Lunchroom Elleni

• Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
Nicky1981 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Heel lekker gegeten voor een goede prijs.
Vriendelijke bediening maar helaas laat de inrichting te wensen over. Het oogt niet gezellig.
Bellerose2 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Een gezellige lunchroom. Wij hadden een high tea via een Hema cadeaukaart. Het was ruim voldoende. Heerlijke verse jus, verse soep, lekkere broodjes (bruin brood ietsje taai) en zoetigheden. Als fan van cheesecake was deze helaas niet aanwezig op de etagère, maar wel heerlijk huisgemaakte appeltaart en stukje brownies. De chocoladefondue was er niet echt nodig bij geweest, of van tevoren kunnen kiezen voor witte of melk chocolade ? Al met al een gezellige, heerlijke middag bij Elleni !
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Bij toeval, ik had nu ineens trek in een kopje koffie, aangelegd bij dit alleraardigst restaurantje. Ik had net die morgen elders uitgebreid laat ontbeten. Dus trek had ik nog niet. Wat leuk zeg! Een zaak gerund door drie zusjes. Bestelde cappuccino. In de horeca geldt dat de koffie een visitekaartje is van de keuken. Nou dat was dus prima! Kreeg een heerlijk roomboter koekje in de vorm van een hart. Waarom krijg je dat tegenwoordig niet meer? Ik heb het niet gevraagd, maar ze zijn in staat het zelf te bakken. Zag prachtige zelf gemaakt cake en gebak. Volgende keer hou ik een plekje over voor die wortelcake. Of een leuke lunch. De soep die voorbij kwam geurde heerlijk. We moeten die meiden in de gaten houden( Dat moet je sowieso doen!!
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Ik en mijn vrouw hebben bij Elleni een chocalade surprise genomen. Dit is een brownie met slagroom , die was niet slecht en daarna een soort choco fondue met aardbeien en banaan. Dat is een smaakkwestie, maar ik vond dat niet zo bijzonder. De service was redelijk, maar de aandacht voor ons was gering. Decor was leuk, mooie aparte tafels, lekkere kussen in de banken.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Voor mijn verjaardag heb ik van mijn zusje een high tea cadeau gekregen en dat gingen we bij Elleni doen. Eerst kregen we een etagaire met zoetigheid. Alles was zelf gemaakt en smaakte echt heerlijk. Ik ben groot appeltaart fan en ben blij dat er ook een stukje eigen gemaakt appeltaart bij zat! Tussendoor kregen we een heerlijke tomatensoep. Deze bevatte geen vulling, maar was zo goed van smaak dat dit echt niet erg was. Daarna kregen we 3 kleine belegde broodjes per persoon. Er werd eerst netjes gevraagd wat we niet lekker vonden zodat ze daar rekening mee konden houden. Wij vinden alles lekker dus kregen: gerookte zalm met roomkaas, geitenkaas met honing en parma ham met salade en spread. Toen zaten we echt vol en hebben we (na alle potjes thee) nog even nagepraat onder het genot van een wijntje. Ik vond het een gezellig tentje en leuke bediening. Zou hier zeker terugkomen als ik weer eens in Leiden ben.
Danny G.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Een high tea gehad met een groep. We kregen eerst de zoete gerechten en daarna de hartige. Van de zoete gerechten was er meer dan genoeg aanwezig, zelfs iets te veel. Bij de hartige gerechten hadden we de keuze uit 2 soorten broodjes. Er waren geen warme gerechten bij wat jammer was. De bediening was goed. Zij zorgden ervoor dat we continue heet water hadden voor de thee. De inrichting ziet er gezellig uit, vooral als je bij het raam gaat zitten, heb je genoeg te zien
Peter30000 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Lekker vers broodje eiersalade gegeten met frisse aarbeien smoothie. Zat op het terras in de zon. Daarna een heerlijk biertje gedronken: Binnen ziet er ook gezellig en verzorgd uit. Was hier voor het eerst. Wat een leuke plek aan het Bevrijdingsplein in Winkelcentrum de Luifelbaan. Vriendelijke bediening. Een echte aanrader!
Tomcoraziggo .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
Wat een leuke ontdekking! We hebben hier geluncht met een "luxe lunch" pasje van Hema Lekkerweg.
Bij binnenkomst werden we heel vriendelijk begroet en één van de zusjes (de zaak wordt gerund door 3 zussen) liet ons meteen op de kaart zien waaruit we allemaal konden kiezen.
Dat werd courgettesoep, die echt heerlijk smaakte.
Daarna voor mijn man een tonijnsalade en voor mij een salade met geitenkaas. Beide salades waren behoorlijk aan de maat en echt heel erg lekker, bovendien gingen ze vergezeld van een paar verrukkelijke sneetjes brood.
Om te drinken konden we kiezen uit koffie, thee of frisdrank.
Ik wilde liever wijn en dat was geen enkel probleem, ik kreeg een prima glaasje rode wijn en hoefde hiervoor ook niets bij te betalen!
Vervolgens konden wij nog kiezen uit diverse panini"s. We hadden echter al ruim voldoende gegeten en bovendien een beetje haast.
De panini's (brie en tonijnsalade) werden keurig voor ons ingepakt.
Aan het eind van de middag hebben wij hiervan echt genoten.
Wat een heerlijk brood en zeer ruim belegd.
Wij zijn zeer enthousiast over deze lunchroom, die er overigens ook heel gezellig uitziet. We zullen hier zeker nog eens terugkomen.