Lunchroom de Pionier

Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vriendelijke bediening, lekker geluncht. We hebben voor een simpel hapje gekozen, frites met Dobben kroketten. Maar het was goed klaargemaakt. Lekkere espresso. Leuke inrichting bovendien. We komen terug.
Diet B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Wij komen vaak bij de Pionier. De bediening is zeer vriendelijk en je bent meer dan alleen een klant. Ook de diverse soorten koffie en thee zijn zeker een aanrader. Het eten is goed van smaak, smaakvol geserveerd en de porties ruim voldoende. Omdat ik door mijn ziekte vaak heel moeilijk kan eten wordt zonder problemen het menu aangepast. Geweldig!!!
Arnout .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
Diverse keren hier geluncht, altijd erg smaakvol, en porties zeker voldoende groot.
Bediening zeer vriendelijk, wij komen er dan ook graag