Lunchroom De Vest

Meer informatie over restaurant Lunchroom De Vest

Jouw recensie over het restaurant Lunchroom De Vest

InUtrecht D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Na een gezellig dagje in Hulst hier neergestreken om op het terras te genieten van het bijzondere uitzicht op het groen, een mooie waterpartij (met fontein!!) en de monumentale stadswallen. Jammer dat de muziekbox die buiten was neergezet deze heerlijke beleving ernstig verstoorde. Om de hoek was de muziek gelukkig niet meer te horen en konden we in alle rust van het mooie tafereel genieten. Uiteraard voor de onbeperkte gamba's en vleesspies gegaan. Het vlees was lekker en mals. Bij de gamba's kun je iedere ronde kiezen uit een ander sausje. De gamba's waren heerlijk maar ik vond het persoonlijk wel jammer dat je niet meerdere sausjes tegelijk krijgt zodat je iedere hap een andere smaak kunt kiezen. Dus we hebben de borden van alle rondes maar opgespaard zodat je op het laatst toch meerdere sausjes hebt :-) De extra bestelde salade bestond voornamelijk uit zeer scherpe rucola die zo scherp was dat het niet lekker was. Ik heb nog geprobeerd het smeuïg te maken met wat saus die bij de vleesspies zat, maar dat hielp helaas onvoldoende zodat ik het uiteindelijk niet heb opgegeten.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Na op woensdag 7 oktober in Hulst naar volle tevredenheid bij "De Vest" te hebben gegeten zijn we hier op 8 okt. weer heen gegaan. De geserveerde gamba's zijn er werkelijk overheerlijk; 9 stuks in een verfijnde saus naar keuze. De aanprijzing "onbeperkt (iets) eten" roept altijd enige weerstand in me op. Bij "De Vest" is dat echter een misplaatst gevoel. Als je nog trek hebt kun je er nog eens 9 laten serveren! Frites wordt apart berekend maar dat is nu eens niet een geval van onnodige prijsopdrijving zoals je dat de laatste tijd helaas steeds vaker tegenkomt. De uitbater is een gedreven kok zónder pretenties maar met heel veel hart voor zijn zaak en vak. De vissoep als voorgerecht en het kaasplankje cq ijs met advocaat als nagerecht konden de toets der kritiek ruimschoots doorstaan. Niet alleen smakelijk maar ook van een dusdanige omvang dat je niet met een hongergevoel het pand verlaat. Jammer dat dit restaurant net iets te ver van 's-Hertogenbosch afligt om er vaker heen te gaan.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
het is gewoon op ;we hebben er gisteren gegeten ;gambas ongeloolk lekker ;de bediening perfect vriendelykheid is echt top gewoon alles perfect proficiat