Lunch- & Dinercafé Broeders

• Amex , Mastercard , Visa card
  • Terras
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vandaag met z'n drieën wezen lunchen bij dit lunch & diner café. Broeders kenmerkt zich door een eenvoudige inrichting en serveert daarentegen een uitstekend koffieassortiment.

De redelijk uitgebreide lunchkaart geeft redelijke prijzen weer en de bediening was ook wel vriendelijk. De bestelde broodjes ( warme beenham met mosterdsaus en filét de american met kappertjes) waren van prima kwaliteit en stonden ook zeer snel voor onze neus. Prima.

Ondanks dat het niet zo druk was (wel op het terras) hadden we de indruk dat we enigzins onder druk gezet werden om te bestellen of de tafel vrij te maken terwijl wij nog even zaten na te tafelen en te babbelen. De jongedame kwam op een gegeven moment wederom vragen of wij wat wilden bestellen en ze keek er niet echt vrolijk bij, eerder verstoord dit terwijl wij na het nutiigen van de broodjes weer een heerlijke kop koffie genomen hadden. Bij het afrekenen was haar vriendelijkheid ook even zoek waardoor ze de tip misliep.

Ja, Broeders is een aanrader als het gaat om de kwaliteit van de producten en met een beetje geluk heb je ook de vriendelijke bediening aan de tafel. De overigen waren beslist wel vriendelijk. Ja, je hebt allemaal je dag wel eens niet, nietwaar? We vinden het wel een gokje waard gezien de uitstekenden prijs kwaliteit verhouding.
Thomas X.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Traditioneel maakt men een clubsandwich met ei, kaas, bacon, kipflilet, tomaat, augurk, ijsbergsla, en wat mayonaise. Dat is dus niet 3 gestapelde bruine boterhammen met louter ham, kaas, veel gemengde sla, en een plakje bacon bovenop, en een bakje cocktailsaus. Wat de broeders dan ook als "clubsandwich" durft te serveren is dan zijn €9 niet eens bij benadering waard. De €3 die men betaalt voor een cappuccino met slecht schuim is marktconform. Normale service, het terras kijkt uit op de voorgevel van het café en een saaie wassenaarse winkelstraat.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Tijdens onze wandeling door Wassenaar zagen we een bord staan met "broodje filet 'd american met kappertjes" voor ruim 10 euro. Het restaurant werd ook niet druk bezocht. Dat was ons even teveel en even later zijn we dus maar bij Broeders naar binnen gegaan . Daar kregen we twee uitstekende capucino's en onze gewenste (smaakvolle) broodjes met filet 'd american met frisse salade én de kappertjes en waren we nog geen twee tientjes kwijt voor een goed welgevuld broodje en een uitstekende koffie. Een aanrader.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Het was erg lekker de geitenkaas salade was heerlijk. We waren met 2 personen en de sfeer was gezellig. Bediening erg aardig.mgelukkigmhadden we een tafeltje. Het is er altijd erg druk met de lunch. Ook de huiswijn is altijd goed.
Qua prijs kwaliteit een aanbeveling. Wij komen hier zeker terug.
Marnix68 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Prima eetcafé waar e.e.a. met aandacht wordt opgediend. Zowel op het bord is die aandacht zichtbaar als aan tafel. Heel vriendelijke mensen. Je zit hier prima. Diverse bijzondere bieren beschikbaar. Heb hier prima gegeten.
Erik_Z .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2014
Eindelijk weer eens aangenaam verrast. Maandagavond bijna alles gesloten, dus maar bij Broeders naar binnen. Genoten van snelle en correcte bediening aangename relaxte sfeer en gewoon goed eten (entrecote heerlijk mals en saté met geweldige saus) met een lekker (maar te duur) glas wijn.
Lilibeth .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
bediening vriendelijk en correct
eten goed verzorgd, verse produkten
heerlijke sliptongen goed vers en perfect gebakken.
goed verzorgd glas wijn