Lunchroom Noony's

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Lunchroom Noony's

lunchfreak .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Wat is er met het broodje Noony,s gebeurd?
Waar je vroeger een rijkelijk belegde ciabatta met rosbief kreeg is het nu een kleinere versie geworden.Alleen de prijs is hetzelfde.
Kosten besparing? Het blijft een leuke zaak maar heb het gevoel alsof de ziel er een beetje uit is.Jammer!!
Maarten2016 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Een lunch die je niet snel zal vergeten. Een kok die een uitstraling van het eten heeft. Een beetje liefde voor vers eten ontbreekt hier. Een geitenkaas salade met warme peren uit blik is het hoogte punt. Een keer, maar nooit meer. Jammer...
M J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Dagschotel besteld maar kipreepjes waren niet gaar.
Toen de chef mijn bord terugkreeg trok hij een verontwaardigd en spottend grimas,wat pijnlijk zichtbaar voor ons was gezien de open keuken.
Toen ik hem nogmaals toelichtte dat niet gare kip gevaarlijk is riep hij"dat het gerecht zo hoorde".
Vervolgens werd 10 minuten later hetzelfde bord met alsnog gegaarde kip op tafel gezet.
Mijn partner was al klaar met eten.
Geen enkel excuus gemaakt en "gezellig"alleen verder gegeten
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gisteren onverwachts in dit restaurant terecht gekomen en het blijft absoluut niet bij deze ene keer. Het aanbod op de kaart is niet enorm, maar voor ons was het voldoende. De hamburger, ravioli en stoofvlees waren allemaal prima van smaak. Alles wordt geserveerd met een vriendelijke lach en er is aandacht besteed aan de inrichting van de zaak. Logisch dat het er dus vol zat (en dat voor een woensdagavond).
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Kok en tevens eigenaar kookt zonder passie, op de automatische piloot.
Dat kun je duidelijk aan hem zien en aan het opgediende eten. Het is het net niet.
Combinatie van verse groenten en in magnetron opgewarmd vlees en kip. Daardoor was bijvoorbeeld de kipsaté hard en droog.
De prijzen zijn laag en het lijkt net of de kwaliteit aan de prijs wordt aangepast.

Service van de bediening uitstekend. Vol lof.
Dat maakt een hoop goed.
Ben blij dat de stoelen zijn vervangen.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Het was alweer een tijdje geleden dat we hier geluncht hebben. De lunchroom is inmiddels verbouwd en lijkt nu ruimer en heeft een frissere uitstraling.

De voor ons bekende club speciaal op oerbrood besteld en deze was nog steeds goed. Personeel is vriendelijk. Het blijft een goede plek om van een lekkere lunch te genieten.
Smulpaapinnetje .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Lunchen maar ook even een hapje eten is altijd goed bij Noony's. Heerlijke warme en koude broodjes voor de lunch. Prima prijs/kwaliteit-verhouding.
's Avonds kun je hier terecht voor een goede maaltijd. De daghappen zijn altijd erg smakelijk. Creatieve kok die er altijd weer iets leuk van weet te maken.
Bediening is altijd behulpzaam en vriendelijk.
Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Lekker geluncht! Ik had het broodje met avocado en bacon. Erg smakelijk, met een geweldig pittig sausje geserveerd. Bediening is heel vriendelijk en behulpzaam ook voor de ouderen die komen lunchen of koffiedrinken. Gezellig en vriendelijk, het publiek is wel wat ouder maar dat komt ook door de locatie van de lunchroom. Jammer dat ze de ijskoffie die ik een keer eerder had gehad niet meer serveerden ondanks het goede weer. Mocht die weer op de kaart komen dan is die ook een echte aanrader.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Afgelopen week hier met negen personen geluncht. Ik ben hier al vaker geweest en neem eigenlijk altijd het oerbrood met tonijnsalade. De tonijnsalade is echt super lekker hier zeker in combinatie met het oerbrood. Dit keer had ik een ciabattabroodje met carpaccio. En ook deze is erg heel lekker. Een aantal collega's hadden een broodje met zalm en zij vonden dit broodje wat minder. Verder leuk en vriendelijk personeel. De keuken zit midden in de zaak en deze is open zodat je de kok aan het werk ziet. Dit is erg leuk gedaan. Op het interieur niets aan te merken het is een klein tentje en leuk ingericht. Wel lastig dat je hier niet kan reserveren. Zeker als je met negen personen komt. We waren vroeg dus we hadden plek maar een half uur later zat de tent helemaal vol.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Lunch met zijn 3tjes.
2x broodje dobberkroket. Vroegen niet wat voor brood je erbij wilden. kregen dus gewoon wit brood, casino wit. Voor geroosterd brood is dit wel goed maar met kroket niet echt bijzonder.
Kroket was lekker
1x Broodje van de dag. Kipfilet, pindasaus en helaas dat ook op casino wit . Zonde want op de kaart staat bijvoorbeeld oer-brood , zou denk ik dan wel smakelijker zijn.
bediening was vriendelijk
JSm01 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Ik eet hier regelmatig en elke keer is het eten van goede kwaliteit. Elke werkdag een afwisslende dagschotel voor een mooie prijs/ kwaliteitsverhouding.

Er heerst een gezellige sfeer en kennelijk bevalt dat meer mensen, het zit er elke dag vol. Er komen veel vaste gasten. Het personeel is heel vriendelijk en vertelt met veel enthousiasme wat b.v. het dagmenu is.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Overdag een lunchroom en 's-avonds een restaurant. Zeer mooie ambiance, open schone keuken waar hard wordt gewerkt en is zichtbaar vanaf de zitplaatsen, klantvriendelijk personeel, avondkaart wisselend tussen zeer goed en uitstekend, maar prijs/kwaliteitverhouding uitstekend, aanrader is de fantastische saté van de haas met frites.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Wist je dat je hier ook 's avonds kunt eten? Ze zijn tot half 8 open en hebben een avondkaart. Daarom heb ik hier vroeg in de avond een snelle salade besteld met een glas wijn erbij. Dat was een voortreffelijke keuze. Erg lekker en een erg aardige bediening. Er komen hier veel ouderen 's avonds een hapje eten, en allemaal worden ze persoonlijk onthaald. Het enige nadeel is de open keuken waardoor het erg naar keuken ruikt bij binnenkomst. Maar als je een tijdje zit dan valt dat niet meer op.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
We komen hier regelmatig voor een lunch. Uitgebreide lunchkaart met vele lekkere broodjes. Deze keer hebben we allebei een salade besteld. Ook deze zijn aan te bevelen.

De broodjes zijn zeer ruim en goed belegd. De salades zijn goed gevuld .

Bij Noony's is er een prettige informele sfeer. Je kunt er lekker lunchen voor een nette prijs. Op zaterdag kan het tussen 12:30 en 13:30 uur wel erg druk zijn, omdat het volgens mij een geliefde lunchroom is in Voorburg.