat ze liever met elkaar stonden te praten, dan dat ze haast maakten met het eten. Wij hadden twee wraps van €8,- per stuk en die helaas maar mager belegd waren.
Marjoleine G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
de bijgeleverde chips was voornamelijk kruim.de bediening zei dar er extra chips waren bijgevoegd, maar haal dan het kruim van het bord.