Lunchroom Achterommetje

Maandag t/m Woensdag 10:00 - 17:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 19:30

EngelOverDeTong ..
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Onaangekondigd met een groep van 9 man (!) bij 't Achterommetje binnengelopen voor een lunch. Even was er lichte paniek in de ogen van de dames, maar 2 minuten later zaten we collectief aan een tafel en alles was supergoed geregeld. Respect; er zijn plenty tentjes die dan gewoon 'nee' verkopen...

't Achterommetje moet je weten te vinden. Het zit aan een zijstraatje van de Haagse Passage en het is een goed verstopt juweeltje. Ondanks de wat vage locatie is het er binnen fris, de bediening is snel en alert, ze zijn flexibel (ook als je met z'n negenen bent) en de lunchgerechten zijn heerlijk. Aanbevelenswaardig is het 'Broodje van de eeuw' met dunne plakjes biefstuk met truffelmayonaise. Maar ook de pompoenburger en het broodje met geitenkaas zijn heerlijk. Erbij serveert men allerlei smooties en fruitmixen, maar ook gewonere dingen als groene of verse muntthee.

Voor een broodje met een drankje ben je pakweg een tientje kwijt; dat is niet heel goedkoop, maar de ingrediënten zijn vers en van goede kwaliteit. Ik kan 't Achterommetje aanraden.
Hella M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
Heerlijke broodjes en zelf je tosti samenstellen, een bovengemiddelde bak koffie en alles even lekker en vers, supervriendelijke bediening en prima prijs/kwaliteitverhouding. Eén minpuntje: als de tent vol zit, zou de muziek wat zachter kunnen, men probeert er bovenuit te praten en dat geeft een heel drukke en luidruchtige indruk (vonden wij althans). Vroeger met die jazzy muziek hadden we daar geen 'last' van. Verder niks dan lof.
Da L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2013
Geluncht met een desembroodje met pompoenburger. Helaas was het desembroodje vervangen door een bruin volkoren broodje en dreef de bodem van het broodje in de zoetzure chilisaus. Weinig extra groenten erop, had iets meer verwacht. Buiten dat een heerlijk broodje. Capuccino wordt geserveerd in kleine kopje maar is verder oke.
Arlette N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Broodje van de eeuw (dun gesneden malse biefstuk) en de pompoenburger (vegetarisch) zijn de echter aanraders. Heel origineel super lekker brood met een heerlijke smaak en royale hoeveelheden. Zelfs de salade bij het broodje smaakt origineel en is met zorg bereid. Een pareltje in het Centrum van Den Haag. Reserveren vooral op zondag nodig, mede vanwege de zeer goede prijs / kwaliteit verhouding (ca. Euro 9 inclusief consumptie!) ook de taarten zijn aan te raden, alles wordt dagelijks vers bereid. Complimenten aan de zeer vriendelijke bediening en de toppers in de keuken!
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Dit is een pareltje in Den Haag. Superlekkere broodjes, salades en andere lunchgerechten. Ook de zelfgemaakte taarten zijn niet te versmaden. Bediening altijd behulp- en opmerkzaam. Enige nadeel: op zaterdagmiddag zit het vaak vol. Reserveren dus!
DonkS .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Een van de leukste plekjes om even lekker te lunchen. Kom hier regelmatig met vriendinnen. Altijd prima eten en goede service.
eter123 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2012
Broodje van de eeuw en brood met warme brie gegeten. Verrassende combinaties, broodjes waren heerlijk, net zoals de muntthee. Even zoeken voor je het hebt gevonden.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Heel fijn om hier te lunchen! Of je een broodje wilt eten of gaat voor een lekkere kop koffie met een stukje taart, het kan bij 't Achterommetje. Het is er altijd gezellig druk en de bediening is vriendelijk en professioneel. Hier ga ik nog vaak lunchen en/of koffie drinken!
Christel_Tastes .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Heerlijke broodjes, vriendelijk personeel en een knus tentje om even met een vriend of vriendin bij te praten. Bij het Achterommetje hebben ze het goed begrepen, hier kom ik zeker een keertje terug!
Andrea M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Als je weet waar het zit: altijd lekker lunchen midden in centrum Den Haag! Binnen en boven is het gezellig zitten, buiten zijn er betere terraslocaties te bedenken, maar 's middags wel in de zon dus wat wil je nog meer :) Duurde laatst wel een kwartier voordat er iemand aan kwam zetten om de bestelling op te nemen, terwijl het behoorlijk rustig was. Maar het eten is van goede porties en altijd vers en smakelijk, ongeacht wat je besteld!
anne303 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Heel erg leuk en lekker! Onze broodjes waren top! vooral de kikkererwten burger viel erg in smaak! Dit is zeker mijn favorieten tentje!