LunchLokaal Noen

Meer informatie over restaurant LunchLokaal Noen

Kan beter
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Lunch gebruikt met 6 personen. Heerlijke gebakken mossels met frites. Salade geitenkaas en kalfskroketten. Heerlijk. Vriendelijke bediening. Gezellige ruimte, zowel voor als achter. Ook buiten voldoende plaats. Aanrader.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Samen met mijn partner heb ik hier de lunch gebruikt. We namen beiden een clubsandwich en die smaakte heerlijk. Het was een hele klus om deze flinke portie op te krijgen, maar dat stond op de kaart al vermeld; voor de stevige trek.
De bediening werd gedaan door Eddy, die met behulp van een geplastificeerde kaart met plaatjes de bestelling opnam en even later kwam brengen. Hij deed het prima en kwam ook nog vragen of alles naar wens was. Nou dat was het!
We hebben heerlijk relaxed geluncht in een leuke zaak met heel sympathiek personeel. Van begeleiders tot deelnemers TOP!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Lunchlokaal Noen in het centrum van Roosendaal wordt gerund door jonge mensen met een verstandelijke beperking die onder begeleiding van enthousiaste professionals in de lunchroom werken. Je komt binnen via een grote poort waardoor je op een binnenplaats komt waar het heel goed toeven is onder de bomen of parasols. Ook binnen zijn voldoende zitplaatsen. Onze bestelling werd vlot opgenomen door en van de begeleiders en later werd de koffie gebracht door een aardige jongedame. Prima. Op de lunches (clubsandwich en een salade) moesten we wel even wat langer wachten, maar toen dat arriveerde smaakte ook dat erg goed. Noen is een leuke plaats om te lunchen (wat ook heel wat mensen doen) op een prachtig plekje in de binnenstad van Roosendaal. Zeker een aanrader. Leuke enthousiaste medewerkers die hard werken en op deze manier een hele zinvolle bijdrage leveren. Goed initiatief!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Je moet echt weten dat deze zaak bestaat, want e.e.a is wat moeilijk te vinden en slecht aangegeven. Het is een lange uitgestrekte zaak die helemaal voorin ingericht is als een historisch klassieke huiskamer, helemaal achteraan is, in de oude stal, de inrichting heel anders. Dat het een stal was is nog duidelijk te zien. De ontvangst was een beetje knullig maar na 5 minuten wachten werden we eindelijk opgemerkt aan de balie. Wel vriendelijk personeel verder. Bij warm weer is er nog een terras helemaal achteraan

Bescheiden maar goed gevarieerde lunchkaart, ruime gerechten die goed van smaak zijn. Kortom een leuk adresje om eens langs te wippen.