Lunchroom De Koffiebranderij

Kerkstraat 100 1211 CS Hilversum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lunchroom De Koffiebranderij

Y. T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Verrassend genoeg vonden wij de koffie hier echt niet lekker, een hele vreemde bijsmaak zat eraan en waren dus teleurgesteld. Maar ja, smaken verschillen. Verder zijn de broodjes hier OK, beetje ouderwets lunch cafe idee. Wel hoorde we een paar keer het belletje van een magnetron afgaan, dat geeft dan toch niet zo'n prettig gevoel. Binnenterrasje is lekker uit de zon en kids kunnen hun gang gaan. Helaas niet zo'n fantastische ervaring voor ons.
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Een heerlijk lunch café waar we vaak komen. Alles is lekker, zowel de koffie, de jus d'orange, de broodjes en de taart. De bediening is altijd vriendelijk, ondanks de drukte op zaterdag weten ze elke keer weer de broodjes snel op tafel te krijgen. Een klein geheim van Hilversum!
Bastiaanbon .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Wij gaan als jong gezin (zoontjes van 0 en 2 jaar) altijd graag naar de Koffiebranderij. Voor onze oudste is er een leuke speeltafel. Verder is het er meestal gezellig druk, maar nooit lawaaierig. Met een lekker achtergrondmuziekje en heerlijk eten kan ik deze lunchroom iedereen aanbevelen. Ga zo door!
Djackowacko .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Super service, lekkere tosti's en de lunchroom heeft een klassieke uitstraling. Het is gedecoreerd met allerlei nostalgische koffiemolens. Met een rustig achtergrond muziekje is het heerlijk om er even te ontspannen!