Lunch & LavAzza

Dinsdag t/m Vrijdag 08:30 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 17:30

Inge B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Prima gelegenheid om te lunchen, ook als je weinig tijd hebt. De soep en de broodjes waren heerlijk.
De bediening is vriendelijk en je wordt snel geholpen.
Een aanrader.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
De plek waar wij altijd met plezier van de overheerlijke broodjes genieten voor een ontspannen ontbijt. Zeer vriendelijke bediening, lekkere koffie en bijzondere thee en sapjes. En tijdens het ontbijt lekker mensen kijken en een krantje lezen.
Milan M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015

Allereerst een erg gezellig, hip en comfortabel decor. Leuke jonge gezellige sfeer en echt een leuke ambiance.
Daarnaast dan de bijzonder vriendelijke en behulpzame bediening. Fijne leuke mensen dus, die niet stijf zijn, maar toch professioneel en klantvriendelijk. Het eten (broodje en gebak met verse jus en koffie) alles daaromheen waren goed verzorgd en erg smakelijk. Niet over de top, maar gewoon goed. Kortom, een erg gezellige, fijne, vriendelijke tent om te borrelen, lunchen of eten. Dit is hoe een leuk café-restaurant hoort te zijn.
Marloes32 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2013
deze week voor het eerst geluncht bij dit gezellig ogende zaakje. ik had mijn keuze laten vallen op de 'salade geit' en mijn tafelgenoot had een broodje eiersalade. het viel ons niet alles mee. de prijs van de salade vond ik behoorlijk fors, te meer daar het een iet wat karig gevulde salade bleek te zijn. bediening was prima, niet al te vlot, maar wel netjes. sfeer is wel leuk voor een lunchgelegenheid.
Rosita V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2013
Hele gezellige lunchroom waar je van heel veel soorten koffie en thee kan genieten. Daarnaast heerlijke soorten lunchbroodjes met verse ingrediënten en verrassende combinaties.goede prijs kwaliteit verhoudingen. Kortom ben je een keer in Groningen, laat je dan eens verrassen bij Koffie en Lunchlokaal.