Lunchcafé De Tweede Kamer

Heuvel Galerie 208 5611 DK Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Lunchcafé De Tweede Kamer

In Lunchcafé De Tweede Kamer schuif je graag aan voor koffie, thee, fris of iets sterkers. Ook als je trek hebt, zit je hier gebakken. Het is er heerlijk om je dag te beginnen of om tussen je bezigheden door even nieuwe energie op te doen. De kaart staat vol lekkere gerechten. Van een maaltijdsalade en belegde broodjes tot saté, omelet en nog veel meer. Niet alleen de kaart toont juweeltjes, ook aan de muur trekken de nieuwste kunstwerken je aandacht. Misschien hangt er nog iets voor je bij!

Meer informatie over restaurant Lunchcafé De Tweede Kamer

• : Parkeerplaats

Dagelijks 10.00 - 18.00 uur

• Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Leo26 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015

Een eetgelegenheid in een winkelcentrum is doorgaans niet de plek om culinaire hoogstandjes te verwachten. Welnu, zó hoog waren onze verwachtingen ook echt niet gespannen - maar toch viel 't tegen. De boerenomelet was smakeloos en bleef, ook na het toevoegen van het nodige peper en zout, een beetje aanvoelen als een plastic geval. Daaronder een karig beetje brood: zoiets als de helft van een halve baguette. Daar moet je 't dan maar mee doen, voor 8,50 Euro.
Toegegeven: de koffie was prima! Maar verder: niet voor herhaling vatbaar.
Melanie J.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Heb hier gegeten met mijn nichtje, die diverse allergieen heeft, waaronder zuivel, noten en gluten. Nadat de vriendelijke serveerster zorgvuldig alles had opgeschreven wat er vooral niet in het gerecht mocht zitten, werd er alsnog een goed verzorgde, heerlijke salade met glutenvrij brood geserveerd. Dat was wel wat langer wachten, maar toch de moeite waard.
Oh, en het verse sap is ook echt vers, ook een pluspunt dus. Al met al een goede plek om te lunchen in de stad.