Lunchroom Klaver Vier

Meer informatie over restaurant Lunchroom Klaver Vier

Maandag t/m Zaterdag 08:00 - 16:00

Jan D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
De plek is prima, hartje Amsterdam. De service is efficiënt en zonder storende vragen als: "Heeft het gesmaakt?" En op het eten is niets aan te merken: heerlijke amuse en simpel maar gewoon goed hoofdgerecht.
Bas2401 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Kom hier regelmatig en altijd goed! Veel verse producten en altijd bijzondere en lekker sapjes. De club sandwich is erg lekker, net zoals de koekjes op tafel!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Gezellige lunchroom met betaalbare gerechten. Broodje eisalade en broodje osseworst besteld. Keuze uit diverse soorten brood. Prettige service. Leuke inrichting. Oja, de koekjes smaken ook goed. Hier komen wij terug.
Ruptuur2015 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Lekker knus. Goed mensen kijken. De kaart ook prima. Koffie van een goede boon. Bediening ook klantvriendelijk. Al met al een goede lunchroom in de bruisende Utrechtsestraat.
Ginto .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Het begon met de jus d'orange, een kleine geserveerd, terwijl een grote besteld. Geen probleem. Na 3 kwartier wachten gevraagd of de bestelling is doorgekomen, alles in orde zeiden ze. Na 5 minuten te horen dat de bestelling niet was doorgekomen en dat wat ik besteld heb op is. Ok, geen probleem, kan gebeuren. Dan 2x hetzelfde: 2 uitsmijters, waarvan het eiwit niet glibberig maar gaar, met bacon en tomaat, 1 met wit boord, 1 bruin brood. Na 5 minuten kwam de serveerster terug met de vraag: "wat voor brood was het ook alweer?" We kregen uiteindelijk 1 uitsmijter helemaal glibberig en de ander helemaal tot aan het eigeel hard gebakken, zonder tomaat en bacon en allebei wit brood. Dit zag ik al aankomen, er hing een chaotische sfeer, waarbij half naar je bestelling wordt geluisterd, men weg liep en na 5 minuten weer terug kwam om te vragen wat het ook alweer was. We waren 1,5 uur verder toen we onze lunch kregen. Mijn eetlust was weg. De eigenaar/manager die tijdens het afrekenen vraagt of het heeft gesmaakt en vervolgens met de mond vol tanden staat als je antwoord dat het niet zo'n succes was.
Als eigenaar van Klaver 4 wil ik graag mijn excuses maken voor deze vervelende ervaring bij Klaver 4. Ik wil deze meneer graag een lunch voor twee aanbieden zodat wij deze slechte prestatie kunnen rechtzetten. Als eigenaar heb ik die dag de verkeerde keuze gemaakt om een net nieuwe assistent bedrijfsleider in te werken op een nieuwe plek in de keuken terwijl zij ook de coördinatie voor haar rekening moest nemen. Dat was een verkeerde inschatting en heeft voor u helaas tot een vervelende ervaring geleidt. Een belangrijke les!
Marieke I.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Van de week hier heerlijk geluncht met de sandwich van de week: heerlijk zelfgebakken brood met geroosterde pompoen, rucola en portsaus. Leuke plek, was er voor het eerst, maar ik zal zeker terugkomen. Niet super klein, deze plek, maar ik was er op een dinsdag en denk wel dat dit tentje aan het eind van de week en in het weekend rond lunchtijd helemaal vol zit. Gezellige bediening en we hadden graag ook de venkelsoep geproeft, maar we zaten al vol. Ook de toetjes zagen er heerlijk uit, dus die moeten we nog maar eens komen proberen.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Een leuke en ruime zaak om te lunchen, een prettige no-nonsensebediening, en veel keuze voor billijke prijzen. Ik had het pannetje soep van kastanje en champignons met daarbij stokbrood en boter. Daarnaast nog een bruine Italiaanse bol met tonijnsalade. Het brood was lekker knapperig en de gerechten waren goed op smaak. Op elk tafeltje stond een weckpot met amandelspeculaas. Ik kom zeker terug.
Moeder_van_2_jongens .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Ook vandaag weer heerlijke verrassingen op het menu: vlierbloesem limonade, energy-boost thee, zoet-frisse bietensoep met Rozemarijn en bonen, tomatensoep met pesto, Smokey chicken sandwich, broodje burger en een dikke plak bananabread als toetje. Hmm, je proeft dat het zelfgemaakt is, vooral de tomatensoep.
JohnVeg .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Kom hier regelmatig voor even te lunchen en blijf altijd meer dan tevreden. Afgelopen zaterdag ook weer geweest en naast de gezellige uitstraling/interieur en heerlijke eten en drinken(smaakt puur en vers) blijft vooral ook de bediening geweldig qua enthousiasme en service-gerichtheid. Ook erg leuk detail is de steeds wisselende etalage met mini expositie van verschillende kunstenaars. Het personeel van eerder beschreven restaurants zou een voorbeeld moeten nemen aan het personeel van Klavertje Vier.
Eveline M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2013
Klavertje Vier organiseerde gisteren een high tea om de tijdelijke expositie van Fonny van Raaijen te openen. Deze expositie zorgt voor de 9 voor het decor. Zonder de blije koe-ezel en lentelammetjesschilderijen lijkt het wat steriel, hoewel het grote raam aan de voorkant een mooi uitzicht op de Utrechtsestraat biedt.
Zo ongeveer de gehele menukaart is de revue gepasseerd; van homemade zoute karamel en zandkoekjes, citroentaart en scones, tot quiche, een bloemkoolsoepje met viseitjes, focaccia met mozzarella, garnalencocktail én een wrap met gegrilde groente en hummus. Met thee 'a volonté' voor 17.50.- dus heel fijn geprijst.
Wat mij betreft mogen de gerechtjes iets spannender (wat chilipeper bij de garnalen, oude cheddar in de quiche, tijm bij de groente, paprika op de hummus), het was soms een beetje flets van smaak en qua uiterlijk.
Ga je voor homemade en vrolijke en aardige bediening dan zit je hier goed in 1 van de mooiste straten van Amsterdam.
Ar_K .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2013
Verrast door dit gezellige zaakje aan de Utrechtsestraat. Naast bijzondere lunchgerechten, met bijvoorbeeld 'vergeten groenten', ook veel simpele broodjes. De foccacia met buffelmozzarella smaakte ontzettend goed! Complimenten!
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
Zondag hier een late lunch gebruikt. Super vriendelijlke ontvangst. Onze serveerster had duidelijk nog niet zo veel horeca ervaring. Bij de buren ging het hele dienblad drinken over tafel. De door mij bestelde ommelet werd een uitsmijter, maar werd goedgemaakte met een gratis kop thee toen ik aangaf dat dan maar zo te laten. Lekker grof boeren bruin brood. Quiche was ok. Een prima ontbijt / lunch adres, zij het een tikkeltje steriel en niet echt heel gezellig. Op de rekening waren ze vergeten de 4 koppen thee in rekening te brengen. Nadat we dat gemeld hadden, kregen we er 2 van de zaak. Bijzonder aardig natuurlijk.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Ik kom hier graag voor het ontbijt of de lunch om de prefecte omelet te nuttigen. Prettige bediening en veel kwaliteit.
Anne Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Verrassend smaakvolle lunchzaak met heerlijke broodjes en koffie.
De bediening is snel en gepast gezellig. Kom ik zeker terug.
Annoesjka .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Een fijne plek waar we graag komen. Goede koffie, aardige en goede bediening (sfeer is gewoon goed) en lekkere broodjes en banana bread.