Lunch Lapsang

Oude Molstraat 11 2513 BA Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lunch Lapsang

Anne S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Gisteravond voor het eerst met een vriendin hier in dit gezellige restaurantje. Wat een verrassing en gezelligheid! We namen een 6 gangen menu en kregen allerlei heerlijkheden voorgeschoteld: een oestertje met een geweldige dressing van oa citroen en koriander, salade met pompoen, boontjes, veldsla en parmezaan, een pasta carbonara maar dan was de pasta vervangen door hele dunne sliertjes van snijboon, een taco met gehakt, avocado, crème fraiche en tomaat, een gerecht met eendenborst op een bedje van spruitjes, spekjes, boontjes en aardappeltjes, brood met vitello tonato, en als dessert een lopend chocoladetaartje. Alles vergezeld van heerlijke wijnen. De sfeer is heel leuk, leuk publiek en een aardige relaxte eigenaar die je het naar de zin maakt.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Wat een heerlijke ervaring :wordt s avonds omgetoverd in een brasserie achtige omgeving. Buiten gezeten en gestart met champagne en bruschetta. Heerlijke wijnen begeleiden de serrano ham, oesters, mosseltjes in kerrie mmmmmm,hamburgertje, beef en grand dessert. Doen!
Gere .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Kort geleden weer heerlijk gedineerd bij Lapsang. Menu bestaat uit verschillende kleine gerechten voor een goede prijs. Klein puntje, de prijs van een glas wijn is 6 euro, misschien wat veel? De tafeltjes zijn klein en een beetje wankel en je zit erg op elkaar, maar toch een goede plek voor een gezellige avond. En vergeet vooral als toetje de heerlijke chocolade taart niet!!
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Echt heerlijk gegeten! 7 gangen voor €24,95. Ze hebben ook voldoende vegetarische keuze en vriendelijke bediening. Hier kom ik zeker vaker terug, echt een aanrader!!
E P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Op zondagavond voor het eerst bij Lapsang gegeten. Een 2 in 1 restaurantje, overdag thee en koek, s' avonds wijn en overheerlijke kleine gerechtjes. We namen het 6 gangen dinner plateau van € 21,50: een grote hoeveelheid verrukkelijk eten. Prima salade, hele goede iberico ham, een mini hamburgertje, hertenbiefstuk met heel goed garnituur van o.a. knapperige spruitjes, carbonara met snijboon i.p.v. pasta, super, echt erg lekker allemaal. Vanwege volle magen moesten we de taart voor dessert helaas laten staan. Alles was echt goed en met zorg klaargemaakt. Begeleid door diverse lekkere en heel verschillende wijnen, en een heel schappelijke rekening, had het een top avond kunnen zijn.
Helaas is het restaurant klein en volgepropt en hadden we de pech dat er deze avond 2 groepen waren, die natuurlijk nogal luidruchtig waren. Wij zaten met z'n tweeën aan een heel klein, wankel tafeltje, ingebouwd in een hoekje. Nogal claustrofobisch. Er kwamen nog 2 laatkomers een hapje eten en die kwamen vlak naast ons zitten, terwijl er verderop nog een tafel vrij was. Daardoor kreeg ik het idee dat men niet goed begrijpt dat mensen liever niet zo bovenop elkaar zitten. Uiteindelijk hebben we maar genoten van de speeches aan de groepstafel.
De bediening was nonchalant, en uiteraard druk met de groepen, maar wel op een prettige manier zichzelf.
Dit is een fantastisch restaurant voor wijn en spijs en ik kom hier zeker graag nog eens terug, maar niet als ik wat privacy wil en niet als er een grote groep is.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Wat een heerlijke wijntjes staan daar op de kaart.. Wij hebben daar 's avonds gegeten. 6 gerechtjes voor 22 euro en het was heerlijk! Spaghetti van snijbonen á la carbonara. Hert met heerlijke spruitjes en ga zo maar door! Ik vind het een aanrader en kom zeker terug!
Rardy .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Dit kleine zaakje is overdag een thearoom en s'avonds een mediterraans restaurantje met heerlijke wijnen. Wij hebben ons laten verassen en kregen de lekkerste dingen voorgeschoteld die we samen konden delen. Daarbij heeft de eigenaar de heerlijkste wijnen laten proeven. Vooraf een salade en jambon iberico. Lekkere lamskoteletjes en een heerlijk kaasplankje. Hij had er een mooie prijs van gemaakt. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Wijnen zijn vlgs mij ook te bestellen bij hem. Echt een aanrader!!
S_pice .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Knus zorgeloos stekje voor tijdens of na het shoppen. Ik houd van de sfeer en oude details. Boterkoek is verrukkelijk. Heerlijk brood ook. Theekaart biedt een beperkt aanbod van fijne theesoorten. Nonchalante doch vriendelijke service.
M-anon .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Ik ben hier met een groep van 8 personen geweest voor een high tea. Het is wat aan de kleine kant maar dit maakt het ook erg gezellig. Goede en aardige bediening en de high tea was ook prima; genoeg keus en de mogelijkheid om verschillende soorten thee te proeven. Ik zal hier zeker nog een keer heen gaan als ik in de buurt ben!
Myrasander .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Ik heb hier ooit eerder een hele fijne hightea gehad, maar nu zijn we binnen gelopen om een flammkuchen te nemen. Dit is tegenwoordig helemaal hip, maar deze flammkuchen is hier heerlijk! Meer dan voldoende voor mij als lunch. Verder serveren ze hier heerlijke thee, de dames zijn vriendelijk en attent. Het interieur is gezellig, maar je zit wat krap. Niet geheel verwondelijk, want het is volgens mij een van de kleinste zaakjes.
Nienke G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Vandaag hier een high tea gehad, en die was uitstekend. Je hebt de keuze uit 4/5 soorten thee. Verder komt er een plateau van drie verdiepingen op tafel, met heerlijke broodjes belegd met kaas plus de een of andere saus, gedroogde ham met eiersalade, en zalm, plus garnituur. Lekkere scones met prima jam, ik miste alleen de clotted cream, dat is toch een ander verhaal dan Nederlandse slagroom. Een chocolade-frambozentaart die verrukkelijk was, een worteltaart zoals die moet zijn - met een vleugje sinaasappel - en een couverture van witte chocolade, en uitstekende boterkoek. Dit alles voor een redelijke prijs. Lapsang heeft de uitstraling van een Engelse tearoom tot en met het bijzonder aardige personeel toe. Wij komen terug.
E D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
meerdere keren bij lapsang ontbeten of geluncht en keer op keer was het heerlijk. leuke orginele dingen op de kaart en de ontbijtplank is zeker een aanrader en meer dan genoeg! de bediening is vriendelijk en snel.
Bastiaan K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Als je echt niet weet wat je met de dag aan moet, kun je hier gaan lunchen. Dramatisch trage bediening en een belabberde, lusteloze service.
Prima flamkuchen.
Hi Bastiaan, wat vervelend dat je zo'n nare ervaring bij ons hebt gehad en je gehele middag in beslag heeft genomen. Dit gaat zeker niet meer gebeuren.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
wat een leuke zaak in het centrum van den haag. beetje verscholen achter de grote kerk maar wel met karakter en een leuke frisse kaart. hamburger is uber lekker. hippe drankjes en bijzondere theetjes! service met een smile zelfs als het druk is... wat kan een mensch toch nog meer wenschen?
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Helaas ben ik echt niet zo enthousiast als de eerdere bezoekers. Misschien heb ik gewoon een slechte dag uitgezocht... We hadden met een grote groep de high tea gereserveerd. Groepen zijn soms lastig neer te zetten en te bedienen, maar als je dit niet denkt te kunnen, moet je de groep niet aannemen. Vind ik. We zaten behoorlijk opgepropt deze warme zondag middag en de stoelen zitten echt niet lekker. De hapjes waren voldoende aanwezig, vond ze alleen niet zo bijzonder. Ook was er niet veel variatie in de zoete hapjes/taarten terwijl ze wel veel soorten in de vitrine hadden staan. Er werd slechts 2 keer thee geserveerd (in 2,5 uur tijd) en toen we wat water vroegen, kregen we 1 karaf om met 24 personen te delen. Dit was natuurlijk veel te weinig. Misschien een idee om de theepotten gewoon op tafel te zetten? Dat is ook minder tijdrovend dan iedereen uitschenken. Vond de bediening helaas niet heel vriendelijk en gastvrij, maar kreeg echt het gevoel dat dit kwam omdat een grotere groep gewoon teveel was. Misschien dus toch bij kleine tafeltjes houden?
Hi Arie,

Wat vind ik het vreselijk om te horen dat je zo'n slechte ervaring bij ons hebt gehad, dat is natuurlijk nooit mijn bedoeling geweest. Ik heb jullie alleen een fijne dag willen geven en het spijt me dat het zo is tegen gevallen. Ik ga je critiek zeker ter harte nemen om het in het vervolg beter te kunnen organiseren. De twee meiden die het organiseerde waren zeer enthausiast en zijn daarvoor nog naar mij toegelopen, dus verbaasd mij jou review. Er was specifiek binnen reserveerd, al zou het lekker weer zijn, ik kan me voorstellen dat het buiten lekkerder was geweest. Zou ik u en uw vrouw mogen uitnodigen voor een lunch, high tea of picknick mand om het goed te maken? De stoeltjes kan ik helaas niet veranderen, maar misschien maakt onze uitgebreide taart selectie het goed?

Met vriendelijke groet
Sanne

Reactie van proever:

Beste Sanne,

Dank voor je snelle reactie. Het is goed om te lezen dat er iets gedaan wordt met een minder goede recentie. Het is zeker niet zo dat ik geen fijne middag heb gehad, maar er waren gewoon teveel kleine dingetjes die in mijn ogen echt beter konden waardoor mijn cijfers niet hoger zijn uitgevallen. Ik denk dat ik na het lezen van andere reacties misschien ook te hoge verwachtingen had. Hartelijk dank voor het aanbod om een keer te komen lunchen maar een compensatie is echt niet nodig hoor. Ik ben vaak ik de buurt en dan kom ik zeker een keer langs om een van die andere smakelijke taartjes te proeven. Under cover met als doel een volgende recentie met alleen maar dikke volgoendes.
Pieterpan .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Afgelopen zaterdag heerlijk bij de Lapsang van een high tea genoten met mijn moeder en zusje. Geheel verzorgde tafel, mooie theetje van Betjeman en Barton en heerlijke hapje - de scones zijn absoluut the moeite waard! Vrolijke dames in de bediening en ook nog is in het zonnetje! Het zit wel een beetje krap, maar het is dan ook het kleinste theehuis van Den Haag. Houdt je van privacy is dit misschien niet de beste lokatie. Maar al met al een absolute aanrader!
Dominiquevandreven .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Ik heb hier gegeten samen met mijn vriend, we kwamen toevallig voorbij lopen. Eigenlijk was het vol, maar er werd even heel logisch en flexibel nagedacht en toen konden we meteen terecht, wat natuurlijk heel fijn was. Het eten en de wijn is erg goed, we werden positief verrast met het ene heerlijke gerecht na het andere. We hebben een heerlijke avond gehad met super goede service. Vanavond gaan we toevallig weer!
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Erg gezellig, klein, intiem restaurantje met vriendelijke bediening.
We hebben hier gedineerd, het proeverij menu was mooi compleet en smaakvol.
De jongeman in de bediening was zeer gastvrij en heeft ons goed verzorgd.
Leuk dat ze nu ook open zijn voor het diner.
Fleur S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Hele leuke lunchplek én om te high tea'en. Onbeperkt thee (en voor 1 gast koffie, heel servicegericht!) en heerlijke hapjes. Fijn dat er veel varieteit is: quiche, broodje en zoetigheden. We hadden nog wat over en dat mochten we ook nog eens meenemen. Top! Het is klein zaakje, dus reserveren is noodzaak. Aanrader voor high tea'en in de stad.
Lou's .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Nu 3x in de avond gegeten bij de wijnbar. Heerlijke hapjes, bijzondere gerechten en mooie wijnen. Knus en klein, relaxte sfeer en lekker eten en drinken. Prijs-kwaliteit absoluut top! Een ongedwongen sfeer, waar de gerechtjes gedurende de avond langzaam maar zeker op tafel verschijnen. Voor een haastige hap ongeschikt, voor een lekkere lange avond tafelen prima.