Lunchboerderij Molenberg

Hogeweg 53 4328 PB Burgh-Haamstede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lunchboerderij Molenberg

Keiki .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Hier hebben wij de lunch gebruikt: lekker stoofpotje, goed gemaakt. Vriendelijke service. Veel info over de golfbaan. Het decor was echt Hollands, een mini museumpje bijna.
Wij gaan terug komen
Pauwke .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Op aanraden van campingvrienden zijn we na een paar uurtjes strand tegen 16.00 uur op dit terras neergestreken. De kinderen vermaakten zich heerlijk in de veilige speeltuin, vooral de grote houten tractor met glijbaan was erg in trek.
De bediening was heel vriendelijk en attent en deed alles wat ze konden om het ons naar de zin te maken.
De (lunch)kaart vonden we eerst wat beperkt maar na overleg met het personeel bleek er veel meer mogelijk dan wat op de kaart stond.
We kozen dan ook gezien het warme weer voor een salade (die niet op de kaart staat) en deze smaakte erg lekker. De kinderen gingen voor de huisgemaakte gehaktbal.Deze was ook erg lekker.
Daarna kozen we nog voor een kopje koffie en thee ( volop keuze uit losse thee ) met huisgemaakte appeltaart en ook nog een eigengebakken roomboterkoekje. Smullen geblazen! En de kinderen een ijsje. Kortom lekker gegeten op een gezellig terras
Margond .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Heerlijke lunch en zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader! Vooral de huisgemaakte appeltaart. Heel gezellig terras met leuke, veilige speeltuin voor de kinderen vooral de tractor met glijbaan was erg in trek.
Hier komen we zeker nog vaker terug in de vakantie of als we in de buurt zijn.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Na 2u wandelen in de duinen waren we toe aan een goede lunch. Die kan je bij de Molenburg prima krijgen. We hebben een omletje en brood met een balgehakt op. Na hebben we nog een 'in huis' gemaakte appelpunt op: heerlijk. Een aanrader!