Lunchcafé Zonder Meer

Fred D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk geluncht bij Zonder Meer. Fris interieur met een open keuken. Gastvrij personeel. Aan de gerechten wordt veel tijd en aandacht geschonken. Ook het prijsniveau is vriendelijk. Het is een leerwerkplek waar mensen met een beperking deel kunnen nemen aan het arbeidsproces. Een mooi initiatief dus!
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Vandaag een ervaring rijker tijdens een lunch bij Zonder Meer.
Het ligt wat verscholen bij de Hema met een leuke inrichting en bijzonder vriendelijk personeel. Ik vind de formule die ze hanteren uitstekend en het eten is boven gemiddeld van kwaliteit. een initiatief wat velen zouden moeten volgen!
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Vandaag hier een omelet met zalm/ brie en een broodje 'zonder meer pikant' (thaise kip) gegeten: zag er goed uit, smaakte prima!
Een fris ogende zaak, zonder al te veel poespas.
Bediening die attent is, zonder te overdrijven.
Wat wil een mens nog meer!
Ingrediënten dus om regelmatig langs te gaan. Wat jammer dat we in Leiden wonen - net even iets te ver.
Maar zeker een aanrader! Dus mensen: ga er eens langs!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Hier binnengewipt voor een lunch en dat is ons prima bevallen. Wij namen een tosti brie/bieslook en een omelet naturel en die waren prima bereid. Lekker smeuïg, ruime porties, heerlijk brood. Vriendelijke en attente bediening: perfect. Een leuk zaakje, waar je niet zomaar langsloopt, maar echt naartoe moet lopen. Simpele, nette inrichting: leuk die postzakkussens als decoratie.
Wij gaan er zeker vaker komen!
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Even snel geluncht bij mijn vrienden van Zonder Meer.
Top bediening in een leuk pand.
De chef gebruikt goede en eerlijke producten, dat proef je.

Ga zo door mensen.
Laurentinah .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Dit is een echte parel, verstopt naast de HEMA in het dorp. Het cafe is fris en open. Modern en gezellig, met een warme sfeer. We hebben hier heerlijk gelunched!
De bestelling van de drankjes werd zorgvuldig door onze serveerster opgeschreven. Toen de drankjes werden gebracht (met een trotse glimlach), werd ook de bestelling voor de broodjes opgenomen. Voor de zekerheid na afloop even herhaald. We zaten heerlijk met de zon in de rug te wachten op ons eten. Dat duurde ook niet lang en wat een porties! Daar kon je 'u' tegen zeggen en zo lekker. Tip: even reserveren. Het zat er bomvol toen wij vertrokken.
Pjvanl .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Dat het lunchcafé Zonder Meer met behulp van super gemotiveerde mensen (met een lichte beperking) een fantastische lunch aanbiedt is bekend, maar daarnaast bestaat o.a. ook de mogelijkheid voor besloten groep om er te dineren. Dat deden we dus vanavond. De sublieme maaltijd, bereid en geserveerd door mensen die zich met veel genoegen inspannen om het iedereen naar de zin te maken maakt de avond tot een feest. Een bijzondere waardering voor de medewerkers met de professionals voor hun kookkunst en motivatie. Dit is een pareltje waar we in Oud-Beijerland trots en zuinig op moeten zijn. Van harte aanbevolen.
Lekkereten2222 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Een aanrader voor bijvoorbeeld een heerlijke lunch of "wat de pot schaft" op vrijdag.
Er wordt gewerkt met verse ingrediënten en alles ziet er goed verzorgt uit. Zelfs een simpele tosti is een feestje op je bord en in je mond. We komen hier met regelmaat en het is altijd heerlijk.
SjaakSchipper .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Met de twee oma's voor Moederdag de lunch gebruikt in dit bijzondere lunch café. Wat een geweldige aanvulling voor de horeca in Oud-Beijerland. De bediening was fantastisch, attent en secuur. Het eten is van top kwaliteit, veel verse producten en goed bereid. Beslist een aanrader om eens terug te komen.
R. G.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Inmiddels 2 keer geluncht en 1 keer op vrijdag avond de schotel "wat de pot schaft" genuttigd.
Hele prettige en warme sfeer. De bediening is heel vriendelijk. Het eten is ook erg goed (o.a. broodje eiersalade en sateschotel). Het decor is gezellig. Doen mensen!
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Bijzonder. Bijzonder leuk, bijzonder lekker, bijzonder personeel,( mijn liefste exbuurjongen Frank )bijzondere klanten.. gewoon in 1 woord: Bijzonder! Van 10 punten. Oja we aten een broodje Thaise pittige kip.. ook al zo bijzonder,lekker ! Een echte aanrader.
Henri K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Met een stel collega's hebben wij geluncht bij Lunchcafé Zonder Meer. Vantevoren een tafel gereserveerd en dat was maar goed ook, het zat stampvol om 12:30 uur op een donderdag! Pannenkoeken en brood met kroket waren favoriet. Zelf heb ik een pannenkoek met spek en stroop gegeten, voortreffelijk!
De bediening is buitengewoon behulpzaam en dat gecombineerd met de leuke inrichting maakt Lunchcafé Zonder Meer een absolute aanrader voor het centrum van Oud-Beijerland!