Lunchroom De Binnenstad

Zaterdag 10:00 - 18:00
Zondag Gesloten
HeinvS .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Lunchroom de Binnenstad wordt door een echtpaar op leeftijd gerund. Alhoewel je ze niet veel in een actieve rol zult aantreffen zijn ze vaak aanwezig. De locatie is tegenover de Design Academy en de inrichting van deze lunchroom is dan ook in zijn geheel ingericht door twee kunstenaars. Conform heeft daar trouwens niet onder geleden naar mijn mening. De kaart biedt een grote variëteit aan eten waaronder ook een soep van het sterrenrestaurants de Treeswijkhoeve. Je merkt aan het eten én de bediening dat deze eetgelegenheid duidelijk voor een niveau hoger staat. De prijs is echter concurerend met de vele lunchrooms in de "binnenstad" van Eindhoven.
Kortom; een echte aanrader voor eenieder!!!
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Leuke lunchroom in het centrum van Eindhoven. Vooral de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Er is een ruime keuze uit broodjes, tosti's, verschillende (culinaire) kroketten en soeppen. Ik heb hier met een groep van 11 collega's gegeten en wij werden snel en goed bediend. Zeker een aanrader dus als je met een grotere groep snel wilt lunchen in de stad!
Jannekemoo .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Gevarieerde lunchkaart. Het drinken en eten wordt verzorgd opgediend. Het interieur ziet er heel mooi uit en het personeel is vriendelijk en attent. Zeker een adresje om vaker naartoe te gaan.