Lunchcafé Stadhuis

Lange Kerkstraat 1 4461 JG Goes Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lunchcafé Stadhuis

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Samen met mijn vrouw geluncht op het gezellige terras. De lounge stoelen zitten heerlijk maar om te eten is het wat onhandig. De bedoening is vriendelijk maar zeer gehaast. Mijn vrouw nam een Italiaanse Tosti met bruin brood en die was erg lekker en ruim voldoende. Ik koos de varkenshaas saté met friet en mayonaise. De saté was meer een dikke spies vlees met een flauwe pindasaus. De friet was prima. Bij ET eten van de saté begon ik bij de dunste stukken. Die smaakten redelijk maar leken niet helemaal gaar. De dikkere stukken bleken gewoon rauw. Die heb ik dan ook laten liggen en het gemeld aan de serveerster. Zij ging het melden aan de kok. Geen reactie gekregen tot wij er naar vroegen bij het afrekenen. Oh ja, de kok zegt sorry en zal de volgende keer beter opletten. Verder niets. Ondanks de leuke locatie komen wij hier zeker niet meer terug.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Hier op 03-08-216 gaan lunchen. Leuke en vriendelijke bediening. Locatie ligt midden on centrum op de markt, Mooi en gezellig terras en binnen twee zalen , Leuke lunchkaart en daghap voor 6,50 . Ja je leest het goed. De ontvangst en service is hier met een lach en het eten ziet er allemaal heel mooi uit en smaakt erg lekker. Voor tussen het shoppen door zeker een aanrader ook bij wat grotere trek.
Yvonne-P .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Gereserveerd voor de high tea voor twee personen. Beide vegetariër, waarvan één meerdere allergieën heeft. Er is aller eerst hier al fantastisch open en professioneel op gereageerd. Het zou geen probleem zijn. Alles werd aan de telefoon nogmaals correct herhaald, wat ons nog meer geruststelde dat het goed zou komen.
Vandaag met z'n twee erheen gegaan. We werden vriendelijk en snel ontvangen. Zodra we zaten, werd gevraagd wie welke allergieën had, zodat de juiste spullen bij de juiste persoon terecht zouden komen. Ook dit werd vriendelijk en professioneel gevraagd, waardoor het geen ongemakkelijk moment was.
Helaas had één van ons al last van de maag voordat we aankwamen bij het lunchcafé Stadhuis. Nadat de eerste ronde was geserveerd werd duidelijk dat de maagpijn niet af zou zakken. Hierop hebben we aan het personeel gevraagd of we de spullen mee konden nemen naar huis. Ook nu werd er zeer vriendelijk gereageerd. 'Natuurlijk kan dat, ik zal alles laten inpakken.' Geweldig!!! Wat fijn dat we alsnog thuis onze high tea hebben kunnen voortzetten. Ik had niet verwacht dat we alles mee zouden kunnen krijgen, maar niets was minder waar. Er werd niet moeilijk over gedaan en we kregen geen enkele twijfelende of verstoorde blik. Binnen vijf minuten hadden ze alles voor ons ingepakt waardoor we snel weer op weg waren naar huis. Op weg naar buiten werd er nog beterschap gewenst en een fijne dag. Ook dit met een vriendelijke en gemeende lach. We zijn Lunchcafé Stadhuis en zijn personeel erg dankbaar voor deze vriendelijke en professionele service!

Kortom. Enorm tevreden over de service. Daarnaast is de high tea goed en zijn de hapjes professioneel en mooi opgemaakt en smaakte alles prima!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Vroeger in Goes gewoond en regelmatig een kopje koffie gedronken. Nu hier geluncht in dit van buiten zeer fraaie historische stadhuis, waarvan de gevel werd opgeknapt. Binnen een soort gewelven idee, dat leuk staat. Wel relatief weinig raam, maar gelukkig vonden wij wel een plekje aan het raam met uitzicht op het terras en de gezellige winkelstraat. Lunch prima met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Een van de leuke adresjes in het centrum van Goes om regelmatig terug te keren; de keus hierin is ruim. Wel lastig, dat de toilet is afgesloten, omdat deze zich vlakbij de uitgang naar de Markt bevindt; nu moet je steeds eerst 50 cent halen alvorens deze te kunnen gebruiken.
Emase .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Prima geluncht met een stokbroodje kalkoen en partner een stokbroodje rosbief. Het zat stampvol in het lunchcafe, desondanks werd de bestelling snel opgenomen en kregen we de broodjes ook binnen korte tijd op tafel. We gaan hier zeker nog eens lunchen.
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Prima geluncht vanmiddag. Heerlijke hamburger caprese gehad met patat. De bediening kwam regelmatig langs en was erg vriendelijk. De prijs/kwaliteitsverhouding is ook prima, evenals de locatie in het oude stadhuis. We komen er nog eens.
Voorelkwatwils .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
Al vele jaren geleden had ik met familie al eens gegeten in dit lunchcafé in mijn geboortestad. Toen was het een initiatief van de plaatselijke grootheid bakker Van Opdorp. Ook anno 2013 levert van Opdorp nog veel lekkers aan dit lunchcafé. Nu zaten wij op het terras en waren blij verrast door de attente bediening die niet alleen ons maar elke bezoeker op een keurige manier welkom heette, begeleidde en snel voorzag van een drankje. Onze keus was de huisgemaakte kalfskroket op brood en een broodje Zeeuws spek. De versheid van alle ingrediënten spatte er van af. De roux was goed op smaak en de kroketten waren vers gebakken, geserveerd op overheerlijke ambachtelijk Zeeuws brood was het eten een festijn. Zelfs de garnituur in de vorm van verse slablaadjes, in Juliette gesneden wortel werden omdat ze er zo lekker vers uitzagen geheel opgegeten. Het broodje Zeeuws spek was van een ongekende volle smaak. Ook hier zorgde de versheid voor een zeer aangename lunchervaring. De zorg waarmee het verse ambachtelijke broodje gesmeerd was en voorzien van vers Zeeuws spek eveneens met een knapperige garnituur van sla leverde dat tevreden gevoel op waarvan iedereen hoopt dat hij dat krijgt na het nuttigen van een lekkere maaltijd. Op het gezellige terras met een vlotte, leuke en attente bediening was het goed toeven. Een minpuntje vind ik de moeilijk te vinden en lastig toegankelijke toiletten (te smalle en steile trap). Een prettige horecagelegenheid waar de prijs in overeenstemming is met de kwaliteit.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Leuk terras en het eten was goed, vriendelijke service dit zeker een hoger cijfer had gekregen indien we blijkbaar net een beetje uit het zicht zaten en nogal moeite moesten doen om de aandacht te krijgen. Lukte dit dan was de service vriendelijk en goed. Lunch gerechten origineel en goed, mooi opgemaakt. Echter net niet onderscheidend genoeg om heel hoog te scoren. Absoluut een terras om eens lekker een lunch te gebruiken
Rene .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Zeer slechte lunch. Hoe verzin je het, een hamburger met een soort tomatenpuree en een plak ham afgeserveerd met droge salade met wortels. Ook de kalfskroketten mogen ook wat exclusiever. Zonde, want de locatie is uniek.
Zoetebrock .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
geluncht in het lunchcafé Stadhuis/ in de zomer al eerder buiten gezeten maar nu binnen/helemaal vol, tegen de honderd plaatsen/uitsmijter en kroketten van zeer goede kwaliteit en relatief goedkoop/sfeer heerlijk druk in oude gewelvenomgeving/ de bediening snel en zeer attent/absoluut aan te bevelen.
Zonfamily .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Voor donderdag de 18e hier rond 18.00 tafeltje gereserveerd. Maar goed ook, zaak zat vol. Waren vanwege de weersomstandigheden (regen) echter al om 17.30 in de zaak aanwezig. Geen probleem, een tafel kwam net vrij en die konden we hebben. Noem ik nog een klantvriendelijk. Super. Bestelling gedaan, eten wat de pot schaft, en tot onze grote verbazing binnen 10 minuten eten al op tafel. Smaakte allemaal prima; portie OK, temperatuur goed, lekker gekruid en de frieten French en knapperig. De aanwezige salade kon wat creatievere, maar wat wil je voor die prijs. Als dessert nog prima apfelstrudel met dot slagroom, vanillesaus en een overheerlijk kopje koffie. Na minder dan een uur stonden we weer wel voldaan buiten. Gelukkig was het nu droog. Al met al een prima locatie, lekker eten en een vriendelijke en vlotte bediening. Top.
Starreveld .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Op donderdagavond (koopavond) 5 juli 2012 gegeten 'wat de pot schaft' á 6.50 Euro. Een gerecht voor iedere gast. Kalfsfricandeau met garnering van groente , met frites of wedged potatoes. Kennelijk populair door de drukte en reserveringen. Prijs-Kwaliteit is uitzonderlijk voor Nederland. Laat velen hier een voorbeeld aan nemen. Prima.