Meer informatie over restaurant Lunchroom la Fleur

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Lunchroom la Fleur

Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Tijdens dagje prachtig Doesburg hier even binnen gestapt voor een drankje en tosti. Wat een leuke verassing is de mooie serre achterin. Wachttijd iets lang terwijl het niet heel druk lijkt. Tosti simpel maar goed, vroeg om curry kreeg de hele (niet geheel schone) fles. Op zich goed, kan je zoveel pakken als je wilt maar misschien ietsje netter in een schoteltje.
gw1957 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
We hebben beide op het terrasje een salade gegeten, een vlees en een tonijn salade.
Goed van smaak en een heerlijk vers volkoren broodje bij de salade, top.
Ook een lekker kopje koffie op terras gedronken. Vriendelijke bediening!

Kees S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2014
Lekker geluncht bij La Fleur, duurde alleen erg lang voordat wij de gerechten hadden, maar kwam omdat er net een groep aangeschoven was. Bediening was aardig, en het decor (Orangerie) fantastisch. Wij vonden de prijs kwaliteit verhouding echter zoek, wij betaalden behoorlijk wat voor de Vesting lunch (9,95) echter kregen weinig: een broodje en 3 plakken kaas, bolletje salade en kuipje aardbeienjam. Jammer, want we zaten wel leuk.
Beste Kees,
Ik las uw recensie en ik vind het jammer dat u dat niet persoonlijk aan heeft gegeven.
U vermeld namelijk niet wat de lunch in werkelijkheid is, u kreeg een pannetje soep, de keuze uit karnemelk, melk os sap, en de keuze koffie of thee en een salade met dressing. Groet, la Fleur
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
We hadden al gezegd dat we hier bij de eerstvolgende gelegenheid terug zouden komen, en gelukkig was dit weer een groot succes!! Nu was ook zoonlief erbij, die eerst niets wilde eten en later toch een broodje wilde met jam. Dat was allemaal geen punt. Hij kreeg een vers gebakken broodje en royaal jam. Supervriendelijke bediening!! In de sfeervolle serre lekker in het zonnetje een stevige lunch verorberd. Onweerstaanbaar lekkere mosterdsoep en een stevig broodje met verschillende soorten vleesbeleg, en kaas, een klein kommetje salade met dressing en wat rundvleessalade een kop thee en sinaasappelsap voor net geen 10 euro vormden een heerlijke lunch. Manlief was ook zeer tevreden over zijn broodje met brie, honing en pijnboompitten. Al met al zeer geslaagd en ik vrees dat dit ons vaste lunchadres gaat worden als wij in de toekomst weer eens in Doesburg zijn. Onnodig te zeggen dat dit zeer aan te bevelen is en zeker voor herhaling vatbaar!! Top!!
Ans F.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Vanmiddag geluncht met een vriendin. De serre was toe aan een grondige schoonmaakbeurt. De salade Atun € 8,50 was inderdaad grof gehakte sla met tonijn en kappertjes. De paprika en ui heb ik gemist. 1 sneetje casinobrood uit de toaster met een kuipje boter moest het geheel opfleuren. Wat een teleurstelling!

HannekeFrouws .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
vanmiddag met een vriendin gegeten bij La Fleur, zelden zoveel betaald voor zo'n karige salade!!
Vriendin had de salade Atun à 8,50 en ik had de salade Titanic à 7,50. Je krijgt idd precies wat er op de kaart staat (daarom ook niet geklaagd) nml een berg ijsbergsla (grof gesneden) met daarop wat plakjes brie, rijkelijk overgoten met honing, handjevol pijnboompitten erop en 2 halve geroosterde witte boterhammen met kuipje boter en dat is alles, geen garnering en geen enkele poging het er enigszins aantrekkelijk uit te laten zien! Dit was echt eens maar nooit weer!
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Heerlijke mosterdsoep en een heerlijke tosti met geitenkaas en honing gehad in de sfeervolle serre van deze lunchroom tussen de planten. De service was prima. Eigenlijk was het nog niet helemaal lunchtijd, maar de eigenaar deed er niet moeilijk over om mij soep te serveren: "soep kent geen tijd"! Als we nog eens in Doesburg komen, gaan we hier zeker terug!!