Lunchroom Achterommetje

6,2
Erg rumoerig
RB68 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Teleurstellend!! 2 x eerder hier gelunched maar de kwaliteit is achteruit gevlogen. Eten niet goed van kwaliteit. Salade geitenkaas saai alleen sla en geitenkaas. Broodje met biefstuk (was gewoon rosbief) ok maar waarom geen verse parmezaan? Bediening slecht, jongelui die alleen maar met elkaar achter de bar hingen om te praten. Moesten na 10 minuten vragen of we konden bestellen. Tweede drankje werd niet aangeboden, overal tafels vol vies servies. Het oogde rommelig en slordig. Jammer hier kom ik niet meer terug..
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Herhaaldelijk bij Achterommetje gelunched en ook keer een shopping night menu gedaan wat toen goed was. Echter...afgelopen vrijdag zeer teleurstellend shopping night menu met torilla's met groenten uit blik, gortdroge kip en voor 15 euro nog veel te duur! jammer want ga hier nu geen risico meer nemen met toekomstige lunches.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Verscholen in het centrum een knusse lunchroom waar je goed kunt eten. Goede koffie (als het warm is) en veel variaties aan lunchgerechten die net iets anders zijn. Verse producten en geen zuinige porties.
De bediening is erg vriendelijk, maar ze laten je wel erg lang wachten op de bestellingen. Als je al kan bestellen, want 20 minuten voor je uit staren met een hippe kaart voor je op tafel is te lang. Nog eens 20 minuten wachten op een bestelde cappuccino die lauw op tafel kwam, is te lang. 35 minuten wachten op een broodje gekruide koude kip is te lang. Alles bij elkaar bijna 2 uur gedaan over een lekkere, maar in essentie simpele lunch. Te lang!
Het decor doet wat krakkemikkig aan en het meubilair is behoorlijk klein, maar zo groot is de zaak niet (ondanks 2 verdiepingen). Goede schoonmaak en een verfbeurt kan helpen.
Gilissen90 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Leuke verscholen locatie. Heerlijke burger gegeten op een goed broodje met knapperige korst. Had zonder kaas besteld maar dat was helaas niet doorgekomen. Tafelgenoten hadden een tosti en een quiche met salade, waren ook erg lekker. Prima sfeer, prima koffie. Had wat eerder opgemerkt mogen worden dat we naast drinken ook eten wilden bestellen. Verder kan het decor een opfrisser gebruiken, maar voor het eten kom ik zeker terug.
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Gisteren hier geluncht. 2 keer broodje van de eeuw. Broodje was lekker en vers bereid. Zowel de drankjes als de broodjes uitlevering duurde veels te lang. We hebben meer dan een half uur op 2 broodjes moeten wachten. Verder is de aankleding een beetje rommelig en gedateerd.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Leuk en gezellig plekje waar je heerlijk kunt lunchen!
Broodjes zijn goed van smaak, en goed belegd.
Ook voor vegetariërs is hier voldoende keuze.

Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Al enige jaren ga ik met regelmaat lunchen hier. Afwisselde kaart, helaas is de hoeveelheid/ kwaliteit naar mijn mening wat veranderd. Eerst was t zeker 9/10 waard!!
M'n vaste recept is: t broodje van de eeuw. Dit was eerst vol belegd vleeswaar, groot snee brood, voldoende rucola en truffelmayo erop. Afgelopen 2x viel dit vies tegen helaas.
De vaste recept van een vriendin van mij... Hamburger. Dit was naar haar mening ook sterk verminderd. Erg jammer! T eten is en blijft lekker maar jammer dat de hoeveelheid is veranderd. De verschillende verse sapjes zijn ook een aanrader.
De lokatie is leuk. Midden in t centrum maar toch rustig afgelegen. T is altijd vol en de bediening is altijd gezellig en snel.
Malou K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Eindelijk eens bij het achterommetje gegeten! Paar keer eerder een poging gedaan maar toen zat het elke keer vol. Dit keer gereserveerd en erg lekker gegeten (broodje met brie, walnoten en druiven). Zeker een plek om nog eens terug te komen.
Kroja .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Leuk lunchtentje dat we per toeval vonden. Broodjes zijn lekker, de focaccia zalm bijzonder maar de tomatensoep kon iets meer smaak gebruiken, was nu vrij vlak. Maar zeker niet duur en gewoon erg gezellig en knus.
Degapendeeterd .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Vorige week hier toevallig terechtgekomen, het ligt verscholen. Heerlijke salade met spinazie en vers sapje. Mijn disgenoot had een salade met kip, er was gevraagd zonder bacon, werd in eerste instantie toch geserveerd, vandaar service iets lager gehonoreerd, maar was uiteindelijk zeer goed van smaak.
Hankster .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Gewoon een heerlijk lunchtentje in een hoekje van de stad dat je maar al te gemakkelijk over het hoofd ziet. Bediening is prima, de broodjes zijn lekker en divers en het zaakje is wat klein en de stoelen buiten wat ongemakkelijk. Maar wat zou het? Het eten is er meer dan prima!
Sophie A.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Leuk tentje om na het shoppen te lunchen. Eten is altijd lekker en
een goede bediening! Bijvoorbeeld het broodje van de eeuw is erg lekker en heeft veel smaak. Prijs-kwaliteitverhouding is prima!
A M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
afgelopen week heb ik hier een groepslunch laten organiseren, en één ding kan ik met zekerheid concluderen: iedereen was enthousiast en tevreden, ook de locatie en haar bediening zelf. We kregen netjes alles op tijd, er was voldoende diversiteit, alles was even smakelijk en de service was op maat. Ofwel, een perfecte keuze voor een groepslunch !
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Leuke lunchroom gelegen in n zijstraatje van de Haagse passage. Noem t een verstopt pareltje. We gingen boven zitten, beneden was het vol. De bediening kwam snel en was vriendelijk. Ik had een muntthee besteld en het glas was halfvol. Nu ben ik geen standaard zeur, maar voor 2,50 wil ik gewoon een vol glas thee. De bediening deed er totaal niet moeilijk over en bood zelfs haar excuses aan. Hoe keurig is dat? Ik heb een tosti geitenkaas met tomaat gegeten, wel wat aan de prijs voor een tosti (4,50 pfffff) maar t was een lekker hapje. Prima plek dit, een echte aanrader. Ik ga hier zeer zeker terugkomen.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Leuk lunch tentje met mooie verse producten. Het groentetaartje en de pompoenburger waren voortreffelijk! Gaan we zeker terugkomen.

Karlyne S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2013
2 maanden terug hier beland met een vriendin voor lunch. Wat een klein pareltje. Sindsdien al weer 2 keer geweest. De bediening is goed en de broodjes een genot, goede prijs kwaliteit verhouding.

Kom zeer snel weer!
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Een lunchroom welke je moet weten te vinden, maar als je hem hebt weten te vinden (en een plekje heb weten te bemachtigen, want het is er altijd druk)... Dan word je niet teleurgesteld: verse producten, zelf samen te stellen tosti's en heerlijke thee.

Het is een klein zaakje en als hij vol zit kan het er wel een beetje druk en rumoerig zijn. Gelukkig blijft de bediening snel en alert.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
Weer eens met een gast van buiten Den Haag geluncht bij deze vriendelijke lunchroom. Deze was prettig verrast: dichtbij het station, trams en winkels. En heel goed geluncht: fenegriek kaas en de zalm. Ruime porties. Bij de koffie de zelf gebakken taart. Fijn dat je kunt reserveren, van zoals altijd zat het vol met de lunch - in ieder geval beneden.

Enige afrader - ook hier - de trap naar de toiletten.
Nicolien V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Hier halverwege de middag binnengewipt voor een drankje en iets erbij. Dat laatste ging niet lukken, want al op dat tijdstip was bijna alle taart op. En alle sapjes ook. Dat was een flinke tegenvaller want er stonden lekkere dingen op het bord. Vervolgens voor koffie gekozen en daar er lang op moeten wachten. Leuke aankleding en vriendelijke bediening. Conclusie; vast een erg leuke tent als het minder druk is, als de bediening meer tijd heeft en de voorraad op orde. Voor dit keer helaas nét niet.
EngelOverDeTong !.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Onaangekondigd met een groep van 9 man (!) bij 't Achterommetje binnengelopen voor een lunch. Even was er lichte paniek in de ogen van de dames, maar 2 minuten later zaten we collectief aan een tafel en alles was supergoed geregeld. Respect; er zijn plenty tentjes die dan gewoon 'nee' verkopen...

't Achterommetje moet je weten te vinden. Het zit aan een zijstraatje van de Haagse Passage en het is een goed verstopt juweeltje. Ondanks de wat vage locatie is het er binnen fris, de bediening is snel en alert, ze zijn flexibel (ook als je met z'n negenen bent) en de lunchgerechten zijn heerlijk. Aanbevelenswaardig is het 'Broodje van de eeuw' met dunne plakjes biefstuk met truffelmayonaise. Maar ook de pompoenburger en het broodje met geitenkaas zijn heerlijk. Erbij serveert men allerlei smooties en fruitmixen, maar ook gewonere dingen als groene of verse muntthee.

Voor een broodje met een drankje ben je pakweg een tientje kwijt; dat is niet heel goedkoop, maar de ingrediënten zijn vers en van goede kwaliteit. Ik kan 't Achterommetje aanraden.