Lunchcafe Juuls

• Huisdieren welkom , Terras
Voordelig
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Afgelopen zaterdag hier ivm familiedag geluncht met 25 personen. Gezellig aan een lange tafel. Caitlin zorgde voor een vriendelijke ontvangst. Personeel is professioneel en uiterst servicegericht en vriendelijk. Leuke keus uit gerechten en deze zijn allen zeer smakelijk en goed klaargemaakt. Ook de koffie is heerlijk! Absoluut een adresje om terug te komen. Een aanrader.
Miel C.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Lekker een broodje gegeten op het terras. (broodje gezond en Filet American)
super leuke en lieve bediening, daar wordt je vrolijk van!
ziet er schoon en verzorgd uit.
Lalanne .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Eten bij Juuls is iedere keer weer feest. Er hangt een zeer bijzondere sfeer, positief wel te verstaan. Wij komen er echt heel graag. Hoewel de broodjes al jaren hetzelfde zijn, smaken ze toch iedere weer uitstekend. Knapperige broodjes met heerlijk beleg van allerlei verse ingrediënten. Altijd geserveerd met mooie sla en de beroemde Juuls-dressing. Wat kan eenvoudig toch lekker zijn! Wij kozen deze keer wederom voor een heerlijke afsluiting met een mooi glas rosé. tot de volgende keer!
Sjoerd J.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Leuke lunchroom met kwalitatief goede gerechten. De Ciabatta met tonijnsalade was bijvoorbeeld echt om van te smullen en de broodjes met geitenkaas zijn goed bedeeld! De bediening wordt gedaan door mensen met een beperking, maar dat wordt heel goed en zorgzaam gecoördineerd. De prijzen zijn ook betaalbaar!
AnsVink .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Wat een ontzettend leuke lunchroom. Ik had er al veel over gehoord, er wordt gewerkt met verstandelijk gehandicapten. Het eten vond ik super! Ik had de geitenkaassalade en kreeg er nog een heel broodje bij. Waardoor het goed vulde. De koffie's die ik voorbij heb zien komen zagen er heerlijk uit, dus die ga ik de volgende keer proeven;) De prijzen zijn goed in verhouding, de bediening is beleefd en vriendelijk. Ik ga hier zeker vaker heen. Wat een leuk concept!
Buk D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Ik was hier nog nooit geweest. Zag er van buiten niet zo bijzonder uit. Heerlijk geluncht bij Juuls. Ik had een broodje gegrilde camembert op een bed van sla, met een mosterddressing er los naast. Erg smaakvol. We dronken er verse jus bij. De bediening is erg vriendelijk en de bedrijfsleidster is heel betrokken bij haar personeel, waarvan de meeste, zichtbaar of niet, een beperking hebben. Maar doordat zij hier kunnen werken, participeren ze in de maatschappij en konden wij eten op een bijzondere manier.
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Heerlijk geluncht bij Juuls. Huisgemaakte tonijnsalade + brood en een lekker bakje koffie. Bediening snel en toegewijd. Klasse!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
goeie club, goed doel, goede ambiance, goede gerechten...dit is een prima plek om even te lunchen in Gouda. de filet american was heerlijk en ruim voldoende, de jus was dus echt vers geperst en de kaasstengels een heerlijke snack. de prijzen zijn zoals het wezen moet
Vonknoor .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Vanmiddag met man en zoonlief hier een lunch genoten.
Een broodje filetamerican en een panini broodje met ham en geitenkaas. Ik was benieuwd of ik net als eerder deze week een homp gesmolten kaas zou krijgen ( in een ander restaurant) . En jawel, een behoorlijk geitenkaasje lag er op het paninibroodje met ham en lekkere salade ernaast. De helft van het geitenkaasje heb ik eraf gehaald en op die manier heb ik enorm van dit broodje genoten. Echt een heel lekker broodje. Mijn man en zoon wilden nog wel een broodje filet vanwege de goed op smaak gebrachte filet. Sommige smaak ervaringen blijven heel lang hangen en hoewel ik niet had verwacht dat uitgerekend Juuls hiervoor zou zorgen is dit wel waar. Daarnaast is het natuurlijk een prachtig concept...alle depressieve mensen zouden van de zorgverzekeraar hier verplicht een bezoek moeten brengen. Je wordt hier toch vrolijk van zoveel inzet en vrolijkheid van de bediening!
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Lunchcafe gerunt door gehandicapten. Prima broodjes, maar beperkte keuze. Tafeltjes dicht op elkaar en ook nogal gehorig. Op rustige momenten / door de weeks echter een leuke plek.

Broodje makreel (optie vd dag) was heerlijk en de ruime pluk groen om eea aan te kleden bleek verrassend goed op smaak. Verse jus + cappuccino in enorme koppen maakten onze lunch compleet.
José D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Vandaag met zijn vijfen bij Juuls gegeten op het terras want het weer was geweldig. We werden vriendelijk ontvangen. De bediening is hartelijk en niets is teveel gevraagd. Zo kregen we naast de wijn heerlijk koel kraanwater geserveerd. Alle gerechten die we besteld hadden waren overheerlijk en mooi opgemaakt. De wijn wordt in mooie glazen geserveerd. De smoothies waren erg lekker. Een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Er wordt met verstandelijk gehandicapten gewerkt. Deze jonge mensen hebben erg veel plezier in hun werk en dat merk je! Het concept verdient alle lof.
Csaa .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Gezellige lunchroom. Koffie is lekker. Broodjes zijn lekker. Personeel is ontzettend vriendelijk. Goed systeem met lampjes op de tafel. Jammer dat je er niet kunt dineren.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Toevallig naar binnen gegaan. Van buitenaf ziet het er al heel gezellig uit. Wist niet dat dit o.a. door verstandelijk gehandicapte werd verzorgd. Heerlijke lunchgerechten. Ik had de geroosterde camembert en mijn mijn de filet american. Hier mag menige lunchroom een voorbeeld aan nemen.
In een woord geweldig!!
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Een leuke lunchroom waar verstandelijk gehandicapten werken. De lunchkaart is beperkt maar de gerechten heerlijk. De broodjes zijn rijkelijk belegt en mooi gepresenteerd. Het ziet ern gezellig uit en de sfeer is goed. Op een zaterdagmiddag is het echter aan te raden te reserveren want het is snel vol. Een leuke plek voor een lunch.
Vonknoor .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2013
Prachtig concept!
Er wordt gewerkt met toewijding en plezier.
Dat maakt dat wij er graag komen en altijd met een glimlach de zaak vertrekken.
De kaart is al lange tijd hetzelfde maar waarschijnlijk ook begrijpelijk vanuit dit concept.
Als het kan zou iets nieuws op de kaart wat ons betreft welkom zijn.
Lalanne .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2012
Jules, wat een beleving! Een prachtig initiatief om verstandelijk gehandicapten te laten opbloeien. Veel warmte en vriendelijkheid. Daarbovenop: de lekkerste lunchbroodjes van Gouda.