Lunch Café 11

Visstraat 11 4301 CC Zierikzee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lunch Café 11

Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Prijs/kwaliteit op het randje. Superlekker gegeten. Viskoekjes, gamba's in zoetzure saus en koffie toe. Alles was kraakvers en mooi op smaak. Lekkere frisse wijn erbij die prima paste bij de gerechten. Heerlijk buiten kunnen eten. De bediening had het alleen veel te druk en liep te rennen. En het bestek was niet schoon. Minpuntje!
Willeke11 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Heerlijk gegeten bij Dao. driegangenmenu met keuze voor hoofdgerecht en dessert. Het voorgerecht ditmaal was knapperige kip in thaise saus met groenten.Erg lekker vonden wij. Het hoofdgerecht was keuze tussen kip curry, varkenshaas curry en garnalencurry. Smaakvol met een torentje rijst. Het dessert was chocoladeijs met advocaat, of thee/koffie, waarvoor wij kozen. Maar via de andere tafeltjes hoorden we dat het dessert in de smaak viel. De bediening is attent en vriendelijk en kok Dao laat zich ook regelmatig zien. Wij hebben genoten.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Wij eten vaak bij Dao, ons favoriete restaurant in Zierikzee. Heerlijk vers Thais eten, gezelligheid en super thaise gastvrouw en bediening. Zoek je een authentiek gezellig restaurantje in Zierikzee? Ga dan zeker langs!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Heerlijk gegeten bij Dao ! Met veel enthousiasme vertelt ze over de Thaise keuken en laat ze ons de échte Thaise smaken proeven van verse producten . Je kunt van te voren kijken welk menu ze presenteert in welke week dus erg handig om te bepalen wanneer je gaat , maar ze heeft ook opties voor vegetariërs of als je iets niet lust . We hebben een gezellige avond gehad !
Laurens U.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Je kunt kiezen uit 1 menu, je zult t daarmee moeten doen. Niet dat het erg is want het smaakte prima. Het eten wat prima gekruid, de extra sambal was overbodig. Prijs kwaliteit is op t randje maar tis zeker goed te doen. Daar het niet druk was was de bediening weliswaar snel maar ook een tikkie aanwezig..
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Weer heerlijk gegeten. Thais 3 gangenmenu, vers bereid door Dao. Thaise vissoep, varkenshaas met gewokte groenten in rode curry en ijstaart toe.
Eerlijke keuken en gezellige sfeer.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
In deze kleine lunchroom aangeschoven voor het driegangen diner van 17,50 euro. Het diner-principe is simpel, er is een Thais menu met vaak keuze uit twee voor en twee hoofdgerechten. Als je echt alleen kijkt naar prijs kwaliteit verhouding is het prima, de grote van de porties waren in orde. Bij de uitleg van het gerecht werd aangegeven dat het voorgerecht een loempia was. Er werd niet gerept over keuze van een ander voorgerecht wat later op de avond bij andere tafeltjes wel werd gedaan. Toch jammer dat je dan deze keuze niet krijgt. De loempia bleek een koude loempia te zijn gevuld met groenten en een aardig sausje er overheen. Niet wat je direct verwacht maar toch leuk om zo iets uit te proberen. Hoofdgerecht mie met kip, tofu, verse groenten en nootjes. Gedroogde peper werd er naast geserveerd om zelf toe te voegen. Prima hoofdgerecht, lekker, vers, gewokt in een goeie bij mij onbekende saus. Hoofdgerecht voldeed aan de verwachtingen. Nagerecht was wat simpel, bolletje ijs met warme kersen. Wij vonden wij het niet echt spetteren in dit restaurant. Toch wel leuk om nog eens binnen te lopen, mede door de aantrekkelijke prijs. Binnen zeer weinig ruimte, zit dan ook snel vol. De gangen volgden elkaar zeer snel op.
JeenDeSpa .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Wij namen bij Dao's dining een afhaalmaaltijd en die was erg goed. Er is geen keuze, je moet het doen met het dagmenu, wij hadden de kipvleugeltjes met een overheerlijke ketjapsaus vooraf, en stukjes varkenshaasfilet, roergebakken met wokgroenten, glasnoedels en een heerlijke saus. Verrassend lekker voor een zeer acceptabele prijs van 30 euro. Een aanrader.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Wij eten regelmatig thais bij dao,s dinning en het is altijd even smakelijk. De mensen zijn super vriendelijk en er is nooit iets teveel moeite.
Vandaag het nieuwe spare-ribs menu meegenomen, werkelijk heerlijk en echt een aanrader.
Kortom heerlijk eten in een sfeervolle warme ambiance voor een leuke prijs.
Ineke K .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Gezellig, smakelijk, alles vers en home made.

Dao's dinning in de Visstraat Zierikzee een aanrader.
Nutrale smaak voor degene die niet van pittig houdt, wil je er sambal bij dan heb je de keuze uit vier huis gemaakte soorten.

Overdag een lunchroom en in de avond een Thais restaurant.
Heerlijk, smakelijk eten, schoon, netjes en vriendelijk personeel.
Is een per week wisselend drie gangen menu, voor een prijs waarvoor je thuis niet kan koken.
Gezellig aangekleed reataurant

Een aanrader voor wie eens iets anders wil.
Wij gaan hier zeker terug

Sjaniebruggeman .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
heerlijk gegeten bij dao
spare-ribs zoals je ze nog nooit heb gegeten, zo lekker
gele-curry annanas, verse annanas,als je dat niet proeft,weet je er niet veel van, we hebben genoten, en komen zeker terug
een bloemrijk terras waar je je thuis voelt
het is gezellig,warm en je word er vriendelijk geholpen
we geven een dikke pluim voor dao,s dinning wim
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Wij hebben er vanavond 'Thais' geprobeerd. Het kon niet verder van Thais afstaan ! Behalve dat de kok Thais is dan. Totaal niet pittig, smaakloos, inspiratieloos. Bediening vriendelijk hoor daar echt niet van maar wat je er te eten voorgeschoteld krijgt, althans wij vanavond, sloeg echt nergens op. Overgare kip met wat ananas die smaaktealsof ie uit blik kwam. Menu was Spareribs, ik eet geen varkensvlees maar kreeg dan kip satay. Iets opgewokte, vooraf halfgaar gekookte,kipstukjes met daarover een gesmolten blokje
pindasaus, zo'n blokje uit de toko. Hoofdgerecht was wederom kip, nu met een geel currypapje wat uitblonk in saaiheid en
smakeloosheid, volkomen fantasieloos. We hebben er maar een bakje sambal gevraagd. Sambal bij ! Ja graag !! Eenmalig bezoek voor ons, dat is zeker ! doodzonde want een degelijk Thais eethuis in dit plattelandsstadje kan lopen als een trein en wij zouden bij een (iets) hoger niveau wel
tot de vaste klantenkring gaan behoren. Gemiste kans helaas.
Jan C.R.G. De B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Lunch 11 bestaat eigenlijk uit 2 restaurantjes - overdag worden 11 aantrekkelijk uitziende lunchgerechten door de man verzorgd - vanaf 17 uur wordt er door de (Thaise) vrouw een 3-gangen diner verzorgd voor € 17.50 p.p. ???!!! (Waar vindt je dit nog) - het geheel bestond uit een voortreffelijke en knapperige Thaise salade - vervolgens een heerlijk smakend wokgerecht - tot slot was er naar keuze een leuk (ijs)dessert of een kopje koffie - kortom wij hebben heerlijk gegeten en vonden naast de leuke bediening de prijs-/kwaliteitverhouding meer dan uitstekend - een aanrader dus
Willeke11 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
Heerlijk! prijs. De bediening is netjes en gezellig. wij aten een gefrituurd ei met gefrituurde peper, waarvoor gewaarschuwd werd, en terecht,. Leuk om kleine hapjes te proberen. Het hoofdgerecht van rundvlees in groene curry was erg lekker. Wij kiezen voor thee toe ipv het dessertje, wat er lekker uitziet, maar ja...we volgen een dieet. Klasse voor die prijs!