Lunch & Zo

Meer informatie over restaurant Lunch & Zo

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
PhilipRousseau .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Met partner neergestreken voor een vrijdagmiddag lunch.
Ik bestelde de rustico bonk spinata romana, pure Italiaanse verwennerij bereid met truffelmayonaise, begeleid door een passend seizoensbier.
Zij ging voor de huisgemaakte tonijnsalade op een barra gallega, vergezeld van een latte macchiatto met een vleugje hazelnoot.
Heerlijk genieten in een gezellige omgeving!
Roelsje .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Mijn vriend en ik zijn hier wezen lunchen tijdens een dagje Maastricht. Als eerst werden we heel open ontvangen. Op de kaart zijn veel vegetarische gerechten aanwezig, wat ik als vegetariër enorm waardeerde! Ik bestelde de risotto, och die was héérlijk! Mijn vriend had een hamburger, die scheen ook heel goed te smaken. Het eten wordt ook nog een prachtig opgediend en er wordt op een enorm gastvrije manier gevraagd of alles naar wens is. Een plek waar wij zeker terugkomen als wij weer in Maastricht zijn!
Xxmies .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Bij binnenkomst niet begroet door personeel, geen goede start! Foccaccia was erg vet en klef. Broodje gebraden kalkoen was prima, maar niet bijzonder. Erg veel droge sla erbij. Brood zelf wel vers en knapperig. Bediening ondanks het niet begroeten wel prima.
Pluspunt: caramelfudge bij de thee. Heerlijk!
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Tijdens een dagje Maastricht gaan lunchen bij Lunch&Zo. Aan de naam zal het waarschijnlijk niet liggen, maar de kwaliteit en de service waren niet goed. Een broodje tonijn (zonder de kappertjes) en een broodje filet americain besteld. Op het broodje tonijn zaten dus wel de kappertjes, want deze zaten nu eenmaal in de tonijnsalade.........Na het bekijken van de kaart voor een eventuele vervanger niet meer komen vragen voor een alternatief. We hebben dan ook maar het broodje filet americain gedeeld. Bediening is niet oplettend, zelfs als ze naast je aan de tafel staan. Ik ga hier niet meer lunchen.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Vandaag wilde we lekker asperges gaan eten en waar doe je dat anders dan in Maastricht. Wij heerlijke dag gehad en nog even door de stad om ze ergens te gaan eten. We komen bij Lunch en Zo. Ze hebben naar zeggen een heerlijk menu te beginnen met aspergesoep. Deze was ook daadwerkelijk heel erg lekker. Maar toen was er een verwarring. Het bestelde gerecht was niet meer voorradig of bleek te zijn. Het werd niet echt duidelijk. Maar toen we het hoofdgerecht ontvingen wisten we waar de verwarring door kwam de te gare asperges werden opeens bij mij geserveerd met GEROOKTE ZALM. In plaats van de gewone zalm die hiervoor zou moeten zijn. Dit is natuurlijk geen combinatie. De eigenaar staat zelf aan de pas en laat dit gewoon door komen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Beetje raar, heb het kenbaar gemaakt bij de serveerster. Aardige dame en ook zeker goed voor de zaak, alleen wist niet goed met deze fout om te gaan. De service is dus zo laag omdat er geen goede oplossing kwam.

Als u hier dus gaat eten let dus goed op wat u besteld en wat er ook uw bord komt. De tafeltjes naast ons hadden namelijk ook een aantal problemen.
Berculez .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
High Tea
's-Morgens gereserveerd voor High Tea voor 2 personen. Om 14:00uur meldden we ons. Aangegeven dat we 1x vegetarisch gerecht wilden. Dit was geen probleem.

Concept:
2x koffie of thee naar keuze, 3x hartige gerechtjes en 2x zoet.

Etablissement:
Gelegen aan een levendig pleintje. De zaak is overzichtelijk en modern ingericht. Toiletten zijn schoon.

Personeel:
Uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Gerechten:
1) broodjes met geitenkaas en div sla 2) wraps gevuld met sla, tomaat, zalm 3) broodjes met filet americain+vis 4) poffertjes met jam en stroop 5) div mousse met slagroom

Totaalprijs:
2x €15,50 = €31,00

Conclusie:
Aanrader

Heinterpstra .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2013
vanmiddag gelunched, prettige sfeer binnen. Als het vol is zitten de tafeltjes naast je wel vlak bij, nu was het wat minder druk en was er ruimte genoeg. De dame in de bediening moest er hard aan trekken om iedereen goed en snel te voorzien van de wensen. Het lukte haar, maar service was daardoor wel strak. De salade met scampi's was heerlijk; de scampi waren echt heerlijk (had liever de grote portie genomen) jammer dat de vulling/dressing onder de sla was gelegd waardoor de sla weinig smaak had, echter eenmaal gemengd wel heerlijk door het zout in de olijven en kappertjes. Omdat de scampi's zo lekker waren ook nog de vissoep genomen, deze was wel lekker maar vermoed dat hier toch kant en klaar in gebruik is, ik twijfel door de toon van anijs, echter het ontbreken van echte stukken vis en de machinale paprika in de soep in combinatie met de binding... de bakjes erbij zijn wel leuk maar daar moet wel passen bij de soep, parmazaan een slechte combi met de soep, en de croutons hebben zeker geen toegevoegde waarde.
Met de prima chardonnay, in combinatie met de zorg die toch aan de gerechten is besteed een prima plek om te lunchen. Kom er zeker terug!
Lonneke_B .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Getipt door ons hotel om hier te gaan lunchen: was een hele goede tip! De maaltijdsalade, tortellini en focaccia smaakten prima. Hadden alleen gehoopt op iets meer keuze aan traditioneel Italiaanse broodjes/gerechten, maar dat is persoonlijke smaak. Mooie zaak en vriendelijk personeel. Heerlijke koffies toe, een prima adres voor snelle of uitgebreide lunch!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Dit is een van de betere lunch -gelegenheden in Maastricht.
Heerlijke salades, broodjes etc. Ook een perfect aangekleed
koffie. Gewoon goed, alleen de bediening kan wat vriendelijker.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
We hebben als Maastrichtenaren inmiddels een aantal keren lekker gegeten. Een minpunt is dat zeer regelmatig de muziek veel te hard staat en pas na veel aandringen zachter gaat. Muziek? Het is meestal puberherrie!! Jammer voor zo'n leuke zaak, want het is er verder prima toeven.
Minpunt voor de service. We blijven het proberen, want het eten is lekker.
Ilse W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Heerlijke broodjes voor de lunch met goedgemaakte producten. Dat er zorg aan is besteed dat proef je meteen. De medewerkster begon een star, maar uiteindelijk kam dat ook goed. De kleine extraatjes maken het ook goed, zoals een advocaat bij de koffie, de extra smeersels bij een broodje, ook al heb je kaaskroketjes besteld. Volgens mijn partner de lekkerste tonijnsalade die hij sinds tijden heeft gegeten!