Lunchroom en Afhaalrestaurant Manis

Huijgensstraat 43 2515 BE Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lunchroom en Afhaalrestaurant Manis

Koos D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
De menukaart is uitgebreid, de bediening vriendelijk. De bestelde nasi kipsaté, extra portie saté en kroepoek worden vlot op tafel gezet. De smaken en geuren zijn heerlijk. Kijk wel uit met de sambal! Deze is echt pittig!
Het interieur is eenvoudig, maar verzorgd. Prijsniveau is alleszins schappelijk te noemen.
MarkoF .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
De bediening is bijzonder vriendelijk en de gerechten zijn allemaal zelfbereid. Jammer dat de zaak niet groter is want het zou elke dag bomvol zitten. Nu is het vooral een lunchroom en afhalen. Als je in de buurt bent, kom in ieder geval even de bara en loempia's proeven, een delicatesse! Met een glaasje dawat toe. Feest!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Manis, een verrassend klein eettentje nabij station HS.
De toko wordt gerund door een vriendelijk dame. Ik herinner mij nog dat ik 3 jaar terug voor het eerst binnen stapte. De gastvrijheid en het goede eten, maakte dan de vrijdag lunch van het internet bedrijf waar ik werkte genuttigd werd bij Manis.
Vrijdagmorgen was de roep er al. Gaan we nog naar Manis. Een leuke tijd, maar na de verhuizing van het bedrijf, had ik eigenlijk geen Manis meer gegeten.
Tot ik laatst langs reed en dacht, als het een keer file is, ga ik er happen.

Nou dat heb ik geweten. De eigenaresse vond het erg leuk om me weer terug te zien en beiden moesten we lachen om die oude tijden.
Oude tijden, maar er is niets afgedaan aan de kwaliteit. De maaltijd was nog steeds heerlijk. Ik koos voor mijn favoriet, de nasi rames. 3 soorten vlees, gado gado
Excellent. Er zijn weinig plaatsen waar ik een nasi rames van hoge kwaliteit voor een prijs van 13 euro kan vinden.

De toko zelf, ja het is geen restaurant. Een paar tafels, stoelen een barretje en gezellig wat plantjes maakt het vol. Met de altijd gezellige tropische muziek hangt er nog altijd de sfeer die ik ken uit de oude tijden.

Leuk om weer eens gegeten te hebben. Zeker een aanrader voor als je naar de film of het spuittheater gaat. Vooraf een hap bij Manis.
Dennis .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Voor de echte liefhebbers van surinaams-javaanse keuken kun je terrecht bij Warung Manis. Dit kleine eethuisje wordt gerund door een vriendelijk stel, waarbij je de liefde en passie voor het eten echt kunt proeven in de gerechten. Waar kun je in Den Haag een échte lekkere saoto eten? Hier dus! Door de caribische muziek waan je jezelf af en toe in tropische sferen. Een modernere inrichting (kijk wat Warung Mini dat heeft opgeleverd) zou dit eethuisje nóg sfeervoller maken. Maar dat doet zeker niks af aan het eten en de vriendelijke service!
Jeroen1301 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Ik eet hier regelmatig. Heerlijk eten en een super vriendelijke bediening. De inrichting past bij het type eethuis maar kan beter. Wat mij betreft een aanrader!
Alvie B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Aardige gastvrouw! Leuk kleine toko tent.

Sauto soep was ok. Niet de beste wat ik heb gegeten. De bami was veel met weinig vlees, deze was wel lekker. De prijzen vielen wel tegen had eerder een goedkope Suri/Indo Toko verwacht.
Niesha D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Een makkelijk te bereiken eethuis. Vriendelijke medewerkers die je graag helpen, ook de bediening was super. Het eten is er vrij snel.
Het is een kleine zaak, dit maakt het gauw wat sfeervoller. Leuk ingericht, met houten elementen, genoeg zitplek! Maar ook de planten maken het geheel compleet. In de zaak wordt er vaak tropische muziek afgespeeld, het is dus nooit zo stil dat je alleen de koelkast hoort zoemen.

Wat het eten betreft, ook top. De saoto soep is er heerlijk, evenals de kipsate. Het eten wordt ook netjes opgediend.
Tijdens de lunch ook altijd lekkere belegde broodjes (broodje bakkeljauw heel lekker!)
De prijs is prima, voor wat je krijgt. Een portie bami/nasi is meer dan genoeg voor 1 persoon.