Lunchroom Le Gourmet

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag Gesloten

Ralkema .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijke lunch, aardige eigenaar en bediening. Ga eens lekker lunchen in de Halstraat, een klein straatje achter de voormalige Bonneterie en waar nu H&M in zit.
Gezellige atmosfeer en huiselijke omgeving.
Vincent C.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Lekker geluncht een heerlijk zelfgemaakte ragout gegeten service was top en de sfeer was gezellig veel keuze qua eten zeker de moeite waard om er heen te gaan is mijn advies
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Ik heb hier geluncht en genoten van de sfeer. Het is een erg leuk ingerichte zaak, die een gezellige, ouderwetse sfeer uitademt door de keukenspullen en versieringen aan de muur. De bediening is erg vriendelijk en servicegericht. We hebben wel lang moeten wachten totdat ons eten kwam. Door de drukte waren we even niet in beeld. Dat werd zo netjes opgelost, dat we het al gauw vergeten waren. Het eten was erg lekker, veel beleg, veel salade. Ziet er allemaal goed uit, en het smaakt prima. We zijn lang blijven zitten om gezellig te kletsen.
Marjaa .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Leuke tent met leuk personeel. Ze hebben hier erg goeie tosti`s, maar er is nog veel meer keuze. Voor de prijs/kwaliteit verhouding zou ik een 7 geven. Goede kwaliteit met redelijk goeie prijs. De service was ik zeer tevreden over niet zo formeel en er werd net een beetje extra de best gedaan. Bedankt en tot ziens.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2013
Lekker broodjes en uitgebreid assoritment. De broodjes zijn rijkelijk belegd met een flinke garnering sla erbij. De lunchroom is authentiek ingericht.
EngelOverDeTong !.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Een verborgen schat in de Haagse binnenstad, deze lunchroom. En dat is bijna letterlijk, want Le Gourmet zit verstopt in een steegje achter de Bonneterie (verbinding tussen het Buitenhof en de Hoogstraat). De sandwiches, tosti's en andere broodjes zijn heerlijk. Je kunt ze meenemen of je kunt er ter plekke lunchen (en dan krijg je vooraf een amuse van het huis). Ik heb er diverse malen geluncht en wát ik ook koos, het was steeds vers en prima verzorgd. Van de inrichting moet je houden - ieder zijn smaak; het zorgt zeker voor een knusse sfeer. En de bediening is ontwapenend vriendelijk en flexibel. Aanrader voor de hongerige Haagse shopper.
A M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
een klein maandje geleden werd ik op deze eetlokatie geattendeerd door een collega: die eerste keer heb ik ónzettend genoten van álles: het royale aanbod, het (h)eerlijke eten (:kwaliteit en kwantiteit), de attente bediening, de ontspannen sfeer; en dit alles in een prettige prijs-kwaliteitverhouding. Daarna ben ik hier al minstens 5 keer teruggekomen; ik heb andere collega's hier naartoe geloodst, en allen waren ze, net als ik, na afloop van de lnches "verkocht"; ik blijf (terug)komen !!