Lunchcafé Bozz

Albert Cuypstraat 240 1073 BP Amsterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Lunchcafé Bozz

De Albert Cuypmarkt is de gezelligste markt van Nederland. We zien je snel!

Meer informatie over restaurant Lunchcafé Bozz

maandag t/m Zaterdag: 09:00 - 17:00

Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant Lunchcafé Bozz

Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Een Pareltje aan de Albert Cuyp!
Een perfecte lunch op het terras vergezeld van een grote dosis pure Amsterdamse hartelijkheid van de boss, maakten ons verblijf bij Cafe Bozz onvergetelijk. Een duidelijke menukaart met volop keuze en.... eerlijke prijzen!! Heerlijke broodjes ruim belegd met verse ingredienten, een plaatje voor het oog en een streling voor de hongerige maag! Wat een feestje in dit echte Amsterdamse café, waar je vanaf het terras kan genieten van de levendigheid op de markt. Niet alleen voor een fijne lunch maar ook voor gewoon een kop koffie of een lekker biertje en even dat gezellige praatje met de boss. Aandacht en service voor de bezoekers staat hier hoog in het vaandel. Wat wil een mens nog meer? Dat dit etablissement zo druk bezocht wordt, zegt genoeg. Jammer dat wij niet in Amsterdam wonen!!!