Lunchroom-Koffiecafé Central Park

Meer informatie over restaurant Lunchroom-Koffiecafé Central Park

7,1
Maddy D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
We zijn hier met een vriendinnenclub geweest, eerst in de ochtend koffie gedronken met wat lekkers erbij. Ik had een broodje Kieveen, 1/2 kip en 1/2 zalm en dat smaakte prima. Het plak brood was zo dik afgesneden, dat ik het maar afgehapt heb, want snijden lukte niet.
Koffie is best wel sterk en de meeste dames wilde er wel graag heet water bij. Jammer genoeg wordt er niet gelijk melk bij geserveerd of zelfs maar gevraagd of we melk erbij wilden hebben.
In de middag hadden we gereserveerd voor een high tea, heerlijke stukjes gebak, maar de hartige sandwiches vielen een beetje tegen, ik had eigenlijk wel wat meer donker of meergranenbrood verwacht, maar het was alleen maar wit brood en wraps met zalm.
Alles lag ook door elkaar op een dienblad, dus je moest echt zoeken als je een bepaalde sandwich zocht.
De inrichting is ontzettend leuk, met veel hergebruikte dingen en de bediening is erg aardig.
Chanel90 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Nog nooit zon slechte lunchroom meegemaakt anderhalf uur gewacht op een 'warm' broodje kip voor 2 personen, ze hadden ons bonnetje over het hoofd gezien kip was lauw koud te veel kruidenboter , bediening is traag kijkt gauw de andere kant op als je ze aankijkt , stoelen zitten voor geen meter! Enige positieve is dat de gerechten groot zijn maar wat heb je daaraan als het eten niet smaakt
Wetselaar1994 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Vanmiddag een heerlijke kop koffie (die je met twee handen kon vastpakken) en een stukje kersen taart waar zeker niks over te klagen viel, genuttigd.

De bediening was vrolijk, zorgde goed voor hun gasten en zagen er verzorgd uit.

De inrichting ziet er redelijk uit, wat ik grappig/leuk vond is dat je het meeste mobulair gewoon kan kopen en zo mee kan nemen!

Ik ga hier zeker nog een keertje terugkomen en dan neem ik mijn vriendin gezellig mee!
Celeste Z.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Super lekker high tea gehad hier. Heerlijke sandwiches en taartje. Leuk knus cafeetje waar je gezellig kan zitten. Zeker voor herhaling vatbaar en ik raad het iedereen aan.
Roxy D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Laatst met mijn zusje gegeten. Heerlijke koffie gekregen die mooi aangekleed was met een lekkere red velvet cake ik vond het erg lekker en me zusje was er ook over te spreken! Ziet er gezellig en origineel uit.
Tvs290 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Afgelopen weekend met een paar vriendinnen hier gelunched. Bij binnenkomst zal het erg vol maar door de goed uitziende gerechten op de toonbank toch even gewacht op een tafeltje. De aankleding is heel leuk gedaan!

Thee met kletskoppen was lekker maar daarna werd het minder. Terwijl we tegelijk besteld hadden kreeg de vriendin die wat later was gekomen haar broodje ook later, beetje vreemd. Daarna kon ze tussen het broodje de humus niet vinden onder de enorme laag geitenkaas. Na vragen bleek het er wel tussen te zitten en kreeg ze een extra bakje humus. De zalm werd op een gigantische dikke boterham geserveerd. Die had makkelijk doormidden gekund met de zalm ertussen. Beetje apart. Het laatste gerecht was een quesedilla met feta, paprika en baba ganoush maar dan in omgekeerde volgorde aanwezig. Een idiote laag baba ganoush en ik heb 2 brokjes feta gevonden, meer niet. Het smaakte op zich prima alleen de verhoudingen waren zoek wat jammer was.

Ik ben nog wel van plan een keer terug te komen voor de zoete gerechten, hoe wel ik bang ben dat die er ook veel mooier uit zien dan ze zijn. Maar eerst proeven dan oordelen!
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Op mijn verjaardag koken voor 7 mensen...de catering van central park was een beter idee. Voor een hele vriendelijke prijs kreeg ik frisse salades, zeer malse pittige kip, zachte pesto's, verrassende dadels en tomaatjes, batatas brava's, en nog veel meer. Prachtig geserveerd eb met persoonlijke aandacht gebracht. Het desert met verschillende soorten gebak was een hemelse afsluiting. Een aanrader!!!!
Marloes O.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Na een bezoek aan Paleis het Loo was ons aangeraden Central park te bezoeken voor de lunch. We waren blij verrast door de leuke aankleding. De kaart kwam en we waren nog steeds enthousiast totdat het eten op tafel stond was er vrij weinig op aan te merken.

Mijn bagel gegrilde kip met avocado, cream cheese en pijnboompitten bleek te bestaan uit broodbeleg kipfilet dat op de grillplaat was gelegd (!?), een karig laagje cream cheese wat het geheel niet smeuïger maakte. De avocado moest ik zoeken met een vergrootglas en die 3 pijnboompitten maakte het geheel af. Er kwam een stuk komkommer, tomaat wat sla bij en taco chips en dit geheel was gelardeerd in dille mosterd dressing (zelfs de arme bagel ontkwam er niet aan.)

Mijn moeder had de meergranen bagel met oude kaas besteld. Veel meer was daar niet over te vertellen. Een droge bagel met een plak oude kaas 2 stukjes komkommer en 1 blaadje sla. Niets om de boel op te leuken zoals boter/cream cheese of (doe eens gek) mosterd.

De cappuccino was top en de kletskoppen die erbij kwamen waren heerlijk maar de bagels waren een aanfluiting waar je u tegen zegt.

Helaas was het meisje achter de kassa te druk met het zoeken van een plakkertje om te vragen of het allemaal gesmaakt had.

Wordt niet vervolgd.

Harriet H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2014
Met een groepje collega's geluncht. De dames in de bediening zijn aardig, maar overall vonden wij het bij Central Park niet zo professioneel. Sapjes en smoothies worden in koffiemokken geserveerd met rietjes. Op de bagel met gegrilde kip blijkt de avocado te zijn vervangen door mango wat een totaal andere smaakbeleving geeft. Twee salades hebben geen pijnboompitjes zoals wel op de kaart vermeld staat. Drie meergranen bagels zijn zonder overleg vervangen door speltbagels. Een andere collega heeft wel een meergranen bagel gekregen. Het wordt door de serveerster gemeld met 2x de opmerking dat we de meerprijs van de speltbagel (0,50) natuurlijk niet hoeven te betalen. Sfeer in het restaurant is okay. Overall is bij ons het beeld ontstaan van een uit de hand gegroeide hobby ipv een professioneel lunchcafe.
Warburg .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
Ouderwets gezellig, maar er loopt van alles de open keuken in en uit. Dat is niet fris bij de bereiding van de lekkere bagels etc. Wel erg lekker!
Ed Kuiper .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Gezellig en lekker eten. Jammer dat de hygiene in de keuken te wensen over laat. In en uitlopen door mensen van buitenaf in de keuken, vingers aflikken bij bereiding, producten zelf opeten tijdens de bereiding, stukje taart snijden en vingers aflikken. Niet erg schoon allemaal daar in de keuken.
Erg jammer, het is zo leuk om daar te eten, dus doe daar iets aan.