Lunchcafe Zus & Zo

Meer informatie over restaurant Lunchcafe Zus & Zo

Voordelig
PatrickLasaroms .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Onlangs gegeten. Supervriendelijke bediening. Het is eten is simpel, maar niet duur, dus hebbelijk. We waren met ons dochtertje van 11 maanden en de kok heeft speciaal voor haar groenten en kip gekookt. Kosten: €2,50 geweldig!!!! Kortom; simpel, voordelig en vriendelijk
Wimvankeulen29 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Al sinds jaar en dag vaste gast bij Zus & Zo. Een lunchcafe die zich niet laat leiden door trends maar een compleet eigen idee heeft over hoe een lunch moet zijn.

Favoriet zijn sandwich Zus. Drielaags met krokant spek, frisse dressing en heerlijke kip en sandwich Martino. Lekker pittig, zonder dat nare verdovende gevoel in je mond na pittig eten.

Leuk terras met uitzicht op de kerk, waar ook altijd mensen zitten.
KeLo .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Het ziet er best leuk uit en is erg populair. We begrijpen niet waarom. We zijn 3x geweest. 2x voor lunch en 1x voor borrelhapjes. Steeds slecht eten. Bediening laat op zich wachten, maar is wel vriendelijk. Puur om het eten gaan we dus echt nooit meer.
Extra tip: voor mensen die zwanger zijn, is bijna niets op de lunchkaart geschikt.
Pepita .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Leuke en trendy lunchroom. Uitgebreide kaart, wij kozen de beroemde club Zus en een geitenkaas salade, allebei erg lekker. Prijs/kwaliteitverhouding is erg goed. Reserveren is noodzakelijk in het weekend.
Klein minpuntje was de drukte en het iets gehaaste personeel.
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Hier van de week heerlijk met familie op het terras in het zonnetje gezeten. Mooi plekje om te lunchen! Verse jus d'orange en broodje oude kaas (goed belegd, met diverse groente) gegeten. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Één bestelling was helaas niet goed doorgekomen, maar werd door het personeel snel en netjes opgelost. Leuk restaurantje!
NJBogers .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Zus en Zo is een lunchcafé in het centrum van Etten-Leur. Met de paarse inrichting van het restaurant is het een opvallende horecagelegenheid. Het eten is erg goed en de kaart is erg uitgebreid. De prijs-kwaliteitverhouding is prima. Vooral de sandwich Zus is een aanrader. Op vrijdagavond is Zus en Zo ook open voor het diner. Dit hebben we laatst eens geprobeerd en ook dit is een succes. Wij komen hier met regelmaat terug. De kwaliteit van het eten is constant.