Lunchcafé Box 5

Van Welderenstraat 120 6511 MT Nijmegen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lunchcafé Box 5

Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Afgelopen Zaterdag van een lekkere lunch genoten bij dit lunch cafe. M'n echtgenote een broodje met ambachtelijk gerookte zalm en ik een broodje met meatloaf. Onverwacht geweldige smaken bij beide broodjes. Daarbij genoten van lekker thee en cappu's en als toetje nog een stuk appeltaart verorberd. Super!
Xuan N.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Voor de 2e keer hier geweest omdat de eerste keer zo goed beviel. Lekkere broodjes, vlotte bediening en voor een goede prijs.
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Vorige week wezen lunchen in deze mooi ingerichte gelegenheid. Een overzichtelijke maar niet al te uitgebreide kaart. Ik had een lekker en rijkelijk belegd broodje met rosbief, mijn lief een soort van gevuld pizzabroodje.
Pluspuntje is inderdaad het bakje met salade. Lijkt me leuk om hier nog eens terug te komen als het mooi weer is, dan kun je lekker achter in de tuin zitten.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Een kleine lunch gelegenheid wat in het weekend ook als bar fungeert. Het interieur heeft een industrial look maar door leren stoelen, sfeerhaard en kroonluchters heeft het een prettige sfeer. Achter een heel klein terras. Niet goed toegankelijk voor minder validen.
De lunchkaart is klein maar de broodjes zijn heerlijk en zeer rijkelijk belegd. Tevens krijg je er een kleine salade bij. Kwaliteit-prijs verhouding is geweldig. Er is een kleine wijn en bier kaart aanwezig. Een aanrader om eens te gaan lunchen of in het weekend te gaan borrelen. Hier kom ik zeker nog eens terug.