Lunchroom Feijn

Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Petje af ..zeer correcte cq professionele bediening...lunch prima..gado gado groente mag wel iets minder koud tijdens uitserveren..smaak is prima...kortom wij komen terug
Roweco .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Uitermate prettig de lunch genoten bij Feijn. Ongepland de zaak binnengelopen en aangenaam verrast door het prettige interieur (klein aandachtspunt: muziek staat wat hard) en de gemotiveerde medewerkers. Mooi concept waarin mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt bezig zijn met werken en leren. En ja, dan kan het zijn dat een bestelling niet helemaal goed loopt, maar dat hoort er bij en is geenszins storend. De leiding springt adequaat in en het komt goed. Heerlijke salade met gerookte kip, een verse jus en een puntzak frites. Helemaal niets op aan te merken, gewoon goed en dat voor een prijs waar je van denkt "hoe is het mogelijk". Ik kom zeker een keer terug.
L.J. K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Wij zijn vandaag voor het eerst bij Lunchroom Feijn geweest. We zijn nog niet zo bekend in Almelo en we verlieten de hoofdwinkelstraat en in een zijwegje ontdekten we Feijn. Feijn is een lunchroom die gerund wordt door mensen met bijzondere begaafdheden. Ze kunnen namelijk heel goed bedienen en een heel goede lunch verzorgen. Ze maken daar geen gewone broodjes kaas, maar allemaal bijzondere broodjes. Wij aten een Italiaans broodje en een broodje met beenham waarbij het gebruikte oerbrood het heel bijzonder maakte. Het werd een fijne lunch. In het menuboekje staan foto's van de broodjes en andere gerechten. Meestal zien die foto's er niet zo goed uit, maar hier troffen we zulke goede foto's aan waarbij de broodjes er op papier al heel lekker uitzagen en het kiezen erg moeilijk werd. De koffie was prima en de bediening goed en zeer vriendelijk. Opvallend is de bijzonder smaakvolle en frisse inrichting van het restaurant. Men vertelde dat men wel 200 verschillende soorten broodjes kan maken en dat de kaart regelmatig veranderd wordt. Wij gaan hier zeker vaker lunchen of we komen op een donderdagavond een keer eten.