Meer informatie over restaurant Lunchroom la Fleur

Dinsdag t/m Zaterdag 09:00 - 17:00
Zondag Gesloten

Gw1957 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
We hebben beide op het terrasje een salade gegeten, een vlees en een tonijn salade.
Goed van smaak en een heerlijk vers volkoren broodje bij de salade, top.
Ook een lekker kopje koffie op terras gedronken. Vriendelijke bediening!

Kees S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2014
Lekker geluncht bij La Fleur, duurde alleen erg lang voordat wij de gerechten hadden, maar kwam omdat er net een groep aangeschoven was. Bediening was aardig, en het decor (Orangerie) fantastisch. Wij vonden de prijs kwaliteit verhouding echter zoek, wij betaalden behoorlijk wat voor de Vesting lunch (9,95) echter kregen weinig: een broodje en 3 plakken kaas, bolletje salade en kuipje aardbeienjam. Jammer, want we zaten wel leuk.
Beste Kees,
Ik las uw recensie en ik vind het jammer dat u dat niet persoonlijk aan heeft gegeven.
U vermeld namelijk niet wat de lunch in werkelijkheid is, u kreeg een pannetje soep, de keuze uit karnemelk, melk os sap, en de keuze koffie of thee en een salade met dressing. Groet, la Fleur
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
We hadden al gezegd dat we hier bij de eerstvolgende gelegenheid terug zouden komen, en gelukkig was dit weer een groot succes!! Nu was ook zoonlief erbij, die eerst niets wilde eten en later toch een broodje wilde met jam. Dat was allemaal geen punt. Hij kreeg een vers gebakken broodje en royaal jam. Supervriendelijke bediening!! In de sfeervolle serre lekker in het zonnetje een stevige lunch verorberd. Onweerstaanbaar lekkere mosterdsoep en een stevig broodje met verschillende soorten vleesbeleg, en kaas, een klein kommetje salade met dressing en wat rundvleessalade een kop thee en sinaasappelsap voor net geen 10 euro vormden een heerlijke lunch. Manlief was ook zeer tevreden over zijn broodje met brie, honing en pijnboompitten. Al met al zeer geslaagd en ik vrees dat dit ons vaste lunchadres gaat worden als wij in de toekomst weer eens in Doesburg zijn. Onnodig te zeggen dat dit zeer aan te bevelen is en zeker voor herhaling vatbaar!! Top!!
Nellekebv .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Spaans beleg: mosterdsoepje met een baquette met van alles en nog wat. Wat we kregen was een mosterdsoepje en een pistoletje me 1 plakje kaas, 1 plakje gorizo en 1 plakje worst en 1 blaadje sla en een schijfje tomaatje. De sinasappelsap leek uit een pak met veel vezels. De borden werden niet weggehaald toen het (lekkere) kopje koffie geserveerd werd. Het zag er veel belovend uit, maar geen aanrader.
Sorry dat het tegenviel, we horen het graag van u.
De prijs is echter slechts 8,50, als u ziet wat u daar allemaal voor krijgt....
Martyn
JFafiani .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Vanmiddag geluncht met een vriendin. De serre was toe aan een grondige schoonmaakbeurt. De salade Atun € 8,50 was inderdaad grof gehakte sla met tonijn en kappertjes. De paprika en ui heb ik gemist. 1 sneetje casinobrood uit de toaster met een kuipje boter moest het geheel opfleuren. Wat een teleurstelling!

HannekeFrouws .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
vanmiddag met een vriendin gegeten bij La Fleur, zelden zoveel betaald voor zo'n karige salade!!
Vriendin had de salade Atun à 8,50 en ik had de salade Titanic à 7,50. Je krijgt idd precies wat er op de kaart staat (daarom ook niet geklaagd) nml een berg ijsbergsla (grof gesneden) met daarop wat plakjes brie, rijkelijk overgoten met honing, handjevol pijnboompitten erop en 2 halve geroosterde witte boterhammen met kuipje boter en dat is alles, geen garnering en geen enkele poging het er enigszins aantrekkelijk uit te laten zien! Dit was echt eens maar nooit weer!
JoannaR .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Heerlijke broodjes gegeten, maar het duurde onaanvaardbaar lang voordat ze op tafel stonden. Gasten die ruim na ons binnenkwamen en bestelden hadden hun broodjes al op voordat onze broodjes überhaupt verschenen en toen onze bestelling uiteindelijk kwam, bleek 1 van de 4 bestellingen toch nog niet klaar, zodat we ongemakkelijk moesten beslissen of de overige 3 personen alvast zouden beginnen. Niet helemaal wat je voor ogen staat bij gezellig samen lunchen. Natuurlijk, er kan best een keer iets fout gaan, maar het gaat er dan om hoe je er als gastheer op reageert: met empathie richting de gasten, voor wie het lange wachten en een `gedeeltelijke' bezorging van de bestelling niet plezierig is, en met nadrukkelijke excuses. De gastheer die wij troffen kon dat kennelijk niet opbrengen.
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Heerlijke mosterdsoep en een heerlijke tosti met geitenkaas en honing gehad in de sfeervolle serre van deze lunchroom tussen de planten. De service was prima. Eigenlijk was het nog niet helemaal lunchtijd, maar de eigenaar deed er niet moeilijk over om mij soep te serveren: "soep kent geen tijd"! Als we nog eens in Doesburg komen, gaan we hier zeker terug!!
Loek57 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Wilden eigenlijk koffie met gebak want eindelijk niet alleen dat eeuwige appelgebak.Op de kaart kijkend werd het één van de twee aangeboden lunches. Voor een heel schappelijke prijs keuze uit twee soepen (het werd tomaten en mosterd). Daarbij koffie of thee + een sapje, en 2 boterhammen met een plakje kaas en ham en twee cupjes jam. Gennoeg om de middag rond te komen. Dat alles in een gezellige omgeving waar je telkens weer wat anders ziet waaronder twee putten in de vloer. Vooral achterin in de serre zit je geweldig (zoek ze eens op op Google, dan kan je binnen rondkijken). Tenslotte wordt alles gecompleteerd door een heel vriendelijke bediening. Wij hebben ons hier prima vermaakt.
Edelbrock .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2012
La Fleur is weer open! Nu met de gezellige oude eigenaresse
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Eindelijk een prima lunch room in Doesburg!

thx Peter v/d H