Lunchcafe Plein 10

6,9
6,7
Naomi85 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Ik kom regelmatig bij Plein 10 aangezien het op een centraal punt ligt in de binnenstad van assen. Op het terrasje is het altijd gezellig en 's winters vaak tussen het shoppen door een lekkere warme choco. Het is een erg laagdrempelig lunchcafé waar iedereen welkom is. Het is geen 5-sterren restaurant maar het eten is bijna altijd wel lekker en zo niet dan geef ik dat meteen aan en wordt daar wat mee gedaan. De bediening vind ik enthousiast en vriendelijk. Ik kom er graag!
Gert239 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Vandaag op plein bij Plein 10 gezeten in de zon.
Na broodje 'warm' vlees te hebben besteld kregen wij geen warm vlees. Na dit bij Charon te hebben aangegeven werd dit direct en bekwaam opgelost. Helaas was het 2e broodje ook koud. Gelukkig iets warmer dus toch maar opgegeten vanwege de trek die wij hadden.

Rest van personeel kwam zeer ongeïnteresseerd over. Met het oog op komend zomer seizoen; beste uitbater, doe hier wat aan!
PS. Dit geldt niet voor charon
Heeshees .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Gisteren een bezoek gebracht aan Plein 10, midden in het centrum van Assen.
We werden vriendelijk ontvangen door de medewerkers. We hebben een broodje gegeten en heerlijke koffie gedronken. ( broodje op aanrader van het vriendelijke meisje in de bediening )
Als wij weer in Assen zijn zullen we zeker weer een bezoek brengen aan dit gezellige lunchadres.
Wij kunnen het alleen maar aanraden!
J F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Zonder erg kritisch is zijn is het lastig over deze gelegenheid echt positief te zijn. Het is een beetje shabby en niet trendy. Gedateerd interieur, te rumeurige klanten. Bestelde ook de appelstrudel, de smaak was goed maar de slagroom niet. Liep snel uit. Tja, en de bediening, niet attent en traag, afrekenen duurde te lang. Het pand is gelegen aan her centrale plein in Assen, waar trouwens weinig te zien is. Niet een aanrader.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Het enige wat hier echt leuk is, is de plek waar het zit. Een foeilelijk ouderwets interieur en bediening wat rond de kassa hangt. Broodje Rome was wel lekker, maar niet bijzonder. Verder ook geen bijzondere kaart.
Helaas komen wij hier niet weer terug.
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Capuccino.... lauw.
Appeltaart koud..slagroom helaas uit een spuitbus dus verdwijnt terwijl je kijkt.
De apfelstrudel met vanillesaus en de slagroom was echt een aanfluiting. Bijna het halve bord vol slagroom wat snel weg is als je het niet snel op eet.....erg klein stukje apfelstrudel en de saus. ...was verschrikkelijk dun en smaakloos.
Hebben het allemaal genoemd bij de kassa en het enige wat er werd gezegd was...De koffie hadden we direct moeten zeggen, dan had ze nieuwe gemaakt De appeltaart komt uit de koelkast dus het klopt dat die koud is. En ze zei: eigenlijk was dus niet alles naar wens..Ik zei: niets was naar wens! En daar bleef het bij!!
Voor ons geen plein 10 meer!
Damia E.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Bij Plein 10 zijn de broodjes altijd lekker. Vaak is het druk, maar de wachttijden voor het eten vallen vaak mee. Helaas duurt het langer voordat de bestelling wordt opgenomen dan dat het duurt voordat je eten er is. Ik kom wel vaker bij Plein 10 en het duurt bijna altijd langer dan 20 minuten voordat er iemand naar de tafel komt, terwijl er wel langs gelopen wordt. Seintjes worden gezien maar wel genegeerd. Wat het nog vervelender maakt is dat er vaak bediening ook niks aan het doen is (bij de kassa hangen). Personeel is ook heel onverschillig, maar het zijn ook veel tieners.
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Leuke sfeer, attent personeel en gezellig ingericht. Mijn vader die slecht ter been was, kon er een krantje lezen terwijl wij een uurtje aan het winkelen waren. Bij terugkomst geluncht. Ik had een tosti. Aangegeven dat ik het zonder ham wilde. Jammer alleen dat er dan geen alternatief wordt aangeboden. Partner had omelet die prima was. Schoonvader was tevreden over de loempia. Het eten was ok.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Als je bent gekozen tot leukste koffiezaak van Nederland zijn de verwachtingen hoog. Bij binnenkomst, waar we nog net een tafeltje te pakken hadden, werd ons direct verteld dat vanwege drukte de wachttijd ongeveer 20 minuten was. Dat is netjes, want dan heb je nog de keuze om eventueel elders te gaan. Maar onze gerechten waren ruim binnen de 20 minuten, al kregen we eerst wel verkeerde broodjes voor ons neus. Pistoletje warm vlees vond ik minder, het vlees was sterk gekruid. Partner vond echter het pistoletje Plein Tang (de specialiteit) heel erg lekker vandaar gemiddelde van de 7. Afrekenen met pin kan aan je tafeltje, top!
Liquenda .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2013
Doorsnee kaart met prima broodjes. Prijs kwaliteit is goed. Altijd erg druk en je moet vaak wachten. De wachttijd wordt aan je doorgegeven. Vriendelijk personeel. Je kan er goede eten maar verwacht geen hoogstandjes.