Lunchroom Op de Hoek

Vlierboomstraat 603 Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Lunchroom Op de Hoek

Het beste van de lunch

Een Lunchroom, maar ze hebben ook wijn voor de borrel. Geurige koffie, verse sappen en knapperige brood is wat je te wachten staat! Het interieur is puur gezelligheid in de vorm van coole lampen boven een fijne bank en kleurige stipjes op de muur. Er is ook gedacht aan de kleintjes die zich in de speelhoek en ruilbibliotheek kunnen uitleven.

Meer informatie over restaurant Lunchroom Op de Hoek

Weekend
- Ontbijt 10:00 - 18:00

Willy H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Al paar keer eerder geweest. Nog steeds kwaliteit en goede prijs.
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Vrijdag 4 november mijn 40ste verjaardag gevierd bij lunchroom op de hoek. Wat een leuke tent is dit! Relaxte ongedwongen sfeer. Prettig contact met eigenaresse. Heerlijke zelf gemaakte hapjes en taartjes. Zeker aan te raden voor het vieren van feestjes en partijen.
Komen hier zeker terug.

Bedankt Barbara.
Meladi .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Op een zonnige lentedag hebben we hier smakelijk geluncht. Het restaurant was niet druk, dus we konden kiezen waar we gingen zitten. De serveerster was vriendelijk en informeel (mocht van ons wel iets professioneler).

De gerechten op de kaart hebben speelse namen zoals Yummy in my tummy, Chickobello, en Goat Buster, en ze smaken prima. Het broodje carpaccio was groot en smaakte goed. De tosti's waren prima. Ze hadden ook lekkere koffie. Erg leuk restaurantje, we komen vast nog eens terug!
Lis_pichler .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Was hartstikke gezellig! Warme sfeer, lekker eten en goede service. Wij hadden verschillende hapjes besteld, lekkere hamburgertjes, mini tosti's en ook de kip was heel lekker.
De witte wijn Pinot Gris smaakte er heerlijk erbij. Kortom een dikke 10!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Gewoon een leuke lunchroom.
Was lekker weer en dan kun je heerlijk op het terras zitten.
Kussentjes aanwezig gelukkig op het steigerhout. Prima kaart, lekkere hapjes.
Delbos V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Uitstekende lunchroom
Alles vers
Leuk terras
Eigen terras voor de kinderen
Zeer aan te bevelen
Ook geschikt voor een partijtje