Lunchrestaurant Vishandel Honing

Veerstraat 1 1404 CG Bussum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lunchrestaurant Vishandel Honing

Edgar S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Zaterdagmiddag even een lekkerbekje gegeten. Ook wat inktvisringen, surimi en scampi voor de rest van het gezelschap. Alles gefrituurd. Helaas was alles zeer vet, veel te vet. Het was ook niet lekker gekruid en de sauzen (knoflook en ravigotte) waren ook vlak en dun. Het was helaas echt niet lekker en echt slecht. Daarna ben ik recensies op Iens gaan opzoeken en ik zie dat al langere tijd de ervaringen hier niet goed zijn. Jammer, want super centraal gelegen en we komen er ieder weekeinde wel langs, nu we in Bussum wonen. De ambiance is ook niet gezellig, maar voor even snel een visje maakt dat niet zo uit.
Een aantal weken geleden hier een harinkje gekocht en die was wel goed.
Ernst M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Vrijdagavond koopavond in Bussum het restaurant is gekoppeld aan de winkel en zit bijna helemaal vol. Vlotte bediening
Buikje vol van een heerlijke pannetje Mixed Fish een echte aanrader.
M O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2012
Bah bah en nog eens bah. Eigenlijk is de vis hier slechter dan in de supermarkt. Het ziet eruit zoals je van een vishandel verwacht hoor, niets bijzonders maar ook niets echt belabberds. De service is er op zich in orde, daar ligt het ook niet echt aan. Het ligt eigenlijk gewoon aan de kwaliteit van de vis die beneden maat is. Jammer.