Lunchroom Lot

Dinsdag t/m Zaterdag 08:00 - 19:00
Zondag Gesloten

Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Deze lunchroom heeft een heerlijke " gewaagde " menukaart, die regelmatig wisselt. Hier geen standaard broodjes of saaie combinaties. De industriële look en de open keuken waar alles vers bereid wordt maken het tot een erg fijne zaak. Ook prettig dat er een tuin is! Als nadeel vinden wij dat er (zeker 's ochtends) erg veel moeders met hun kroost neerstrijken en het er een hels kabaal wordt met rondrennende en krijsende kinderen. Maar omdat we er zó heerlijk kunnen ontbijten/lunchen nemen we dat voor lief.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Ik ga hier graag ontbijten of lunchen. De kaart is erg divers en lekker gezond. Heerlijke super verse soepen, broodjes, sapjes en salades. En in de zomer een fijne tuin. Echt een aanwinst voor de wijk!
GoeieMie .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Zit hier vaak voor lunch of koffie of om te werken. De kaart is gewaagd met bijzondere combinaties, erg lekker maar je moet er wel van houden. Hier geen cola of broodje kaas. Fijn is dat er niet teveel tafeltjes zijn, waardoor het ondanks aanwezige kinderen altijd rustig lijkt. Aanwinst voor de buurt!
Saskiab .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Ik ga hier graag heen om koffie te drinken of om lekker te lunchen. Een van de belangrijkste redenen hiervoor is de hoek waar mijn dochters (3 en 1 jaar) naar alle hartenlust kunnen spelen.

Daarnaast ben ik ook dol op de taartjes die ze hier serveren. En is het erg fijn dat je bij de lunchgerechten zelf je soort brood mag kiezen.
Jordie W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
VAndaag na een werk meeting daar geweest om te lunchen. Perfect. Duidelijke menu en smaakt prima. Smoothie was perfect.

Voor mij een goede ervaring , een aanrader om hier te lunchen.

Ze bestaan niet zo lang, maar je voelt dat ze jaren ervaring hebben.

Perfect!
Grg .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Niet lang geleden geopend, drie punten van aandacht (volgens mij):
-Akoestiek
-Snelheid van de keuken
-Prijs
Veel success!
Zelda84 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Vorige week ging ik hier 's middags naartoe met mijn dochter van drie jaar. Groot succes! We namen een avocado-courgette-mango smoothie die heel lekker was. We kregen hem in zo'n grote glazen pot met een rietje, mijn dochter vond het erg leuk. Inrichting is heel mooi, met veel wit en hout. De tafels staan ruim uit elkaar en de speelhoek voor kinderen is ideaal. Ik ben superblij met deze lunchroom, echt een aanwinst voor de buurt!
Jelmer V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Heerlijke kindvriendelijke lunchroom nabij de Fahrenheistraat. Ideaal voor een fijn broodje en een lekkere koffie met onze dochter van 1 jaar. We zijn er laatst voor het eerst geweest en hebben heerlijk met z'n drieën op de banken in de speelhoek gezeten. Dat gaan We vaker doen!