Lunchroom Blom

Meer informatie over restaurant Lunchroom Blom

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Alwin B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Prima lunch café waar de tijd lijkt te hebben stil gestaan. De kaart kent een uitgebreide sortering, van broodjes met warm en koud beleg tot uitsmijters tot pannenkoeken. De verse jus is prima.
Snelle bediening wat ik altijd prettig vind bij een eenvoudige lunch.
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Op zaterdagmiddag liepen we met 2 personen het eetcafé binnen. Druk bezet. Er was genoeg ruimte tussen de tafels al mag het interieur wel iets gemoderniseerd worden. Snelle en vriendelijke bediening. Prettige sfeer. Zowel de salade carpaccio als de uitsmijter ham kaas smaakten ons goed. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Classic .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Mijn favoriete lunchroom op de Nieuwendijk. Lekker eten, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer. Ik had laatst een broodje carpaccio, heerlijk! Daarna nog een broodje mozerella pesto en tomaat samen met een verse jus, ook weer super. Vaste klant!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Een lunchroom voor het winkelende publiek van de Nieuwendijk en toeristen. De inrichting is lelijk en overdadig in het crème. De bediening daarentegen is vriendelijk en zeer attent. Het eten is nogal standaard. Ik had de gegratineerde uiensoep en de clubsandwich met gerookte kip. De soep leek uit blik en de clubsandwich was te overdadig belegd met kip. Bacon heb ik niet kunnen ontdekken en de smaak was daardoor dan ook erg vlak. Niet voor herhaling vatbaar.
Zdg .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
Een mooie zaak midden in het centrum. Vriendelijke meiden in de bediening en goede service. Geitenkaas broodje viel helaas niet in de smaak, maar dit is mijn persoonlijke mening. Ik ben hier vaker geweest en het eten is altijd goed.
Vischmail .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Heerlijk geluncht. Iedereen (6 personen) was vol lof. Het was ontzettend druk maar er werd snel een tafel geregeld. Hele vlotte en aardige bediening. Door de enorme drukte wat rommelig maar de hoge kwaliteit en de ruime porties vergoede veel. Lekkere verse Jus 'd Orange.
Zondermeer .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Bij binnenkomst wordt je in het Engels begroet. toch jammer voor een Nederlands bedrijf. Daarna werden we vriendelijk en goed geholpen. Het eten was lekker, maar werd helaas op een koud bord geserveerd waardoor het al lauw was toen het op tafel kwam. Het Engels ontbijt was echter wel goed bereid en de hoeveelheid precies goed. Lekker vers geperste sinaasappelsap, niets op aan te merken. beneden ziet de zaak er spik en span uit, alleen de toiletten zijn toe aan een make-over. Het is oud en je moet er de trap voor op. Wel voor herhaling vatbaar.
Paulus D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2013
Bij binnenkomst ging ik eerst op een van de hoge tafels zitten maar dit was niet zo heel comfortabel dus liep ik verder naar achteren en nam plaats aan een kleine tafel. Korte tijd later werd mijn bestelling opgenomen en vervolgens bezorgd. De club sandwich met kip was zeer rijkelijk gevuld en erg lekker. De verse jus d'orange was inderdaad niet uit een pakje! Een personeelslid moest tijdens mijn verblijf een kapot glas weggooien in de glascontainer die achter een schuifwand schuil stond, zij liet vervolgens de wand openstaan en mocht ik tot aan mijn vertrek genieten van mijn uitzicht op de groene container. In deze zaak liep relatief veel personeel rond maar het was er niet zo druk als mijn vorige bezoek.
Al met al, lekker gegeten maar ik werd weinig geïnspireerd door alles er omheen.